Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יאללה, תארגן את כל בעלי ה-ST שאתה מכיר. מקווה שגם שי יגיע - עם הלבנה שלו.

 

אביא מצלמה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מכיר אחד שמחכה עדיין לאוטו שלו שתקוע במכס ;) נחשב?

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
יאללה, תארגן את כל בעלי ה-ST שאתה מכיר. מקווה שגם שי יגיע - עם הלבנה שלו.

 

המועד לא לגמרי מתאים לי...רק אולי. זה סוף שנה ויש מסיבות סיום...

 

אתם עושים לי חשק לST

 

זה כבר לא פעם ראשונה שאתה זורק רמז בכיוון. יש משהו לספר לנו?

 

מה עם מפגש פורד בכללי? יש גם בעלי פיאסטות חלשלושות ופוקוסים שרוצים להיפגש?

 

אהלן וסאהלן...

 

 

מה בדיוק המטרה של המפגש? מה אנחנו רוצים להשיג?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

שי, תשתדל להגיע. נשמח לראותך סוף סוף.

 

 

עמי, אתה מוזמן לקפוץ לבקר אותנו עם העקרב (גם ר' מוזמן כמובן). אני גם די בטוח שג' יגיע עם העקרב שלו.

 

 

האמת היא שמטרת המפגש היא לאחד את כל ה-STים שיש בארצנו. גם בעלי אקובוסט מוזמנים.

 

 

אם יש כאן דרישה לאיחוד "כוחות" כללי, אפשר לשקול מפגש מאוחד. יכול להיות מעניין בהחלט.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
המתן שלושה ימים, גרסה מעודכנת של ה ST תוצג בגודווד.

 

לפי הביקורות שמגיעות מגרמניה על הפוקוס FL, הרי שה-ST אמורה להיות עוד יותר טובה מבעבר.

 

על ה-FL 1.5EB נאמר שלא רק שהיא טובה מבעבר בנוחות הנסיעה, היא גם השקטה ביותר בתא הנוסעים והחידודים הדינמיים (כיול הגה שונה, בולמים, קפיצים ובלמים שונים) משאירים אותה בפסגת הכיף - הרחק מהמתחרות. בנוסף, נאמר שגם תא הנוסעים הפך מקום מעט מרווח יותר, קל מהותית לתפעול ואיכותי יותר מבעבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מחר בשמונה בערב בחניון של יס פלנט. אנחנו מפגשים מחר?

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

אחלה רכב, תתחדש!

 

שאלה בנוגע ל UPSOLUTE,

ממה שהבנתי זו תוכנה מאוד "אלימה" שמוציאה נתונים יפים אבל בצורה אגרסיבית, האם בדקת את נתוני הרכב לפני ואחרי על הדינו?

האם בדקת כמה מכלולי הרכב יכולים להחזיק מבחינת כח? מגבלות מנוע לכ"ס? מגבלות גיר וקלאץ' לקג"מ?

 

בנוסף, הייתי ממליץ לך לשדרג רפידות בלמים, עם כל כך הרבה כח אתה גם צריך לעצור כמו שצריך וממה שהבנתי זו אחת הנקודות החלשות של הדגם.

 

בכל מקרה סע בדרכים טובות עם אנשים טובים :)

 

ערן.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L


×
×
  • תוכן חדש...