Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלון הפסיק לעבוד ונתקע בצד הנהג צרה צרורה החלון לא עולה ולא יורד ואין רעש מהמנוע החשמלי

הלכתי לאחד המומחים שמתקנים בבית ככמה קיבלתי המלצות עליו ולקחתי גם הצעה ממוסך ארגמן ב''ש

מדובר על רכב סאוברו אימפריזה 2006

ההצעה מארגמן 700 ש''ח חלופיים/תיקון מנוע חשמלי והחלפה של הכפתורים בצד הנג

הבחור שאליו הלכתי (מישהו פרטי) הוציא תמונה וראינו שהוא הבעיה כנראה שרוף ראינו שהבעיה היא הפחמים והוא טוען

שלא ניתן לשפץ אותו רק לקנות חדש בקיצור מדובר במאות שקלים והבנתי שגם צריך להחליף בגלל המנוע את הסט כפתורים שבצד הדלת

של הנהג ככה אמרו לי אפילו שלא הבנתי למה

הבעיה של המנוע החשמלי של החלון הוא שאין מגעים אחד מין הפחמים נשחק ונגמר ואין איך להוסיף חדש כך טוען בעל המקצוע

מה ההמלצה שלכם?

יש לי שאלות מהותיות האם חובה להחליף את שני המוצרים?! (מנוע+לוח כפתורים על דלת הנהג

מי מומלץ באיזור באר שבע וזול?(טוווח מחירים ידוע?)

האם ניתן בכל זאת לתקן למרות דבריו של הבחור?

 

חייב עזרה דחוף !! ממקצוענים בתחום!

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...