Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שאלה נוספת האם מוסך שהוא אינו של היבואן, יכול לאפס לאחר הטיפול את התראת השירות שנדלקה אצלי, וכמובן שתתריע לפני הטיפול הבא?

 

אשמח לעזרה

 

תודה

 

OJ

אנא ציין במדוייק מהי ההודעה בלוח השעונים.

האם ברכבך ההודעה מופיעה בתצוגת ה-LCD במרכז לוח השעונים ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
מצאתי באתר בריטי שתי דרכים לאיפוס, כנראה זה תלוי בדגם הרכב:

שיטה א' :כשהסוויץ' סגור לוחצים על הכפתור שעל מד המהירות. פותחים סוויץ' וממשיכים להחזיק את הכפתור לחוץ למשך 10 שניות. המונה יתאפס.

שיטה ב' :כשהסוויץ' סגור לוחצים על הכפתור שליד מד המהירות. פותחים סוויץ' ועוזבים את הכפתור. מסובבים את הכפתור ימינה. המונה יתאפס.

 

תודה commander

אם תוכל להפנות אותי לאתר שמצאת - כי נראה לי שאתה מתבלבל ברכב או דגם

בלוח השעונים יש שני לחצנים. אף אחד מהם אינו ניתן לסיבוב, אלה לחצנים פשוטים, כך ששיטה ב' אינה רלוונטית בעליל

לגבי שיטה א', כבר ניסיתי לחיצות עם ובלי ותוך כדי סיבוב סוויץ'. לא צלח

גם פה אני לא בטוח שזה הדגם הרלוונטי - ולו בגלל שאתה אומר הכפתור שעל מד המהירות. זה לא ממש נראה לי תיאור טוב ללוח השעונים שלי. אולי זה רק עניין ניסוח ואולי לא.

אפשר לינק?

 

כך נראה לוח השעונים שלי. בספר הרכב מצויין שההלחצן הימני אחראי לאיפוס.

 

לוח שעונים.jpg

תודה

 

OJ

פורסם

אני חייב לציין עוד משהו, הבלוג שCOMMANDER הראה לך מאד מומלץ לבעלי פאביה.

יש שם כמויות אדירות של מידע, וגם הסברים לטיפול שידרוגים ושות'

 

לפני שמכרתי את הפאביה שלי הייתי נכנס דיי הרבה להתעדכן

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
אנא ציין במדוייק מהי ההודעה בלוח השעונים.

האם ברכבך ההודעה מופיעה בתצוגת ה-LCD במרכז לוח השעונים ?

 

עם הדלקת הסוויץ' מופיע מפתח ברגים צליל אתרעה ולאחר מספר שניות גם הכיתוב SERVICE.

במרכז ה LCD למטה.

 

האם יש הודעה אחרת גם?

פורסם
אני חייב לציין עוד משהו, הבלוג שCOMMANDER הראה לך מאד מומלץ לבעלי פאביה.

יש שם כמויות אדירות של מידע, וגם הסברים לטיפול שידרוגים ושות'

 

לפני שמכרתי את הפאביה שלי הייתי נכנס דיי הרבה להתעדכן

 

כן. שמתי לב. תודה.

התחלתי לבדוק מי כותב את זה.

זה נראה ממש מקצועי מכיל הרבה ידע והשקעה.

 

אם ניקח כדוגמא את השאלה שלי, כמו שציינתי כבר קודם - ספר הרכב לא מסביר את העניין. לדעתי בכוונה.

והבחור לעומת זאת כתב פוסט פשוט וקצר, אבל עם השקעה ומחשבה, שנראה כאילו הכל מועתק מפרסום רשמי.

respect

×
×
  • תוכן חדש...