Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדלקתי את המחשב כרגיל, עולה רגיל, מקיש סיסמה, מחשב עולה - וכלום. אין כלום.

סל מחזור ואינטרנט אקספלורר על שולחן העבודה.

למטה מופיעה חלונית שאומרת : "ווינדוס נפתח בפרופיל ברירת מחדל" או משהו בסגנון.

 

מישהו מכיר את הבעיה, או יותר נכון את הפיתרון...?

פורסם

המחשב כנראה נסגר בצורה בלתי צפוייה בפעם האחרונה.

 

אם כיבית את המחשב כרגיל יש לבדוק את ספק הכוח.

 

לפעמים אחרי ריסטארט או שניים המחשב חוזר לעצמו, אם לא, בדוק בלוח הבקרה איזה חשבונות אם בכלל קיימים במערכת, מקסימום נסה שחזור מערכת.

פורסם

חוץ משחזור יש לך עוד אופציה,לפני הלוגו של ה WIN,תלחץ F8 ויש לך מסך עם אופציות לבחירה.

 

אחת מהן אומנם שורה ארוכה אך העיקר הינו Last known good configuration,משהו בסגנון.

 

גם אמור לפתור את הבעיה,אם לא - האופציה של שי

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לחצן ימני - View - Show Desktop icons.

מין אופציה מטומטמת כזאת שהחליטו להכניס לווינדוס 7 השד יודע למה. תנסה, אולי זה מה שקרה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תגיע לשורת פקודה כ ADMIN ותפעיל:

chkdsk c: /r

הוא ישאל אותך שאלה, תענה כן - Y ולאחר מכן תפעיל מחדש את המחשב ותן ל CHKDSK לרוץ. בסיום המחשב יעלה כמו שצריך, אם לא, יתכן ויש בעיה רצינית יותר בכונן הקשיח.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תודה לכולם על העזרה. אך שום דבר לא עזר עד שמצאתי את הסרטון הזה:

https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDsQtwIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DWGZsEFk_Cc4&ei=7yJVU4nxMcbe7AaHqYDIDw&usg=AFQjCNFC_w2Ne_o9ZJihOP2TJVL-YaYlGQ&sig2=SQhT9nQ3AuRU7W-JdfJ-Vg&bvm=bv.65058239,d.ZGU

 

וזה פתר לי את הבעיה!

תודה רבה לכולם.

פורסם

שמח שנפתרה הבעיה.

 

אבל בשביל הפרוטוקול, זה נראה מאוד דומה לפתרון שמוצע בלינק הראשון שנתתי (ושוב לינק ראשון בתוכו).

×
×
  • תוכן חדש...