Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר ויכול להמליץ על מכשיר טוב לבדיקת קומפרסיה ?

למנועי בנזין.

 

שאלה נוספת,

יש צורך לפרק את החוטי הצתה בשביל לבדוק או את הפלאג עצמו ?

 

תודה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

את הפלג בלבד.

מומלץ לפי שאלתך, שהבדיקה תתבצע זאת במוסך.

עלות הכלי לא מצדיק קנייתו, לשימוש חד פעמי בחיים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
את הפלג בלבד.

מומלץ לפי שאלתך, שהבדיקה תתבצע זאת במוסך.

עלות הכלי לא מצדיק קנייתו, לשימוש חד פעמי בחיים.

בברכה

צביקה

 

הרשה לי לתקן אותך צביקה...מניסיון. עלות הקיט היא כמו שרשמתי ואני מישתמש בה המון. אם תיכנס לבדיקת קומפרסיה במוסך ייקחו לא פחות מ 150 שח עבור הבדיקה. מה גם שזה משמש אותך בלא מעט רכבים.

פורסם

יש גם בפחות מ-30 דולר באליאקספרס.

 

לפי מה שאני יודע מנתקים את הקוילים כדי שהמנוע לא יניע בבדיקה.

או שזה לא הכרחי?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מאור, אני מניח שמה שצביקה התכוון, זה שמי שלא יודע אם לפרק את חוט ההצתה או את הפלאג, מוטב שלא ינסה לפרק כלום.

פוטנציאל הנזק הוא גבוה.

 

ומתן, התשובה היא כן. רצוי מאד שהרכב לא יניע בזמן הבדיקה...

מה שראיתי שעושים זה מנתקים מראש את כל חוטי ההצתה,לפני שמפרקים פלאגים.

 

 

בכל מקרה, בדיקת לחץ ישיר, ע"י הסטרטר, לא תאמר כלום למי שאין לו את נתוני היצרן ויכול לחשב תחום תקין.

 

במוסך (או בכל מקום שיש בו קומפרסור פועל...) יבצעו לך בדיקת לחץ הפוך, שם השעון בודק נפילת לחץ באחוזים.

היתרונות של בדיקת לחץ הפוך:

א. כל גריז מאנקי יודע לומר שיותר מ-5% זו בעיה. לא צריך אוטודאטה, וחישובים מסובכים של תחום תקין ואחוזי נפילה.

ב. אתה יכול (בשמיעה) לאבחן גם מהיכן בריחת הלחץ (טבעות בוכנה/שסתומי יניקה/שסתומי פליטה) לפי מאיפה שמגיע האוויר

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מאור ומתן,

אשמח לקבל לינקים לאייבי/אליאקספרס.

 

תודה על התגובות חברים .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

NATCO, יותר קל לנתק שני חוטים מהקויילים (בפונטו לפחות), מאשר לנתק שלושה חוטי הצתה, גם יותר קל לזכור מאיפה התחבר כל קונקטור של הקויילים, מאשר כל אחד מארבעת החוטי הצתה שהוצאנו.

כמובן שאם מדובר ברכב עם ארבעה קויילים אז זה בכלל לא משנה, ואם זה רכב עם קויל אחד, אז ברור מה יותר קל.

 

למאור יש סט של סיגנט לבדיקת לחץ הפוך, ולפי מה שכתוב עליו, עד 20 אחוז זה תקין.

ולפי מה שראיתי גם במכוני בדיקה.

מצורפות תמונות בהקשר.

 

לדעתי 20 אחוז זה הרבה, אבל אם סיגנט ומכוני בדיקה החליטו שלא, מי אני שאתווכח?

 

ChaoscripT תבחר לך:

http://www.aliexpress.com/wholesale?shipCountry=il&shipCompanies=&SearchText=COMPRESSION+TESTER&exception=&minPrice=&maxPrice=30&minQuantity=&maxQuantity=&isFreeShip=n&isFavorite=n&isRtl=yes&isOnSale=n&isAtmOnline=n&CatId=0&g=y&initiative_id=SB_20140109012927&needQuery=y&maxPrice=30

 

בסביבות 20-25 תוכל למצוא סט פשוט בלי יותר מידי מתאמים.

 

40-45 דולר לסט עם יותר אביזרים

vmhnz2anj2kl.jpg

IMG-20131226-WA0027.jpg

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

עם סיגנט (ועם מאור:lol:) לא מתווכחים.

בכל מקרה, המנוע שלך במצב טוב :-P:-P:-P

 

אני מניח שהבדיקה הממוחשבת לא שלך?

לדעתי יש לו קורוזיה במעברי מים בצילינדר 4 (שכנראה קרוב למשאבת מים)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בתמונה של מכון הבדיקה זה לא הרכב שלי, זאת פונטו HGT שמישהו לקח לבדיקה ופרסם את התוצאות במועדון פיאט.

 

בתמונה של הכלי של סיגנט זה כן הרכב שלי, והאמת שהפתיע אותי ואת מאור לטובה, כמעט ולא הייתה דליפה בכלל באף אחד מהצילינדרים. ערכים ממש נמוכים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
הרשה לי לתקן אותך צביקה...מניסיון. עלות הקיט היא כמו שרשמתי ואני מישתמש בה המון. אם תיכנס לבדיקת קומפרסיה במוסך ייקחו לא פחות מ 150 שח עבור הבדיקה. מה גם שזה משמש אותך בלא מעט רכבים.

מאור ידידי הרשה לי לתקן אותך, לא כל אחד מבצע עשרות בדיקות קומפרסיה, במסגרת עבודה פרטית בבית, לכן גם 150 שקל לא הייתי משקיע, בעבור שעון קומפרסיה לבדיקה חד פעמית אחת, שלא ברור מהשרשור, למה היא נחוצה, ולמה היא מתבצעת.

הדגשתי גם באדום, שגם אם יש ברשותך, שעון, אם אתה לא יודע לבצע זאת, הנזק עולה על התועלת.

שעון קומפרסיה, הוא כלי חובה, למכונאי רכב מקצועי, וחובב, שיוסק בנף שנים רבות, והכלי משמש לו ככלי עזר לאיבחון, ומומלץ גם בעזרת שעוון לחץ הפוך, ושעון וואקום,

האם היית ממליץ לכל חובב רכב לקנות זאת?

מאור, אני מניח שמה שצביקה התכוון, זה שמי שלא יודע אם לפרק את חוט ההצתה או את הפלאג, מוטב שלא ינסה לפרק כלום.

פוטנציאל הנזק הוא גבוה.

 

ומתן, התשובה היא כן. רצוי מאד שהרכב לא יניע בזמן הבדיקה...

מה שראיתי שעושים זה מנתקים מראש את כל חוטי ההצתה,לפני שמפרקים פלאגים.

 

לא מבצעים בדיקת קומפרסיה במנוע עובד !

 

אכן כמו שניכתב מי שלא יודע לבצע את הבדיקה מומלץ לא לבצע זאת.

 

חווב ב התיחסותי לתגובתך, מודגשת בכחול, בתקווה להבנה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מאור התיחסותי לתגובתך מודגשת בכחול ובקו מתחתיו, עקב תקלה, איני מסוגל לאחרונה, לערוך שגיאות כתיב ואיות בתגובתי, ואתכם הסליחה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מישהו מכיר ויכול להמליץ על מכשיר טוב לבדיקת קומפרסיה ?

למנועי בנזין.

מדוע לדעתך אתה זקוק למכשיר קומפרסיה?

שאלה נוספת,

יש צורך לפרק את החוטי הצתה בשביל לבדוק או את הפלאג עצמו ?

 

תודה.

 

לפי שאלתך, שלא ברור לך האם אתה זקוק לפרק פלג או חוט הצתה, תרשה לי להמליץ לך לוותר עליו, אלא אם תווכיח לי אחרת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מאור התיחסותי לתגובתך מודגשת בכחול ובקו מתחתיו, עקב תקלה, איני מסוגל לאחרונה, לערוך שגיאות כתיב ואיות בתגובתי, ואתכם הסליחה.

בברכה

צביקה

 

מי שמחפש להיתעסק עם המכשיר הזה פעם אחת לבדיקה עצמית אז לא מישתלם לקנות כמו שאמרת ואתה צודק. אם הקנייה היא למטרת ההיתפתחות בתחום מצידו של פותח השירשור אז אני בהחלט מעודד קניות שכאלה כי זו אכן התחלה יפה להיתמקצעות בתחום. הכל תלוי בטיב המילוי ועד כמה זה רצוי. :) אתה עוד לא יודע כמה אני נהנה לראות אנשים שכן מחפשים לדעת כמה שיותר וכן רוצים להצטייד בכלים שיישמשו אותם ברכישת הידע הזה. אך יחד עם זאת צריך לדעת גם לבצע נכון את הדברים ועל כך אין עוררין! :)

×
×
  • תוכן חדש...