Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבוקש: קל לנשיאה , שוקל פחות מ30


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ק"ג , קל לתפעול , יכול לעצור אופנוען במיידית מבלי לגרום לו נזק.

 

המשטרה מחפשת תחליף לדיקט הוותיק :x

 

פרטים בקישור :

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/feb-03/news/police-learn.html

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

מה אתה רוצה?

 

מחפשים כזה דבר, ויכול להיות שקיים כזה דבר - למשל משהו שמשתק את המנוע (E-BOMB? :D ) או אולי רשת חד פעמית שבולמת את הרכב הנכנס בה (קיים ואפילו עובד בעולם).

 

בנוגע לאופנוענים - אני ממש לא חושב ששום דבר חוץ משיתוק מנוע יכול לעצור בלי לפגוע ברוכב.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

יופי של רעיון :!:

 

אפשר בובה מתנפחת בלבוש מינימלי בצידי הדרכים, ככה המשקל נשמר פחות מ30 ק"ג.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

יש עכביש (שכחתי את שמו...), אשר קוריו גמישים ויותר חזקים מפלדה, וכמובן שוקלים כלום, אפשר לארוג מהם רשת אשר תתפוס אופנוע ועד משאית ללא נזק לרכב או לנהג/רוכב...

 

 

אז יאללה עכשיו צריך רק לארגן משלחת ממתנ"א לאוסטרליה... לתפוס את העכביש כמובן...

 

 

 

בשיא הרצינות!! :shock:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:biglaugh::drinking::silly:

Finger's gonna kill me.

פורסם
מה אתה רוצה?

 

מחפשים כזה דבר, ויכול להיות שקיים כזה דבר - למשל משהו שמשתק את המנוע (E-BOMB? :D ) או אולי רשת חד פעמית שבולמת את הרכב הנכנס בה (קיים ואפילו עובד בעולם).

 

בנוגע לאופנוענים - אני ממש לא חושב ששום דבר חוץ משיתוק מנוע יכול לעצור בלי לפגוע ברוכב.

 

אתה לא רציני , נכון ?

 

גם E-BOMB תשתק את המנוע והבלימה שהוא יוריד לגגל האחורי יכולה לשלוח את הרוכב לעולם שכולו טוב..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
מה אתה רוצה?

 

מחפשים כזה דבר, ויכול להיות שקיים כזה דבר - למשל משהו שמשתק את המנוע (E-BOMB? :D ) או אולי רשת חד פעמית שבולמת את הרכב הנכנס בה (קיים ואפילו עובד בעולם).

 

בנוגע לאופנוענים - אני ממש לא חושב ששום דבר חוץ משיתוק מנוע יכול לעצור בלי לפגוע ברוכב.

 

אתה לא רציני , נכון ?

 

גם E-BOMB תשתק את המנוע והבלימה שהוא יוריד לגגל האחורי יכולה לשלוח את הרוכב לעולם שכולו טוב..

 

אני רציני. מאד רציני.

 

שים לב שכל מה שכתבתי הוא בערבון מוגבל, ומסויג מכל כיוון (אני טוב בזה :D ).

 

היום עובדים על נשק בלתי קטלני, אז למה שלא יהיה מחסום בלתי קטלני? האמת, היום כבר יש מחסומים בלתי קטלניים, אבל אני לא בטוח שהם לא קטלניים גם כלפי אופנועים.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

שתצעק ההמנון!..........

 

כולם מייד יעצרו. :roll:

 

רק שלא ישאר ממנה הרבה לאחר דחיסה ל30 ק"ג ......... :lol:

 

 

כרובי........ברוך בואך!

סוף סוף יש פה עוד כותב על 6 גלגלים.........

פורסם

אין. אני חוזר - אין! דרך בטוחה לעצור בבת אחת אופנוע שנע אפילו במהירות חוקית, בלי לפגוע כלל ברוכב. גם איירבג ענק שהרוכב ייכנס בו, יפגע בו בצורה כלשהי. אולי גוש של 100 מטר של ג'ל מוקצף שבו האופנוען יילכד וייעצר בהדרגה יכול לעזור - אבל זה כבר כמעט מדע בדיוני, שלא לדבר על כך שזה לא ממש יעצור משאית ולא נכנס לבגאז' של ניידת.

אנחנו מדברים על מסה משותפת של לפחות 200-250 ק"ג (רוכב+כלי) ומדובר על אנרגיה קינטית מכובדת, במיוחד לאופנוע שמנסה לברוח ב-200 קמ"ש. כל נסיון לעצור אותו במקום זה נסיון לשבור לו את העצמות במקרה הטוב או לרצוח אותו במקרה הרגיל אצל משטרת ישראל.

פורסם

לגבי אופנועים, באמת לא נראה שיש דרך לעצור אות בלי לגרום נזק, אולי למתוח

יריעת ניילון נצמד (כמו של הסנדוויצ'ים) בגובה שני מטר, שתחבוק את האופנוע ברגע הפגיעה.

למה לעזאזל לנסות לעצור אופנועים?

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...