Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
זה משפיע. הם רוצים דו"ח מכל תאונה שהייתה לרכב אי פעם, כדי לראות שלא היו ירידות ערך קודמות. דבר עם חברת הביטוח שלך שיעזרו לך להשיג את זה.

 

לחברת הביטוח שלי יש אפשרות להשיג את דו"חות העבר של הרכב?

 

אם הם ידעו שלרכב הייתה תאונה מפחיתת ערך ועדיין גבו ממך פוליסה במחיר מלא, התקדימים (בבתי המשפט) קובעים שהם יצתרכו לשלם את מלוא הפוליסה.

 

אני תובע את החברת ביטוח של מי שפגע לי ברכב, תביעת צד ג'. גם במקרה הנ"ל?

 

*בנוסף כרגע לרכב הייתה ירדת ערך, ברגע שאני מבטח אותו מחדש מחיר הביטוח צריך להיות זול יותר?

עריכה אחרונה על ידי D_D
פורסם

בוא נסה להסביר לי בחשבון

 

התביעה הייתה על 10000 ש"ח קיבלת 6000 ש"ח ההפרש לדבריך הוא שחתכו לך את ירידת הערך בחצי.

 

לפי החשבון שלי נזק + שמאות 2000 ירידת ערך 8000 ככה הגעת ל 10000 ש"ח חתכו לך לחצי כלומר אישרו לך 4000 וכך קיבלת 6000 ש"ח.

 

לא עושה שכל בכלל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
בוא נסה להסביר לי בחשבון

 

התביעה הייתה על 10000 ש"ח קיבלת 6000 ש"ח ההפרש לדבריך הוא שחתכו לך את ירידת הערך בחצי.

 

לפי החשבון שלי נזק + שמאות 2000 ירידת ערך 8000 ככה הגעת ל 10000 ש"ח חתכו לך לחצי כלומר אישרו לך 4000 וכך קיבלת 6000 ש"ח.

 

לא עושה שכל בכלל

סתם זרקתי סכומים בהתחלה כי לא זכרתי אותם במדוייק.

סכום התביעה הוא 9 אלף, קיבלתי 7 אלף. למוסך הלכו 4.5 אלף שמאי 750 היתר הלך ירידת ערך. ההבדלים בין הסכום הכולל של הירידת ערך שקיבלתי למה שבפועל נתבע קרוב מאוד לחצי.

עריכה אחרונה על ידי D_D
פורסם

יש לה אפשרות לעשות המון דברים. משום מה הם לא תמיד עושים. דבר אתם [חברת הביטוח שלך] ותראה מה הם אומרים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן תנסה תביעות קטנות.

לדעתי תקבל כל מה שמגיע לך ,אתה לא היחיד שחבת הביטוח משחקת בכספו .

צור איתי קשר טלפוני 0546999223 אנסה לעזור לך ,למרות שלא אני הכנתי את חוות הדעת .

אבל בטוח אוכל לכוון אותך מה לעשות בהמשך .

חג שמח .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

×
×
  • תוכן חדש...