Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שכתוב באתר שלהם

lease Note: The warranty impact on the vehicle being updated using an mTune will vary depending on the region and supplying agent. Please check PRIOR to purchase to confirm the warranty status within your territory.

 

אני בודק איתם אם זה כולל את ישראל.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דניס, תתחדש!

אני מודה שלא הבנתי מה אתה קשור כשהחנית את הרכב לייד שלי באותה שעה מוקדמת בשבת בבוקר...

מהר מאוד הבנתי :twisted:

פורסם
ישנם מיסי יבוא, מע"מ וכו' (אישור משרד התחבורה).

אני מוכן לנסות לקבל הצעת מחיר רשמית של איילון.

 

ב5 -6 אלף ש"ח אני מוכן לקנות למרות שיש לי כבר תוכנה.

 

זה בהחלט אופציה מעניינת , גם לאיילון שזה אופציה לעוד קצת רווח וגם ללקוח שזה מותאם בול לרכבו , נשמח עם תעדכן מה אמרו באיילון .

פורסם

אם איילון ירימו את הכפפה הם ירוויחו יתרון אמיתי ולדעתי תהיה להם אופציה מאוד אטרקטיבית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
דניס, תתחדש!

אני מודה שלא הבנתי מה אתה קשור כשהחנית את הרכב לייד שלי באותה שעה מוקדמת בשבת בבוקר...

מהר מאוד הבנתי :twisted:

 

האמת באותו הבוקר חשבתי אני אהפוך להיות הבדיחה של הטיול :) אבל אני מאוד הופתעתי מהתגובות :)

 

תודה לכל המגיבים, זה ממש כיף

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

תשתף קצת. איך הסטיישן מתנהגת יחסית להוט האצ׳ שמגיעות לשם...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קצת קשה להשוות כי זה סה"כ הטיול הראשון שלי עם הרכב הזה.

בכלל נראה לי שהרכב מתנהג ממש טוב, אם אני משווה ללאון קופרה שהייתה לי קודם , אז יש פחות דרמה, לא שמעתי חריקת צמיגים פעם אחת בטיול הזה.

לא הרגשתי שאני ברכב ארוך או כבד

סיבובים מהירים וארוכים הרגשתי קצת פחות בטוח אבל בסופו של דבר נראה שאין באמת שום דבר שמצדיק את זה.

 

ברקסים עישנו לאחר ירידה ערד-סדום, זה גם היה לי קצת מוזר (לא היה בקופרה).

 

בקיצור מי שנסע לפני או אחרי בטח יכול להגיד איך זה היה נראה מהצד.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

הייתה ירידה בכושר בלימה? תחושת דוושה שונה? בעקבות ההתחממות או שזה רק אסטטי?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא הרגשתי ירידה בבלימה או הרגשה בדוושא

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
סיבובים מהירים וארוכים הרגשתי קצת פחות בטוח אבל בסופו של דבר נראה שאין באמת שום דבר שמצדיק את זה.

 

ברקסים עישנו לאחר ירידה ערד-סדום, זה גם היה לי קצת מוזר (לא היה בקופרה).

 

בקיצור מי שנסע לפני או אחרי בטח יכול להגיד איך זה היה נראה מהצד.

 

"הרגשתי קצת פחות בטוח" - אתה יכול לנסות להסביר את המשפט הזה? (אולי בגלל שבפוקוס הזנב הרבה יותר "פעיל"?)

 

לגבי הבלמים, כפי שציינתי עוד קודם בשרשור - במוסך אמרו לי שהם לא רק מתחממים, אלא גם נשחקים מאוד מהר (אצלי ב-1.6 אני על 12K ק"מ, רובם של נסיעות אגרסיביות - והרפידות מראות סימני גסיסה. ודרך אגב, במוסך העירו לי שזה מוכר גם בפוקוס "הרגילות", רק ש"אצלנו" המצב עוד הגיוני ביחס לזה של ה-ST).

 

אם תרגיש שינוי לרעה, הייתי ממליץ לנסות להחליף את הסט הקידמי למשהו "קצת" יותר יעיל (ביכולת הבלימה וביכולת הקירור). שילוב זול (יחסית) - מניסיוננו עם OPC ורכבי VAG - הוא דיסקים של ATE (ה-POWERDISC המחורצים) ורפידות של קרמיות של ATE (שהן משודרגות מעט מהמקור), או ללכת על משהו קיצוני יותר - כדוגמת הרפידות של TAROX / FERODO.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לא הרגשתי ירידה בבלימה או הרגשה בדוושא

 

אז זה לא באמת מדאיג.

הדיסקים הקדמיים הם 320 ממ לעומת 276 ממ בפוקוס הרגילה...

 

לעניין ״השחיקה המוקדמת״, אין שום סטטיסטיקה רצינית ומייצגת בארץ. מכרו פה אולי 10 מכוניות שמחצית מהן טרם הגיעו לטיפול. בילבול בייצים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

שי, זה מה שאמר היועץ שירות שלי ב"מרכזי" (ואם אתה שואל, אני נוטה להאמין שלו. היו באמתחתו לא מעט כלים מעניינים, כמה דגמי M - למשל).

 

אל תשכח שיש את רכבי ההדגמה, שאומנם עובדים קשה מהרגיל, אך הם עדיין מדד. למרות שלא דנו ברכב ההדגמה בכלל, אלא בלקוחות פרטיים שכן התלוננו על הבלמים.

 

אצלי הבלמים נהדרים, גם תחת עומס - דעיכה מסויימת מגיעה בשלב מאוחר, אחרי נהיגה אינטנסיבית ארוכה. רק הרפידות יבראו נשמתם בקרוב לצערי... שוקל מה לקנות עדיין. בכל מקרה שהוא, לא אקנה את הרפידות בארץ, אלא אביא מארה"ב / גרמניה, שם הן עולות גרושים.

 

בפיאסטה ST (החולקת עם הפוקוס את הסט אפ הקידמי) - זה מרגיש קצת אחרת (דעיכה מוקדמת יותר). יתכן היות ומוטלת עליהם המשימה של עצירת 200+ סוסים.

 

עזבו שטויות. מתי נפגשים ומצלמים?

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני לא חושב שהיועץ אמר לך משהו שקרי. אני חושב שהידע שלו אינו מייצג מספיק וגם שיש סיכוי שהיה מנסח את דבריו אחרת אילו ידע שאתה מראיין אותו לפורום עם 100,000 חברים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...