Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן מותרת הנסיעה ברכב לצרכי הסחר בלבד (כלומר כמו שכתבו - לטסט, למוסך, נסיעת מבחן עם לקוח וכו').

אין הגבלה מבחינת הנוסעים שיושבים ברכב בזמן הנסיעה.

יש הגבלה לגבי זהות הנהג - הסוחר או אחד העובדים שלו בלבד.

 

החוק הזה הוגן מאוד ומאפשר לסוחרים ישרים להתפרנס.

שימו לב שברשיון הרכב כתוב במפורש "הפקדת סוחר" כלומר הלקוח יודע שהוא קונה מסוחר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אתם טועים: אנא בחנו את סעיף 7 לחוק: 7. הרחבות והגבלות

)א( אם הדבר צוין במפורש בתעודת הביטוח , תורחב חבות המבטח לפי פוליסה זו גם לאחד

מאלה:

 

)1( שימוש ברכב למטרות פרטיות, חברתיות או עסקיות, ובתנאי שהרכב נמצא בחזקת

בעל הפוליסה למטרות סחר ברכב, בדיקת הרכב, תחזוקתו, תיקונו, או בחינתו

 

לרבות לשם העברתו לצורך אחד משימושים אלה, שאינן מטרה עסקית מאלה:

 

)א( ה וראת נהיגה;

 

)ב( ה סעת נוסעים ברכב, כנגד תשלום, שכר או כל תמורה אחרת;

 

)ג( חי לוץ או גרירה של רכב מנועי, כנגד תשלום, שכר או כל תמורה אחרת.

 

)2( נהיגה ברכב בידי מי שאינו בעל הפוליסה, בעל הרכב, המחזיק ברכב כדין, ובלבד

 

שהנהיגה ברכב תהיה כאשר לפחות אחד מהם נמצא ברכב;

 

)3( שימוש ברכב מנועי הרשום במשרד הרישוי על שם בעל הפוליסה או בן משפחה

 

מדרגה ראשונה של מי מהם.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...