Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני נוסע כ 25000 קמ לשנה.

צריך שיהיה מקום לעגלה עם אמבטיה ובינתיים 2 ילדים ואשתי, לכן חשבתי על סטיישן.

הייתי רוצה רכב בטוח לא מתקלקל ונח להרבה זמן

פחות חשוב לי האצה, ספורטיביות, ביצועים בעליות וכדומה. אני נוסע לעבודה וחוזר, 35 קמ לכל כיוון כולל קצת פקקים.

 

התקציב שלי הוא גמיש 50-100 אלף.

 

חשבתי על פוקוס סשיישן, אבל קראתי על בעיות בגיר ויותר מדי ביקורים במוסך.

ראיתי שהקרוז סטיישן מאוד זולה (95 אלף לחדשה יד 1 ו70 אלף ל2012 פרטית עם 23000 קמ). זה רכב גרוע?

 

על מה אתם ממליצים?

 

גבריאל

פורסם

לא אהבתי את הקרוז.

היא פשוט רכב לא מוצלח.

 

יונדאי I30CW תבדוק.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

הקרוז זה אחד הרכבים הבטוחים בסגמנט, אני מציע שתבחן את הרכב בעצמך.

 

פוקוס סטיישן מהדגם הקודם מודל 2010 היא גם בטוחה מאוד, אמינה ונוחה, השאלה האם אתה מוכן ללכת קצת אחורה בשנתון.

פורסם
הקרוז זה אחד הרכבים הבטוחים בסגמנט, אני מציע שתבחן את הרכב בעצמך.

 

פוקוס סטיישן מהדגם הקודם מודל 2010 היא גם בטוחה מאוד, אמינה ונוחה, השאלה האם אתה מוכן ללכת קצת אחורה בשנתון.

 

הקרוז מכונית גרועה מכל הבחינות.

הפורד בקושי זזה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

יונדאי i30cw,קיה סיד סטיישן.

אני רואה לפעמים גם מגאן סטיישן דיזל אבל נראה לי שהן קצת נדירות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
יונדאי i30cw,קיה סיד סטיישן.

אני רואה לפעמים גם מגאן סטיישן דיזל אבל נראה לי שהן קצת נדירות.

 

i30CW זה לא באמת סטיישן קלאסי. הדלת החמישית יוצרת תחושה של סטיישן, אבל בפועל הבגאז' די צפוף. פורד 2010 אמנם נראת מוצקה וחזקה, היא לא כ"כ בטיחותית (לא כמו הדגם הנוכחי). לקרוז יש גם בגאז' ענק וגם בטיחות מירבית. מה שלא אהבתי בקרוז זה נוחות המושבים.

פורסם

I30CW לא רכב סטיישן?

אני חושב שאתה מתבלבל עם הם I30 מרכב רגיל.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

דווקא מוזר, לקרוז אחלה מושבים נוחים. סה"כ למי שלא חובב רכב והתנהגות ספורטיבית במחירה הנוכחי הקרוז מציעה עסקה טובה מאד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הקרוז מכונית גרועה מכל הבחינות.

הפורד בקושי זזה.

 

הבחור דווקא לא צריך רכב שודים.

כ"כ - מנסיון עם קרוז - נוחה ואפילו נוחה מאוד (ניתן להתווכח על דברים אחרים לגביה).

אם אתה לא נעול על אוטומט (ואולי גם אם כן), אמליץ לך לבדוק את האוקטביה סטיישן.

דיזל שמור אולי קצת יהייה קשה למצוא אבל ניתן לחפש בסבלנות. גם בנזין אם יש - באה לדעתי בחשבון.

alfa 156 2.5.

פורסם

טויוטה אוונסיס סטיישן - צריכת דלק כמו של כל משפחתית , מרווחת איכותית ואמינה , ביטוח זול וטיפולים כנ''ל.

בתקציב של 100K תכנס 2010-2011 מיד פרטית שמורה . מאמין שברגע שתסע על אחת כזאת יונדאי/פורד יצאו לך מיד מהמשוואה

פורסם
יונדאי i30cw,קיה סיד סטיישן.

אני רואה לפעמים גם מגאן סטיישן דיזל אבל נראה לי שהן קצת נדירות.

מגאן סטיישן דיזל נמכרת בארץ החל מ2013, אני לא בטוח שהוא ימצא אחת כזאת ב100 אלף ש"ח. רכב בן שנה אחרי הכול.

 

הi30CW היא המלצה טובה. רכב מאוד אמין, בטיחותי, נוחות נסיעה סבירה, תא מטען פרקטי, ביצועים טובים יחסית ל1.6, תחזוקה זולה, צריכת דלק סבירה למדי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

המושבים בקרוז לא נוחים לדעתי לפחות.

הרכב לא בדיוק חסכוני(עשה אצלי 1/8 בממוצע).

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

מונדאו סטיישן

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

המונדאו מצויין, אבל קח בחשבון את צריכת הדלק.

מצד שני אפשר להשיג אותם במחירים זולים, כך שיכול להיות שזה מתקזז.

זה היה השיקול שלי

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...