Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

 

לאחרונה נשמעות שריקות בעת לחיצה עדינה על הבלם במהירות של 10-20 קמ"ש

מדובר ברכב מסוג audi a6 2002 3.0l

 

לפני כ 3 חודשים החלפתי רפידות קדמיות,

 

יש לציין שבנסיעה לאחור במהירות נמוכות/גבוהות ולחיצה על הבלם אין שריקות, רק בנסיעה קדימה

 

ושאני נוסע במהירות 70 80 קמ"ש ולוחץ על הבלם חזק אין שום שריקה האוטו בולם טוב, רק כאשר אני במהירות נמוכה ואני

לוחץ בעדינות על דוושת הבלם יש שריקה חזקה מאזור הגלגלים הקדמיים

 

אשמח לתשובה ממביני עניין/בעל מקצוע

 

תודה

פורסם

אני לא איזה מקצועי בעניין.

אבל פעם זה קרה לי באוטו הישן שלי ,

שמעתי שריקה מקדימה.

(יכול להיות שזה גם מאחורה לא מה שאנחנו שומעים תמיד נכון. ) החלפתי את כל הרפידות (300 שקל)

אחת מהרפידות מאחורה הייתה שחוקה בעוד שהקדימה היה בסדר אבל הכל הוחלף..

ביצעתי ניפוח התחלתי נסיעה ולא שמעתי את השריקות יותר.

אבל אולי זה קשור למשהו אחר בנושא שלך בכל אופן נסה לא יקרה כלום.

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן כמו שנאמר רעש השריקה תלוי רק באיכות הרפידות .רפידות איכותיות לא שורקות .ברכב הזה אני ממליץ רק על הרפידות של ATE או של TRW .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בוצע ניקוי עם חומר לניקוי בלמים בזמן ההרכבה,

 

אבל כמו שאמר רון הרפידות אכן לא מקוריות, ייצור איטלקי סה"כ בני 3 חודשים וכבר שורקות

האם ניתן עם ספרי יעודי להתיז במקום שם ?

×
×
  • תוכן חדש...