Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אולי לא הייתי פוסלת מקום בגלל נותן שרות אחד ספציפי, אבל עבודה בסיסית ששילמת עליה 40-50% יותר מהמקובל בכל מקום אחר שנעשתה בצורה מרושלת הייתה מרחיקה אותי משם לתמיד.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני אולי לא הייתי פוסלת מקום בגלל נותן שרות אחד ספציפי, אבל עבודה בסיסית ששילמת עליה 40-50% יותר מהמקובל בכל מקום אחר שנעשתה בצורה מרושלת הייתה מרחיקה אותי משם לתמיד.

 

אין הגיון במה שאמרת. בעסק כזה שעושה רושם שהוא מקצועי מעל ומעבר, כל לקוח צריך לצאת מרוצה, במיוחד שמדובר בשטיפה בסיסית

פורסם
אין הגיון במה שאמרת. בעסק כזה שעושה רושם שהוא מקצועי מעל ומעבר, כל לקוח צריך לצאת מרוצה, במיוחד שמדובר בשטיפה בסיסית

 

אתה ודאי צודק, רק לפעמים בנאדם שבד"כ נותן שרות אדיב וטוב, מסתובב טיפה בגלל הבוס, או בגלל אלף סיבות,. ובאותו רגע לא דיבר יפה או לא התייחס כמו שצריך.

אבל שטיפה לא יוצאת טוב , זה כבר משהו אחר

פורסם
אין הגיון במה שאמרת. בעסק כזה שעושה רושם שהוא מקצועי מעל ומעבר, כל לקוח צריך לצאת מרוצה, במיוחד שמדובר בשטיפה בסיסית

 

ראשית, אתה לא חייב לראות הגיון במה שאמרתי כי זאת נקודת מבט האישית שלי.

אבל אני אסביר את עצמי קצת יותר.

כשאני מגיעה לרכוש מוצר במקום עם כמה נותני שרות ומשלמת עבור המוצר סכום גבוה מהממוצע המקובל בשוק, אני מצפה לקבל מוצר איכותי. אם אני רואה שאיכות המוצר לא תואמת את המחיר ששולם עבורו, אני לא ארצה לחזור למקום. אבל אם המוצר שסופק לי הוא באמת טוב ומספק תמורה הולמת למחיר ששולם עבורו, אני כנראה אחזור לרכוש את אותו המוצר שוב. כי אני מבינה שנותני שרות הם בני אדם, לכל אדם יש את הרגעים הלא טובים שלו, ומי כמוני יודעת שלעבוד עם אנשים בארץ זה לא פשוט, אף פעם לא יהיו 100% מרוצים לא משנה כמה משתדלים (כמובן שתמיד צריך להשתדל להשאיר את הצרות מחוץ לדלתות העבודה, אבל שוב, כולנו בני אדם ולא מכונות).

דוגמא נוספת אני יכולה לתת לך מהשרות הצבאי שלי בתור סייעת רופא שיניים.

במרפאה שבה שירתתי היו שני רופאים, אחד היה מאוד נחמד ורגוע ומהשני החיילים קצת פחדו. אבל מה לעשות, הרופא הפחות נחמד עשה את העבודה שלו בצורה הרבה יותר יסודית ומקצועית. לאיזה רופא היית מעדיף לחזור לטיפול? אני אישית הייתי מעדיפה את האחד שיעשה את העבודה יותר טוב.

 

במקרה הזה מדובר בשטיפה בסיסית, לכן פחות חשוב לי שיהיו נחמדים אלי, אלא יותר חשוב שהעבודה תעשה בצורה הטובה ביותר שתספק תמורה הולמת למחיר ששולם עבורה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...