Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי עכשיו מטיול ג'יפים עם חברים של שלושה ימים ברמת הגולן.

נסענו בג'יפ של איסוזו, שנת 2000 לא משהו מפואר במיוחד, היה שם רדיו דיסק ישן של פיוניר.

לצערי לא הצלחתי לקלוט את הדגם המדויק. בכל אופן, במשך כל השלושה ימים שהיו, ולמרות כל מה

שעברנו בשטח (ועברנו הרבה) וטיפסנו וקפיצות והכל, הוא לא קפץ אפילו פעם אחת.

תמונות מהטיול, בקרוב... (בפורום המתאים) :)

 

I'm Impressed.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

שכחתי לציין שזה לא היה אפילו רדיו דיסק של MP3, רדיו דיסק ישן של פיוניר :)

 

ותאמין לי שמה שעברנו שם זה יותר מרעידות על ;)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
כמו שאני אומר תמיד אין על פיוניר ב CD ולא משנה איזו חברה

יש ויש על פיוניר. מוזיקלית, הם לא כאלה מציאה גדולה. רק הדגמים הישנים, הראשונים שהיו פנל חשמלי

היו בעלי סאונד כמו שתצפה ממכשיר ברמה.

בכל הקשור לקפיצות דרך, פיוניר הם הטובים ביותר שנתקלתי בהם. ( גם מחליפי הדיסקים)

 

לדוד שלי (אסי1) יש צ'נג'ר 50 דיסקים של פיונירcdx-p5000 שבהתערבות, הוא חטף בקבוק ליטר וחצי (קולה)

ממרחק מטר וחצי ולא קפץ...

 

צריך לראות כדי להאמין...

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

arm123 הוא התכוון אבל אם תשווה את דגם העל של פיוניר לדוגמא, לדגם העל של קלריון או של אלפיין

אז איכות הסאונד בקלריון או באלפיין תהיה טובה יותר, תקן אותי אם אני טועה שלומי...

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
arm123 הוא התכוון אבל אם תשווה את דגם העל של פיוניר לדוגמא, לדגם העל של קלריון או של אלפיין

אז איכות הסאונד בקלריון או באלפיין תהיה טובה יותר, תקן אותי אם אני טועה שלומי...

לזה הייתה הכוונה. אך מדובר לא רק בדגמי העל.

 

אם תיקח לדוגמא את ה 9827 של alpine או את ה 9823

שמחירו כ 1700 ש"ח, ונראה כמו כל ר"ד פשוט של 800 ש"ח (קנווד 2020)

ותשווה אותו (מוזיקלית) למכשיר מקביל מחיר מ pioneer דוגמא deh-p750mp או deh-p760mp

תגלה שלאלפיין סאונד מדויק, מפורט וצלול יותר.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...