Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם גבו ממני מחיר יקר לטיפול 10k?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים. בינואר שנה שעברה עשיתי טיפול 10 למאזדה לנטיס 2003 במוסך שאמא שלי מטפלת כבר כ10 שנים.

האם המחיר שנלקח ע''פ החשבונית הוא גבוה מהמקובל?

 

u3uqa9ug.jpg

פורסם

האם זה מוסך מורשה יבואן? במידה וכן זה המחיר של מוסכים מורשים, אתמול עשיתי טיפול לג'יפ שעלה 800 ש"ח והוא כלל רק החלפת שמן ופילטר במוסך מורשה יבואן..

פורסם
האם זה מוסך מורשה יבואן? במידה וכן זה המחיר של מוסכים מורשים, אתמול עשיתי טיפול לג'יפ שעלה 800 ש"ח והוא כלל רק החלפת שמן ופילטר במוסך מורשה יבואן..

 

במוסך מורשה מאזדה בטבריה היה מבצע בחודש האחרון-

280 ש"ח לטיפול תקופתי של שמן+פילטר כולל כל הבדיקות למיניהן.

תוסיף פילטר אוויר ופלאגים ועדיין לא תתקרב לסכום שהוא שילם.

פורסם (נערך)

גם במורשה לא היו גובים ממך שעתיים עבודה על טיפול קטן..

 

עריכה: עכשיו שמתי לב שרשמת 'ינואר שנה שעברה'.. חלב שנשפך וזה..

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מחיר סביר למורשה, ביונדאי רצו 1300 ש"ח על טיפול כזה + החלפת נוזל בלמים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מחירי החלקים סבירים לגבי העבודה גבו סכום טיפה יקר

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם (נערך)

על החלפים עוד אפשר להתווכח, מחיר העובדה זה האלמנט שמופרז לדעתי.

:roll:itamar_vtec הקדים אותי בשנייה

עריכה אחרונה על ידי Popeyes
itamar_vtec הקדים אותי בשנייה
פורסם

לדעתי המחיר בסדר גמור. מלבד החלפת השמנים והפילטרים (שים לב שהפילטר מקורי) החליפו גם פלאגים.

אל תשכח שגם למוסך יש הוצאות רבות כגון מים, חשמל, ארנונה שכל אלה הוא משלם בד"כ 25% מעל למה שבית פרטי משלם, תוסיף לזה כמעט 20% מע"מ

שעוד לפני שהכסף מגיע אליו הוא שייך למדינה, משכורות לעובדים כולל הפרשות לפנסיה וכו'.

במוסכי מדרכה המחיר זול יותר כי אין להם את רוב ההוצאות האלו, אבל את הכסף ברוב המקרים יוציאו לך בדרך אחרת.

פורסם

זה אכן מינואר שנה שעברה פשוט חבר שאל על המוסך שאני מטפל בו. אז הוצאתי את זה מתיוק ועניין אותי אם רק הוא חושב שזה יקר.

תודה לעונים, אלמד להבא

פורסם
לדעתי המחיר בסדר גמור. מלבד החלפת השמנים והפילטרים (שים לב שהפילטר מקורי) החליפו גם פלאגים.

אל תשכח שגם למוסך יש הוצאות רבות כגון מים, חשמל, ארנונה שכל אלה הוא משלם בד"כ 25% מעל למה שבית פרטי משלם, תוסיף לזה כמעט 20% מע"מ

שעוד לפני שהכסף מגיע אליו הוא שייך למדינה, משכורות לעובדים כולל הפרשות לפנסיה וכו'.

במוסכי מדרכה המחיר זול יותר כי אין להם את רוב ההוצאות האלו, אבל את הכסף ברוב המקרים יוציאו לך בדרך אחרת.

טוב, שכחת לציין כמה דברים כגון: תשלום לבזק, תשלום להוט, אגרת רישיון עסק+תשלום לעירייה עבור שילוט,עמדת קפה, עמדת אינטרנט, קולר מים...

 

ועכשיו ברצינות, זה מחיר הוגן ולא יקר יחסית למוסך מורשה.

×
×
  • תוכן חדש...