Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב כבישטח עם יכולת שטח סבירה כרכב שני - עד 50-60K.


gillz
שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דיברתי עם חבר שנוסע בשטח לא מעט - המליץ לי על המיצובישי פג'ארו קינג ארוך אם אחליט לא להסתפק בויטארה/ספורטאז'.

בעיקר מבחינת נוחות כביש ועבירות. מה דעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דעתי שהפאג'רו כ"כ יקרים שמעבר אליו יגרום לך להתדרדר לאחור לפחות 5 שנים מה שכמובן יבוא לידי ביטוי בנסועה של הרכב ובמצבו הכולל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שלך צודק, אם אתה בעל תקציב בלתי מוגבל.

בהמשך לדעתו של החבר, גם ג'יפ שלך פורשה כנראה יהיה עדיף על הפאג'רו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודה בבורותי הגמורה בתחום, אבל ראיתי לא מעט כלים כאלה 2002-2003 בסביבות ה-50-55K. אולי שחוטים, לא יודע.

 

אם הייתי יכול להסתדר עם רכב אחד, הייתי כבר "מאחד" את התקציב לרכב הליסינג עם ה-C1 הקטנה והייתי יכול לקנות שנתון די מתקדם כבר של הפג'ארו או אפילו לנדקרוזר (~150K).

 

כרגע רכב אחד זה בעייתי מאוד, עלויות הדלק יהרגו אותי בנסועה של 30K+ ולא בטוח שאני רוצה לקפוץ כל כך גבוה כרגע.

עריכה אחרונה על ידי gillz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תאשים את הבורות אלא את הניסיון.

אתה מנסה ללמוד לשחות ע"י דחיפה מהמקפצה למים העמוקים.

 

כדאי להתחיל עם כלים כמה שיותר חדשים ופשוטים בשביל למנוע מפח נפש.

ברגע שתרגיש שהכלי הוא מה שמגביל אותך (ולא יכולות נהג) אז זה הזמן להחליף (במידה ולא בא לך להתעסק עם שיפורים).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי להתחיל עם כלים כמה שיותר חדשים ופשוטים בשביל למנוע מפח נפש.

 

אני חושב שזו עצה מצויינת - תודה.

 

מה עומד בקריטריון הזה ופחות או יותר בתקציב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד שיכול לתת מענה זה ג'ימיני אבל הוא קטן עלייך.

במידה ואתה רוצה רכב שטח כמה שיותר קרוב לדבר האמיתי אני הייתי הולך על הקיה או על הסאנגיונג.

במידה וכל מה שמעניין אותך זה שבילי קק"ל הייתי הולך על פורסטר או אאוטלנדר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על ה 290? 270? או שניהם?

מה מחלות הילדות/ הבעיות הנפוצות שלו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני הרקסטון 290 דווקא מגלה אמינות מופתית, אך הגיל בכל זאת יעשה את שלו.

על ה 270 קראתי על בעיות שונות ומשונות אך לא בהכרך מדובר במוצר לא אמין. מצד שני מדובר במנוע חזק יותר וחסכוני יותר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על סורנטו , רכב שטח אמיתי כלומר הילוך כוח+שלדת סולם.

רכיבים די אמינים , כמו כל דיזל יש לשים לב למשאבת סולר , מזרקים וכו'.

 

1- מניסיון של חבר קרוב - שהחזיק את הרכב בצורה פנאטית ונשבר אולי כדאי לדלג על הסורנטו.

מדובר על שנתון 2004 - מזרקים רגישים, ראש מנוע שלא ניתן לשפץ עם חלקים קרמיים - עולה מעל 15Kשח בחברה.

 

אפשר לקרא גם כאן:

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/45773-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%91%D7%A7-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%90%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%95-2004-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%A6%D7%95%D7%AA

 

http://www.jeeptrip.co.il/start/forum/start.asp?p=1&ForumId=12&id=934787

 

 

2- לדעתי פורסטר או ויטארה הן אופציות מצויינות - במיוחד מ2008 ואילך שנה משמעותית מבחינת שיפורים שביצעו 2 היצרנים.

 

הנה לינק למבחן מוכר:

http://motocar.allmag.co.il/test/923.aspx

 

אם אינני טועה ויטארה של סוף 2008 קיבלה מנוע 2.4 מצויין

בכל מקרה - צריך לבדוק אם רלוונטי מבחינת התקציב

 

בהצלחה

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רקסטון - חבל על הכסף. האלטרנטיבות פשוט נותנות תמורה יותר גבוהה.

תקלות בסורנטו - לא מוכרות לי תקלות סדרתיות, זה רכב מוגבל בכל מקרה.

יונדאי טראקאן - רכב נמוך ורופס. שקלתי לקנות כזה, אבל במחיר הקניה + הגבהה מקבלים עדיין רכב מוגבל. לזכותו יש לציין שעל הכביש הוא אחד הג'יפים הכי טובים. חזק, מהיר, נוח ומרווח.

פאג'רו קינג - רכב מרווח, חזק, לא רע בשטח. בשביל שטח קשה הוא חייב הגבהה קלה ומיגונים. יש טענה שהטיפולים בו יקרים. אין לי נסיון עם אחזקה שלו, כולל חברים. אציין שבעבר היה מטייל עימנו בחור עם קינג ארוך. עשה בשטח כל מה שאנחנו עשינו בלי רגשי נחיתות.

פאג'רו Q - (זה הדגם עד 2000 כולל) - רכב שטח קשוח, שלדת סולם, נעילה אחורית מקורית. אם אתה מוצא אחד כזה שמור מאוד ומלוקק - הוא גם ישאיר לך הרבה עודף בכיס וגם ישרת אותך מצויין בשטח.

טויוטה פראדו - יקר מאוד אבל שווה כל אגורה. בשנים שאתה מדבר עליהן הבעיה היחידה שלהם היא שהדשבורד מקרקש. יש בעיה במתלה הקדמי - אם ברכב הורכבו חלקים תחליפיים יש להחליף מייד למקוריים אחרת אתה מסתכן (ממש מסתכן!) בקריסת מתלה קדמי. מעבר לכך כבר במצבם הסטנדרטי ללא מיגונים וללא הגבהות הם נהנים מעבירות מעולה בשטח. חשוב למצוא אחד שמור ומטופל. יש כזה גם בנזין, הוא פחות מבוקש מהדיזל, ואפשר למצוא כאלה עם ק"מ נמוך יחסית לדיזלים.

לכל אחת מהמכוניות, כמו גם לגרנד צ'ירוקים מבית ג'יפ יש כאלה שבטוחים שהם העסקה הכי משתלמת / הכי טובה/ הכי זולה / הכי איכותית / הכי עבירה בשטח/ הכי נוחה בכביש / הכי מתאימה לאישה/ הכי טובה ביחס של עלות תועלת / הכי ________ (מלא את החסר).

תתחיל להתקשר למודעות למכירה, תראה מכוניות ותראה למה אתה מתחבר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על העצות!

 

הלכתי לראות כמה רכבים, בעיקר קיה ספורטאז', ויטארה לנדקרוזר וקינג. את הפורסטר אני מכיר.

 

* לכביש וליומיום - הפורסטר ללא ספק. הכי מתחבר אליו מבחינת השימוש ההתנהגות בכביש, הצורה המאופקת והנוחות.

* הלנדקרוזר והקינג ללא ספק מעלים חיוך מטופש וחלומות על טיולי שטח ארוכים בשממה אבל נראה לי גדול עלי כרגע בשלב הטרום-שטח שלי. מפנקים מאוד ומרווחים בהרבה לטיולים של ממש (אנחנו תמיד סוחבים הרבה) אבל לא מתחבר למוחצנות והכוחנות שלהם כרגע. שיקול עצוב נוסף הוא שבאיזור שלי (דרום) יגנבו אותם תוך 20 דקות מהחניה ואין לי עצבים להתחיל במלחמות ה"טיל-נגד-טילים" האלה כרגע.

* כרכב שטח, הכי התחברתי לקיה בצורה הישנה (עם הגלגל על הדלת האחורית) אבל היא צפופה יחסית לויטארה הארוכה ממה שראיתי.

* הגראנד ויטארה הארוכה (לא ראיתי עדיין XL7) נראית לי כרגע כעיסקה המאוזנת ביותר וגם התחברתי אליה.

יש לי המון שעות-ויטארה בעברי אבל בעיקר על הקצרות בשנתונים 95 ובנסיעות לבד. מאוד אהבתי אותן.

 

קשה לי להעריך את הקיה/ויטארה כרכב יומיומי בכביש.

 

גם ממה שהבנתי עד כה, לקיה/ויטארה יש הרבה יותר פוטנציאל לשיפורים אם ארצה מהפורסטר והמחיר שלהם בתקציב.

רק קשה למצוא אקזמפלרים טובים. לנדקרוזר/קינג שראו רק מדרכות בית קפה בת"א יש הרבה יותר...

עריכה אחרונה על ידי gillz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...