Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי אוטו לפני שבועיים או שלושה, בסביבות 3000 ק"מ. עשיתי מאז עוד אלף קמ

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוכל גם לראות אותו יוצא עם ידו על העליונה אם הוא יהיה על S60. שהיא הרבה יותר סליפרית מהפוקוס הזאת עם חישוקים ענקיים ואגזוז באמצע. אבל מי שהולך על פוקוס כזאת כנראה מחפש דברים אחרים ולא רק ללחוץ. :)

ברור :-)

אבל מידי פעם טיפה ללחוץ רק כדי לראות ברמזור הבא את הפרצוף ההמום של איזה

"מנהל" שלא מבין מה זה היה גם משעשע למדי. וולבו פחות סליפריות כי לרוב הן גודשות. פוקוס ST סופר נדירה בארץ והרוב לא מבינים שמדובר בדגם מיוחד. ועוד סטיישין - מי מבין לא חובבי רכב יכול לחשוד שמדובר ברכב ספורט?

הייתה לי וולבו טורבו 940 סטיישין, לא פעם היא גרמה למבוכה לכל מיני בעלי מזדה 6, סובארו B4. הם לא הבינו איך אוטו מרובע וישן עשה אותם ברמזור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ברור :-)

אבל מידי פעם טיפה ללחוץ רק כדי לראות ברמזור הבא את הפרצוף ההמום של איזה

"מנהל" שלא מבין מה זה היה גם משעשע למדי. וולבו פחות סליפריות כי לרוב הן גודשות. פוקוס ST סופר נדירה בארץ והרוב לא מבינים שמדובר בדגם מיוחד. ועוד סטיישין - מי מבין לא חובבי רכב יכול לחשוד שמדובר ברכב ספורט?

הייתה לי וולבו טורבו 940 סטיישין, לא פעם היא גרמה למבוכה לכל מיני בעלי מזדה 6, סובארו B4. הם לא הבינו איך אוטו מרובע וישן עשה אותם ברמזור.

 

בחיי שאני לא מבין את הדיבוק הזה. למה אתה חושב שכל או אפילו חלק מה״מנהלים״ שנוסעים במזדה 6 או קיה ספורטאז או אפילו מאליבו (הלא פראיירית), בכלל מתעניינים בפוקוס לידם אפילו שהיא st או בלהגיע ראשון לרמזור הבא?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
המושבים האלו נראים כלכך נוחים

 

צודק! ;-)

 

 

פות"ש - בזכותך למדתי שאפשר להוציא את השרוול לבקבוקים/פחיות ולהגדיל את התא שמתחת למשענת היד. תודה!

ST-FUN.jpg

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זה בערך דבר ראשון שעשיתי כשקבלתי את האוטו, ניסיתי לשים ארנק וטלפון ולא נכנס לי ;)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

דניס תתחדש!

הרכב נראה מצויין וגם נוסע בהתאם.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם
בחיי שאני לא מבין את הדיבוק הזה.

לחיצות ברמזור זה שעשוע מוטורי היחיד שלהם. בסיבובים בפאניקה הם עומדים על הברקס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ציפוי נגד שריטות עלה בסביבות 9.5k מדובר בחומר שמעלים שריטות קטנות לבד

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!


×
×
  • תוכן חדש...