Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי הקבוצות - מכוניות סאלון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליך מבין הבאות?  

127 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליך מבין הבאות?

    • אאודי A6
    • אלפא 166
    • ב.מ.וו סדרה 5
    • וולבו S60
    • יגואר S-TYPE
    • מרצדס E-CLASS
    • סאאב 9-5
    • פז'ו 607
    • קאדילק CTS
    • קרייזלר C300


פוסטים מומלצים

פורסם

וולוו זה אוטוט מצוין אבל הוא לא מרגש...

לרוב האנשים יש עליו סטיגמות שהוא משעמם והביצועים שלו גרועים (חוץ מגרסאות הטורבו (T) אבל בכל זאת, מעט מאוד אנשים נחשפו לגרסאות ה-T.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי שאלה למה אף אחד (עדיין) לא בחר בוולוו

(אני ראוה שרוני צדק כשאמר ''מי ביכלל בוחר וולוו'')

ואני לא מבין יש לרכב איכות בלתי מיתפשרת מנוע חזק ועוד כל הדברים שבד''כ אומרים על מכוניות טובות

 

תראה, יכול להיות שזה רק בגלל שאני אמרתי "מי בכלל בוחר וולבו". :-P

 

אז שניה: מי בכלל בוחר ב.מ.וו... :wink:

 

וברצינות - וולבו זה לזקנים.

 

יותר ברצינות - עם מתחרות כאלו, אפילו שה-S60, או S80 בגרסאות ה-T הן חזקות מאוד, הן רחוקות מלזהור. הנעה קדמית, עיצוב זקן, חוסר ייחוד - זה פשוט לא מספיק. הן מכוניות טובות, שלא תבין לא נכון, אבל בחברה כזאת טוב זה לא מספיק טוב...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תראה, יכול להיות שזה רק בגלל שאני אמרתי "מי בכלל בוחר וולבו". :-P

 

אז שניה: מי בכלל בוחר ב.מ.וו... :wink:

 

וברצינות - וולבו זה לזקנים.

 

יותר ברצינות - עם מתחרות כאלו, אפילו שה-S60, או S80 בגרסאות ה-T הן חזקות מאוד, הן רחוקות מלזהור. הנעה קדמית, עיצוב זקן, חוסר ייחוד - זה פשוט לא מספיק. הן מכוניות טובות, שלא תבין לא נכון, אבל בחברה כזאת טוב זה לא מספיק טוב...

 

רוני

לא מסכים איתך בכלל.

קודם כל, להוציא את 3 הגרמניות שמה לעשות, הם בליגה אחרת, הבחירה שלי היא S80 בגירסת T6.

אני לא יודע מתי נהגת לאחרונה באוטו הזה, אבל עושה רושם שאתה לא מעריך אותו מספיק.

נתחיל מזה שלאף אחת מהמכוניות בסקר אין טורבו (יהיו כאלה שיגידו את המשפט הידוע "לא טורבו לא נוסע" :wink: ), למעט הסאאב. מ 0-100 היא ראשונה (אמרנו עד חצי מיליון, כן?) ובתאוצות ביניים היא לא רואה אף אחד ממטר!!! צריך ליסוע באוטו הזה כדי להבין כמה כוח אש יש לו (ועוד לא דיברתי על זה שאתה עושה אפצ'י ויש לאוטו 350 כ"ס ו 47 קג"מ ככה סתם). אם קראת חוברת אוטו לאחרונה בחנו את ה T6 אחרי המתיחה, והכתב שם צירף את עצמו לחבורת פורשה אקראית, ובכל הקשור למהירות (לא יכולת דינמית) עמד איתם יפה מאוד. בעצם, תקרא בעצמך. במיוחד את השורה " וההאצה שלה מ-60 קמ"ש למשל, היא מהדברים היוצרים חוויה מוטורית מתקנת."

http://www.auto.co.il/content/exams/CarTestDetails.asp?ExamManufactur=42&id=169&CG=0&Ref=1&i=1

 

יכול מאוד להיות שאם לא היית מתבלבל בין ה S60 ל S80 אז היו בוחרים בה (במיוחד שיש בסקר את ה 607 :roll: ). זה שה T6 לא מאוזנת זה נכון, אבל עם כל כך הרבה כוח, למי אכפת?

דבר אחרון. לטעמי, הקונסולה המרכזית של ה S80 היא יפיפייה, ולא חסר לאוטו כלום מבחינת עיצוב פנימי.

פורסם

לאבא של חבר שלי יש וולבו (S70\S80) לא ממש זוכר איזה, וזהו רכב ממש יפה וממש מהיר (טוב, יחסית למכוניות שאני רואה כל יום בכבישים).

 

ראיתי אותה פותחת, זה ממש לראות כמו אוניה מפרפרת באמצע האוקיינוס!

 

ועם כל האבזור והיכולת שלו במיוחד בתור רכב מנהלים צפון אירופאי לא הייתי בוחר בו, ולו רק מהסיבה שהרכב לא כ"כ מיוחד. הוא יפה, הוא מהיר, הוא מאובזר. זהו.

 

זה מה שמתאים לגבר בגיל העמידה שמחפש נוחות ומינימום מאמץ בנסיעה.

 

 

בסופו של דבר, זהו רכב טוב אבל לא מתחבר לקהל היעד הצעיר ומותאם למבוגרים ולא לצעירים למרות היכולת שלו.

 

 

הפורום הזה ברובו מורכב מאנשים צעירים, לא פלא שהבמוו זכתה ברוב הקולות, והוולבו לא זכתה בקול אחד.

 

אם תסקרו מנהלים אמיתיים בחברות יוקרה, אני בטוח שכל הסקר הזה היה שונה לגמרי.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

רוני, לעניין וולוו אני ממש לא מסכים איתך שהעיצוב זקן ולא ייחודי. נכון שבעבר וולוו היו סתמיים בעיצוביהם אך בשנים האחרונות מאז שינוי הכיוון בוולוו הדגמים שלהם מוצלחים למדי ונראים אטרקטיביים מה גם שהם מצליחים לשמור על קו רענן אך עם זאת שמרני (שזה בדיוק מה שרוב קהל היעד מחפש).

פורסם
רוני, לעניין וולוו אני ממש לא מסכים איתך שהעיצוב זקן ולא ייחודי. נכון שבעבר וולוו היו סתמיים בעיצוביהם אך בשנים האחרונות מאז שינוי הכיוון בוולוו הדגמים שלהם מוצלחים למדי ונראים אטרקטיביים מה גם שהם מצליחים לשמור על קו רענן אך עם זאת שמרני (שזה בדיוק מה שרוב קהל היעד מחפש).

ועם כל הרצון הטוב, איש אחד מכל 5 אלף המשתמשים של הפורום (או 114 מהמצביעים) לא הצביע בעד הוולבו....

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
ועם כל הרצון הטוב, איש אחד מכל 5 אלף המשתמשים של הפורום (או 114 מהמצביעים) לא הצביע בעד הוולבו....

מזל שזה רק סקר ובארץ האוטו נמכר עד לא מזמן (לפני שהם השתגעו עם המחיר, והכניסה של ב.מ.וו ואודי החדשות) כמו לחמניות חמות (הכל באופן יחסי כמובן במחירים האלו).

 

וכבר נתתי תשובה למה לא בחרו עדיין באוטו (לדעתי כמובן).


×
×
  • תוכן חדש...