Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

נכנסו לי ברכב והביטוח שלי תבע את הביטוח של הנהג הפוגע,

תבענו עבור התשלום למוסך + שמאי + ירידת ערך של הרכב בסכום שיצא 10K בפועל בתביעה התקבל רק 6K יש מה לעשות במקרה הנ"ל?

תודה יום טוב

פורסם

לפני שאתה רץ לתביעות קטנות.

תדבר עם הסוכן שלך.

יכול להיות שנקבע שיש לך אשמה תורמת ולכן קיבלת רק חלק מהסכום.

ויכול להיות גם שהחברת ביטוח של הפוגע סתם מנסה לעשות לך שיטת מצליח.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
לפני שאתה רץ לתביעות קטנות.

תדבר עם הסוכן שלך.

יכול להיות שנקבע שיש לך אשמה תורמת ולכן קיבלת רק חלק מהסכום.

ויכול להיות גם שהחברת ביטוח של הפוגע סתם מנסה לעשות לך שיטת מצליח.

לא הייתי כלל ברכב בזמן התאונה, מדובר בתאונת חנייה. קשה לי להאמין שהם ישחקו על "אשמה תורמת" במקרה שלי :)

ככל הנראה מדובר בשיטת המצליח.

אני מהמר שהם לא רוצים לשלם את ירידת הערך.

עדין לא קיבלתי פירוט עבור מה הסכום שקיבלתי בפועל לעומת מה שתבעתי, אעדכן ברגע שהפירוט יתקבל.

פורסם
קשה לי להאמין שהם ישחקו על "אשמה תורמת" במקרה שלי :)

ככל הנראה מדובר בשיטת המצליח..

 

איו כזה דבר "שיטת מצליח", אף חברת ביטוח לא מקזזת לך תשלומים ובשורת הקיזוז מפרטים "שיטת מצליח" או "ניסינו".

האשם התורם הוא, הוא ה"מצליח" ואין לך שום סיבה להתקשות להאמין, אין לחברות האלה אלוהים.

לי קיזזו 25% כשרכב נכנס בי כשלא ציית לתמרור עצור.:?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היה פעם מקרה שבו נהג לא ציית לתצרור עצור, ופגע ברכב אחר. השופט פסק [לא זוכר כמה אחוזים, לא הרבה] אשמה תורמת לרכב שנסע בכביש הבין עירוני, כי הוא לא נתן זכות קדימה לרכב הבא מימין, על תמרור העצור.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
איו כזה דבר "שיטת מצליח", אף חברת ביטוח לא מקזזת לך תשלומים ובשורת הקיזוז מפרטים "שיטת מצליח" או "ניסינו".

האשם התורם הוא, הוא ה"מצליח" ואין לך שום סיבה להתקשות להאמין, אין לחברות האלה אלוהים.

לי קיזזו 25% כשרכב נכנס בי כשלא ציית לתמרור עצור.:?

 

ומה עשית בתגובה לקיזוז?

 

היה פעם מקרה שבו נהג לא ציית לתצרור עצור, ופגע ברכב אחר. השופט פסק [לא זוכר כמה אחוזים, לא הרבה] אשמה תורמת לרכב שנסע בכביש הבין עירוני, כי הוא לא נתן זכות קדימה לרכב הבא מימין, על תמרור העצור.

אוקיי, אבל מדובר במקרה מעט שונה. במקרה שלי כלל לא הייתי נוכח ברכב.

פורסם

הלכתי לתביעות קטנות, חברת הביטוח לא טרחה להגיש כתב הגנה, לא טרחה להגיע לדיון ואני קיבלתי כל מה שרציתי במעמד צד אחד.

 

הבעיה שקיבלתי רק מה שרציתי ולא הצלחתי לשכנע את בית המשפט להטיל איזהשהוא קנס על חברת הביטוח וכל עוד הסנקציה היחידה שמופעלת הן "תחזיר לו את הכסף שלו", למה הם בכלל צריכים להפסיק על שיטת מצליח?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הלכתי לתביעות קטנות, חברת הביטוח לא טרחה להגיש כתב הגנה, לא טרחה להגיע לדיון ואני קיבלתי כל מה שרציתי במעמד צד אחד.

 

הבעיה שקיבלתי רק מה שרציתי ולא הצלחתי לשכנע את בית המשפט להטיל איזהשהוא קנס על חברת הביטוח וכל עוד הסנקציה היחידה שמופעלת הן "תחזיר לו את הכסף שלו", למה הם בכלל צריכים להפסיק על שיטת מצליח?

תבעת את הביטוח או אישית את הבן אדם שפגע בך?

פורסם

בלבל לנו במוח כאשר יהיה לך פרטים בדיוק עבור מה הורידו לך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הם שילמו את התשלום למוסך + שמאי במלוא. את ירידת הערך הם חתכו בחצי מהסכום.

הם רוצים דוח מתאונה קודמת בזמן שהרכב לא היה בבעלותי (כלל לא ידעתי שהייתה תאונה). הבנתי שמכיוון שהרכב לא היה בבעלותי בזמנו זה כלל לא משפיע על סכום התביעה. האם זה נכון?

פורסם

זה משפיע. הם רוצים דו"ח מכל תאונה שהייתה לרכב אי פעם, כדי לראות שלא היו ירידות ערך קודמות. דבר עם חברת הביטוח שלך שיעזרו לך להשיג את זה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם הם ידעו שלרכב הייתה תאונה מפחיתת ערך ועדיין גבו ממך פוליסה במחיר מלא, התקדימים (בבתי המשפט) קובעים שהם יצתרכו לשלם את מלוא הפוליסה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

במקרה הזה מי שצריך לשלם לו הוא לא זה שמבטח אותו. חברת הביטוח של הנהג הפוגע רוצה לשלם לו רק את החלק היחסי בירידת הערך שהיא אמורה לשלם. היא לא תצטרך להשלים לו כלום. לא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...