Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רגע רגע - מונדאו ST גם תופס ?:wink:

 

כל מה ש- ST תופס :)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

היי,

 

קודם כל תודה :)

 

דבר שני, יש חברת שיפורים רשמית של פורד (Mountuene). לחברה הזאת יש קיט שדרוגים לפוקוס ST שכולל : תוכנה, אינטרקולר ודאון פייפ.

קיט הנ"ל מעלה את ההספק ל-285 כ"ס (במקום 252) ומומנט ל-420 (במקום 360).

לא מדובר שם על שדרוג של גיר/בלמים או מכלול אחר ברכב (וגם לא פוגע באחריות, שזאת אומרת שהם בדקו הכל).

 

אני לא מרגיש שהתוכנה "אלימה" מידי, אבל כמו שאמרתי היא מביאה את השיפור זמינות הכוח בטורים היותר נמוכים שרציתי להשיג.

 

לצערי לא עשיתי דיינו לפני התוכנה, ואין משמעות לעשות דיינו עכשיו.

חבר שלי קיבל את הפוקוס שלו אתמול ואנחנו נלך איתו ביחד ונעשה דיינו, אז תהיה אינדיקציה.

 

 

אחלה רכב, תתךדש!

 

שאלה בנוגע ל UPSOLUTE,

ממה שהבנתי זו תוכנה מאוד "אלימה" שמוציאה נתונים יפים אבל בצורה אגרסיבית, האם בדקת את נתוני הרכב לפני ואחרי על הדינו?

האם בדקת כמה מכלולי הרכב יכולים להחזיק מבחינת כח? מגבלות מנוע לכ"ס? מגבלות גיר וקלאץ' לקג"מ?

 

בנוסף, הייתי ממליץ לך לשדרג רפידות בלמים, עם כל כך הרבה כח אתה גם צריך לעצור כמו שצריך וממה שהבנתי זו אחת הנקודות החלשות של הדגם.

 

בכל מקרה סע בדרכים טובות עם אנשים טובים :)

 

ערן.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

אפרופו בעניינים אלו וסליחה שאני נדחף לשרשור...

 

בתור אחד שמתכנן בחודשים הקרובים להתחדש ברכב חדש רק לא סגור על איזה בדיוק (מחכה גם לראות את התמחור של הלאון קופרה החדשה...)

 

האם הפיאסטה st האירופאית(כפי שאיילון מייבאים) היא חלשה משמעותית מהדגם האמריקאי?

 

כמו-כן בשישי הזה אמורה להיות מוצגת מתיחת פנים לפוקוס ST, במידה ואחליט ללכת על הפוקוס ST האם לא יהיה כדאי לחכות כבר לדגם המתוח,

 

או שאמור לקחת עוד הרבה זמן עד שהוא יגיע לארץ אם רק עכשיו הוא מוצג בחול.

 

תודה למשיבים.

פורסם

בעקרון איילון מביאים את הרכבים מגרמניה, אני מניח ששם מתיחת פנים תגיע יותר מהר מישראל :).

 

כרגע לאיילון אין רכבים במלאי, זאת אומרת כל רכב שמזמינים מהם מוזמן במפעל ואם יהיה להם דגם חדש אז אתה תקבל אותו.

 

שאלה מה משתנה חוץ ממראה חיצוני.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

האם הפיאסטה st האירופאית(כפי שאיילון מייבאים) היא חלשה משמעותית מהדגם האמריקאי?

 

בגרסה האמריקאית ההספק עומד על 197 כ"ס, בעוד שבאירופאית ההספק נע בין 182 ל 197 כ"ס באוברבוסט, שנכנס מ 1600 עד 6000 סל"ד, למשך 20 שניות.

בזמנו חיפשתי מדוע, וקראתי איפשהו שההבדל נובע מניהול מנוע שונה, שבארה"ב מבוסס MAP ובאירופה מבוסס MAF. אני לא זוכר איפה קראתי את זה, אז אל תתפוס אותי במילה.

בכל מקרה, תמיד אפשר בהשקעה נמוכה לשפר תוכנה לכיוון ~215 כ"ס ללא שינויים פיזיים.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

מודה לכם על תשובתכם...מניח שקראת מועד החלפת הרכב יתעוררו עוד שאלת ובודאי ארצה להעזר בכם.

 

שאלה אחרונה להיום האם הבדל של 50k אכן שווה את המחיר בין שתי האחיות הלוהטות...?

 

תודה וסופש נעים.

פורסם

שאלה אחרונה להיום האם הבדל של 50k אכן שווה את המחיר בין שתי האחיות הלוהטות...?

 

אני חושב שבפועל ההבדל קטן מ 50k. לגבי האם זה שווה את זה, עושה רושם שזה עניין של טעם, שתיהן כיפיות ומקבלות ביקורות מחמיאות מאוד.

אפשר למצוא ברשת מבחנים שמנסים להשוות ביניהן, לדוגמה זה או זה.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

היה ממש כיף, צריך לחזור על החוויה ;) מה קורה עם התמונות ;)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

הפיסטה ST האמריקנית יותר כבדה ב100 קילו בגלל שיש לה 5 דלתות .לכן עשו אותה יותר חזקה יותר ,אבל הביצועים זהים.אי אפשר להביא אותה לארץ כי אין תקינה .


×
×
  • תוכן חדש...