Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מוכן סיבוב תמורת סיבוב. מי מביא את smax?

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי את שתיהן... ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

2 מכוניות מצוינות. רק שאילו היו מסתירים את הסמל, קשה להאמין מנהיגה בשתיהן שהן שייכות לאותה משפחה.

כל פעם שאני עובר מאחת לשניה, קשה שלא להתרשם כמה ההבדלים הם גדולים.

אחת שקטה, מרווחת, נוחה וחובבת מהירות חסרת מאמץ.

השניה, צפופה, מחבקת, מערבת ומתהדרת בסימפוניה, מזמינה למשחקים.

ברוב רובן של הנסיעות, ממש לא ברור אם יש אחת שתמיד תגיע מהר יותר...

ה MAX עושה את מה שנחשב במכוניות רגילות לטוב לעוד יותר טוב. אני לא יכול שלא לחשוב על GTI.

ה ST נותנת לך להרגיש אחר, מיוחד. יש לה אומץ. המושב שמחבק חזק. כשקיבלתי את המכונית, בפעם הראשונה די הייתי בהלם, האם אוכל לחיות עם זה ועכשיו אני חושב שלא אוכל כבר לוותר על זה. צליל המנוע שכבר עם לחיצה בינונית מאשר שהחיה נכנסת למוד קרב. ההגה שבנסיעה איטית מרגיש מעט קל מדי, אבל באותם מקרים של נהיגה ולא שיטוט עירוני, מתגלה כאיכותי מאוד, מהיר עם יחס משתנה וזה כמובן מחובר לשילדה שמכויילת להנאה. למי שמגיע לקצה מתוך כוונה ולא בטעות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מאוד נהנתי לקרוא!

אשמח אם תפרט על הציפוי נגד שריטות ומעשי קונדס שעשית.

אז כמו שכתבתי הציפוי נעשה בסאן פילם (חבורה של אומנים ) ,בעקרון יש שני חומרים להדבקה ,האחד של חברת 3m והשני לצערי אני לא זוכר את שמם.

המדבקה מגנה משריטות מקוונות או יום יומיות, שפשופים וכו. היא לא מיועדת לשמירה על הצבע מנזקי שמש, זאת אומרת שאם מסירים את הדבקה לאחר זמן ממושך, לא יהיו הבדלי צבע בין החלקים המודבקים ולא מודבקים.

סרט של 3m הוא הוותיק בתחום הזה ומוכח כיעיל ועמיד. החברה השניה מייצרת תוך כדי שימוש בננו טכנולוגיות והסרט הינו בעל אפקת של "ריפוי עצמי". זאת אומרת ,הוא יודע להעלים שריטות לא עמוקות מידי (מכונת שטיפה וכו'), אבל הוא בסביבות 30% יותר יקר.

אני בחרתי בחומר היותר טוב ולא מצטער לרגע. אני רואה הבדל של חלקים מודבקים וכאלה שלא. איפה שלא מודבק יש שריטות ואיפה שכן מודבק אז לא רואים בכלל.

 

המחיר הולך עפ"י מטר רבוע בחלקים השלמין (דלתות וכאלה) ויש תוספת מסויימת לחלקים שיש בהם חלקי פלסטיק/פתחים כיוון שזה דורש עבודה מדוייקת ומסובכת.

 

משיקולים של עלות מול תועלת לא כוסו חלקים הבאים: גג, טמבונים בצורה חלקית, כנפיים אחוריות מעל הגובה של הדלת והחלון.

 

כמה מילים על חברי הסאן פילם.

באתי אליהם בהפתעה ,הם קבלו אותי בצורה מאוד יפה, מעוד התעניינו ברכב כיוון שזאת הייתה פעם ראשונה שרכב כזה בא אליהם.

פיליפ והבן שלו אנשים מכורים למקצוע שלהם ועושים עבודות שהן אומנות של ממש.

לא ניסו לדחוף דברים מעבר למה שבאמת מחוייב במציאות ,על מנת לא להכביד על הכיס ולהשאר עם הגנה מספיק טובה.

 

עד עכשיו המדבקה מחזיקה מעמד ממש יפה, עברה מספר שטיפות (חלק ידניות וחלק במכונה) ,יש אחריות של 5 שנים למעט מקרים של נזק כמו למשל התזה קרובה מידי מגרניק שעלולה לעשות חור במדבקה ו להכניס מים בינה לבין הברזל.

אין הוראות מיוחדות לשמירה על המדבקה או הגבלות. ניתן אפילו לעשות עליה פוליש.

 

מקווה שכיסיתי הכל, תגיד אם יש משהו נוסף שמעניין אותך.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

יאללה בואו נפגש. נראה שיש על מה לדבר ויהיה מעניין

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
יאללה בואו נפגש. נראה שיש על מה לדבר ויהיה מעניין

 

תגידו תאריך (עדיף משהו בפרק זמן של שבועיים קדימה - כדי שאדאג לא לעבוד), אני אדאג לכך שהפיאסטה ST הכחולה תהיה שם (ואנסה לדאוג גם ללבנה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יאללה בואו נפגש. נראה שיש על מה לדבר ויהיה מעניין

 

:mm_yeah: רק תגידו מתי ואיפה (אולי עד אז יתווספו עוד כמה סוסים לאורווה).

אגב, בפורום S-Max הבריטי (כן, יש להם פורום רק למקס, אפילו די מוצלח ומושקע) יש כמה שמסתובבים עם סמל של ST על הגריל בטענה ש"זה אותו מנוע". :oops:

 

יש לי את שתיהן... ;-)

 

נראה לי שיש לנו הרבה על מה לשוחח... :wink:

פורסם
זה לא בדיוק אותו דבר , עם כל הכבוד זה עדיין לא משתווה לst.

 

 

אי שם ב2006 כשבפוקוס ST היה את ה2.5 טורבו הם הציגו לראשונה את המקס, הדגם הבכיר (מתוך ים של מנועים שהכניסו שם, מ1.6 בנזין אטמוספרי ועד 2.2 טורבו דיזל) היה עם אותו מנוע 2.5 טורבו ב-ד-י-ו-ק, המערכת הינע כ"כ זהה (מנוע ותיבת הילוכים) שחבר'ה עם מקס 2.5T משפרים אותם עם רכיבים של פוקוס (לא הכל מתאים, ולפעמים עושים קצת התאמות כמו במקרה של צנרת לפילטר אוויר) אבל לרוב אין בעיה.

פורסם

מה אתם אומרים על יום חמישי 26/6 או 3/7 ערב באזור המרכז (תל אביב אם אפשר או ראשון גם טוב)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!


×
×
  • תוכן חדש...