Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
עדיף לוותר על צמפיון, זה מה שעדיף.

 

נוטה להסכים..במרצדס קיים לחצן שמקשר אותך ישירות למוקד להזמנת תור למוסך ותפעול תקלות פשוטות,לא ידוע לי שבמרצדס הוא עוקב אחרי הרגלי הנהיגה..

עריכה אחרונה על ידי יניב alfa

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

התקשרתי לסוכנות ושאלתי. התשובה היתה שזה חיישן שמדווח לאיזשהו מוקד במקרה של תאונה או תקלה ברכב.

ביקשתי שלא יתקינו לי אותו, עדכנו את ההזמנה ונגמר הסיפור.

בקיצור - אין בעיה לבטל את זה.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

שלום לכולם,

 

כחלק מהרחבת סל השירותים הניתנים ללקוחותינו במסגרת מוקד צ'מפיון מוטורס 24/7 (*6363), נוסף אביזר שמדווח בזמן אמת על אירוע תאונתי שארע ברכב.

נציגי המוקד יוצרים קשר עם הלקוח למתן סיוע ככל שנדרש כולל שירותי גרירה, ומלווים את הלקוח ורכבו עד להגעתו למרכז שירות.

השירות כולל מתן רכב חליפי מהיום הראשון, טיפול בחלקים מקוריים, הזמנת שמאי, הנחה בהשתתפות העצמית וכדומה.

החיישן נועד ומשמש למטרה זו.

 

המשך יום טוב,

הילה

פורסם

עכשיו AIG מפרסמת שקר דומה. אני מקווה שזה לא יתפוס :|

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חברות הביטוח כבר ידאגו שזה יתפוס !

זה מתחיל כך - " אם תתקין את AIG Safe Drive תקבל הנחה בתנאי שאתה נוהג זהיר "

ממשיך כך - "ההצעה הזאת רק בתנאי שיש לך AIG Safe Drive ... אם תתפס נוהג ב 1 ק"מש מעל המהירות המותרת הביטוח לא מכסה .."

ובסוף - " מצ'טערת אם אין לך AIG Safe Drive אנחנו לא מבטחים .. תנסה בפול "

פורסם
שלום לכולם,

 

כחלק מהרחבת סל השירותים הניתנים ללקוחותינו במסגרת מוקד צ'מפיון מוטורס 24/7 (*6363), נוסף אביזר שמדווח בזמן אמת על אירוע תאונתי שארע ברכב.

נציגי המוקד יוצרים קשר עם הלקוח למתן סיוע ככל שנדרש כולל שירותי גרירה, ומלווים את הלקוח ורכבו עד להגעתו למרכז שירות.

השירות כולל מתן רכב חליפי מהיום הראשון, טיפול בחלקים מקוריים, הזמנת שמאי, הנחה בהשתתפות העצמית וכדומה.

החיישן נועד ומשמש למטרה זו.

 

המשך יום טוב,

הילה

 

אני מאמין שלצ'מפיון יש כוונות טובות וזה נועד לשיפור השירות אבל גורמים אחרים שידעו על קיומה של המערכת הזאת עשויים לדרוש מידע במקרים מסוימים ולעשות בו שימוש אחר.



 

חוץ מזה, מה שכתבת לא מסביר את המשפט הבא:

"באמצעותה ייאסף בזמן אמת מידע הנוגע לאופן השימוש ברכב לצורך ניהול, בקרה..."

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

ועדיין עם כל הכבוד,לא הצלחתי להבין לשם מה דרוש החיישן.באלפא זה נקרא alfaway,טלפון למוקד שזמין24/7,שמטפל בכל עיניין אפילו תאונה חס וחלילה ללכ חיישן,במרחק שיחת טלפון פשוטה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
ועדיין עם כל הכבוד,לא הצלחתי להבין לשם מה דרוש החיישן.באלפא זה נקרא alfaway,טלפון למוקד שזמין24/7,שמטפל בכל עיניין אפילו תאונה חס וחלילה ללכ חיישן,במרחק שיחת טלפון פשוטה.

 

+100

ויודעים מה? זה היה קיים כבר גם בצ'מפיון, כל מה שהילה אמרה. במרחק שיחה. אני ממש לא מבין מה מוסיף החיישן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
+100

ויודעים מה? זה היה קיים כבר גם בצ'מפיון, כל מה שהילה אמרה. במרחק שיחה. אני ממש לא מבין מה מוסיף החיישן.

 

זה מוסיף את היכולת להתנער מאחריות יותר בקלות.

×
×
  • תוכן חדש...