Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!

המושבים בST (לצערי רק ישבתי באחת) גורמים לי לשמוח שאני קטן מימדים

 

אהבתי את המשפט בחתימה שלך!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן המושבים מתוכננים לאנשים לא יותר מידי רחבים :) לקחת לי זמן להתרגל . הייתי שמח אם היו עושים אותם טיפה יותר רחבים.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

אני אוהב אותם ככה. תפרו אותם בשבילי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

דניס תתחדש, רכב יפיפה. רכב סטיישן ספורטיבי בהחלט עושה לי את זה.

 

שי רמת המיוחדות שלך בפורום ירדה ב- 50% :-)

 

בעצם אתה העדיין היחיד בפורום עם פוקוס ST בתצורת האצ'בק, אז אני מעריך שהמיוחדות שלך ירדה ב- 25% בלבד :wink:

 

מה עם שיפורים כמו ברכב של דניס, או שמה שיש מספיק לך?

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
מושבי הרקארו בפוקוס זהים לאלו שבפיאסטה (חוץ מהצבעים)?

יש שטוענים כאן שהמושבים מאוד דומים, אבל בפוקוס מעט רחבים יותר.

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

אמנון - תודה על הערכת השווי העדכנית למצבי בפורום... ;-)

 

אם הביצועים לא היו מספיקים לי, הרי שלא הייתי רוכש אותה מלכתחילה.

אם היבואן היה מציע את הקיט של mountune אשר שומר על האחריות המקורית (כפי שבחו"ל) - היה על מה לדבר...

http://www.mountune.com/index.php/services/performance-upgrades/focus/focus-st-2012-onward

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הבעיה שקיט הזה בחו"ל עולה אלפיים פאונד, תחשוב כמה הם היו לוקחים עליו פה. חשבתי לבקש מאיילון שינסו להביא את הקיט, אבל וויתרתי על המחשבה ;)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

לי גם לא היה חסר כוח, מה שהיה חסר זה קצת מרץ בטורים נמוכים, שזה האפקת העיקרי שחיפשתי אותו.

Quick shift באמת משפר את הכל , כיוונתי אותו לשלושים אחוז פתוח מ המקורי ו אני מרגיש מאוד מדוייק וקצר בהחלפת הילוכים.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

הקיט עולה רק ecommended Mountune and Ford dealer retail price:

Silver kit: £1250 inc VAT (Excluding fitting)

Black kit: £1250 inc VAT (Excluding fitting)

Fitting time is estimated at 1.5 - 2 hours. וניראה לי שאיילון מוטורס מוכנים להביא אותו (כך אמרו לי) אז אין תרוצים .

פורסם

זה עדיין יוצא איזו עשירייה עם לא יותר, שאלה גם של אחריות, אם הרכב יגיע עם קיט מורכב ,אולי זה יתפוס. למרות שאני לא יודע

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
בכל מקרה האחריות היא של פורד בן לאומית ו900 פאונד זה יוצא 5000 ולא עשיריה .

 

ישנם מיסי יבוא, מע"מ וכו' (אישור משרד התחבורה).

אני מוכן לנסות לקבל הצעת מחיר רשמית של איילון.

 

ב5 -6 אלף ש"ח אני מוכן לקנות למרות שיש לי כבר תוכנה.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

אפשר לשלב הנאות, טיול לאנגליה ולהכניס את הקיט למזוודה או מזוודות של כמה אנשים שנוסעים ביחד.

 

מה אתם אומרים על החלפת הגיר הידני לגיר כפול מצמדים של הפורד אס מקס, מונדיאו, האם הדבר אפשרי ומה העלויות?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...