Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בדקתי את מיכל העיבוי, המים התחממו מעט. החום מנוע עמד על 90.

אין איבוד שמן

אין איבוד מים

ואין עשן לבן שיוצא מהאגזוז.

עקבתי אחרי הצינור והוא היה חמים לכל אורכו. כנראה חזר לעבוד כרגיל. אין לי מושג

 

 

והמשחה הלבנה עדיין שם.

 

רעיונות?

נגב את "המשחה", ובאמצעות פנס גשש בפתח מילוי שמן ודווח על תופעה חריגה על הפסנתר, כמו כן הייתי ממליץ לפני קפיצה למסקנות להתחיל דווקא בהחלפת שמן ופקק מילוי.

אולי הוא לא אוטם כראוי ולכן לחות נכנסת כמו שמאור ציין.

פורסם
בדקתי את מיכל העיבוי, המים התחממו מעט. החום מנוע עמד על 90.

אין איבוד שמן

אין איבוד מים

ואין עשן לבן שיוצא מהאגזוז.

עקבתי אחרי הצינור והוא היה חמים לכל אורכו. כנראה חזר לעבוד כרגיל. אין לי מושג

 

 

והמשחה הלבנה עדיין שם.

 

רעיונות?

לנסוע רגיל, ולעקוב אחרי ההתנהגות של הרכב. רוב הסיכויים שאין שום בעייה.

גם אצלי כשהופיע שמן במים במיכל העודפים היה מוסכניק שקבע מייד בוודאות שהלך ראש מנוע. מכונאי אחר מייד עלה על הבעייה שקולר השמן ברדיאטור נפרץ ונוזל הדראולי מהתיבת ההילוכים חדר לנוזל הקירור. החלפת רדיאטור פתרה את הבעייה .

יש נטייה להרבה אנשים לסווג כל תופעת שמן מוזרה כבעיית ראש מנוע, וצריך להזהר מקפיצה למסקנות כאלה.

פורסם

בעבר היה לי מקרה זהה למה שנאמר מעליי.

קולר גיר נפרץ, שמן הגיר ונוזל הקירור התערבבו.

ריקון, ניקוי והתקנת קולר גיר חיצוני פתרו את הבעיה אצלי.

נוזל הקירור היה שמנוני וחום עם מפלס גבוה.

יש לוודא שהגיר תקין.

 

מלבד המשחה שאתה מתאר, עשית בדיקת לחץ למערכת?

הרכב נוסע תקין מבחינתך?

 

לא הייתי מושך זמן, אולי באמת עלית על משהו, שאולי אי אפשר לאתר אותו בשלט רחוק, וזאת אף כל העזרה המוצעת.

M-TECH E46

פורסם

אהלן חברים,

 

עדכון קצר

 

הייתי במוסך, ניתקו את שני הצינורות שמובילים אל הבית פילטר שמן.

הקצף הלבן הפסיק להופיע עד כה.

 

יש למישהו מושג מה עלות התיקון לדבר כזה?

×
×
  • תוכן חדש...