Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בהזמנה של איביזה חדשה מצויין שיותקן ברכב חיישן שירות דרכים .. במה מדובר?

 

 

חיפוש זריז בגוגל מעלה את התוצאה הבאה:

 

המזמין מאשר להתקין ברכב מערכת ניטור אחר טיפולים לרכב, איתור תקלות והפניה לשירותי דרך בעת הצורך (להלן "חיישן שירות דרכים"), באמצעותה ייאסף בזמן אמת מידע הנוגע לאופי השימוש ברכב, וכו' וכו'

פורסם

מעולה. וכך אם יקרה משהו לגיר הם יוכלו להוציא LOG ולהראות שזה באשמתך כי נסעת 140 היכן שמותר 70?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ממש מצויין. עכשיו אין סיכוי לקבל אחריות על שום דבר. הרי שמעכשיו לא יהיה בעייה להראות "הנה, פה עשית שימוש לא סביר. האצת בקצב של קמש אחד לשעה בשעה מעל ההספק המותר. מה זה? זה היה בירידה? עוד יותר גרוע! הרסת את הבלמים!"

פורסם (נערך)

טוב שמצויין בהזמנה...

תארו לעצמכם, אם היצרן לא היה מפרסם ואחרי תקלה כלשהי - יבואו לבעל הרכב בטענות :?.

(זו נבלה וזו טריפה, כן ?)

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

פורסם

אתם יכולים להרגע.

זו מערכת בשיתוף חברות הביטוח על מנת להוזיל את הפרמיה. מי שהוא נהג זהיר זה משתלם לו.

מי שלא רוצה לוותר על הפרטיות שלו שימשיך כרגיל.

 
 

 

 
 
פורסם

מערכת כזו יש כבר ברכבי מבחן. היא מדווחת על כל סיבוב מהיר, בלימה פתאומית וכו'. 1984 זה מסתבר 2014.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קיים כבר מזמן במרצדס.

אני לא חושב שיש שם משהו מעבר לתגובה מהירה על תקלות שמדווח מחשב המנוע ויש גם אפשרות לקבלת מענה טלפוני אם שכחת את הקוד או שהקודנית ננעלה.

פורסם

עדיף לוותר על צמפיון, זה מה שעדיף.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אתם יכולים להרגע.

זו מערכת בשיתוף חברות הביטוח על מנת להוזיל את הפרמיה. מי שהוא נהג זהיר זה משתלם לו.

מי שלא רוצה לוותר על הפרטיות שלו שימשיך כרגיל.

 

אה, התרגיל המסריח הזה. ברור שהם יוזילו לך את הפרמיה, עכשיו הרבה יותר קל להם להוכיח לך אשם תורם או בכלל לשלול אותך. הרי שאפשר לראות שרגעים לפני התאונה נהגת בפזיזות. (מה זה משנה שבלמת חזק כי השמוק מלפניך פתאום סטה לנתיב שלך)

 

או אפילו יותר טוב. להראות שאתה נוהג "לא בסדר" כדרך קבע ולקבוע לך אשם תורם רק בגלל זה.

פורסם
אה, התרגיל המסריח הזה. ברור שהם יוזילו לך את הפרמיה, עכשיו הרבה יותר קל להם להוכיח לך אשם תורם או בכלל לשלול אותך. הרי שאפשר לראות שרגעים לפני התאונה נהגת בפזיזות. (מה זה משנה שבלמת חזק כי השמוק מלפניך פתאום סטה לנתיב שלך)

 

או אפילו יותר טוב. להראות שאתה נוהג "לא בסדר" כדרך קבע ולקבוע לך אשם תורם רק בגלל זה.

 

+1,

בתיאוריה הרעיון נחמד, לקבל שירות דרכים און-ליין וכו' בפועל הישראלי הגרידי ימצא דרך לנצל את הטכנולוגיה "לנקנק" אותנו עוד קצת (ביטוח - אשם תורם, מוסך - שימוש לא סביר, המדינה - מהירות/קלות ראש)

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...