Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
The vehicles involved include the Hyundai Azera, Accent, Genesis, Santa Fe, Sonata Hybrid, Tucson and Veloster and the Kia Optima Hybrid, Rio, Sorento, Soul and Sportage.

 

לא רלוונטי לפיקנטו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

וואלה לא שמתי לב לזה.

חבל שלא מתייחסים לפיקנטו ששם אין ספק שיש שקר בנתונים, יש פה עשרות שרשורים של בעלי פיקנטו שמאוכזבים מצריכת הדלק שלהם. (אוטומט)

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

נכון, נראה שהפיקנטו שתיין לא קטן. אצלי, למשל (אוטומטי), הוא שותה בממוצע כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת, לעומת כ-19 המוצהרים על ידי היצרן (או היבואן).

אולם לא הייתי בונה על כך בשביל מקרה לתביעה.

ראשית, אין רכב ששותה דלק לפי המוצהר בנתונים הרשמיים (למרות שזה שכולם אינם דוברי אמת לא הופך את קיה לצדיקים, אולי לשקרנים קצת יותר גדולים יחסית לאחרים).

שנית, מדובר על תנאי "מעבדה". למרות שנראה "שהמעבדה" של כל יצרן מזייפת בצורה שונה (ועדיין לא נתקלנו במעבדה שמזייפת בכיוון ההפוך), תמיד יוכל היבואן לטעון: "...פקקים=עוד קילומטר לליטר...מזגן: עוד קילומטר וחצי לליטר...רגל כבדה על המצערת: עוד שני קילומטר לליטר... ומכיוון שאני, למשל, נוסע בנסיעותי היומיומיות דרך פקקים (בכיוון אחד), עם מזגן ועם רגל (קצת) כבדה על המצערת, יכולתי, בנסיעה לפי הספר (ולכו חפשו מסלול בערב מרחובות להרצליה ללא פקקים...), להגיע לתוצאה טובה משמעותית מ-12 קילומטר לליטר.

אז איך אוכל להוכיח שאין לי אחות (ולמעשה, יש לי...)?

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

הפיקנטו לא ברשימה כי הפיקנטו לא נמכרת בארה"ב. תסלחו לי על ההתבטאות הפשטנית, אבל האמריקאים לא צרכנים פראיירים.. מגיע לקוריאנים על המשחק המלוכלך הזה.

 

אבל איך אומרים? הכלבים נובחים והשיירה עוברת. ה-i10 תהפוך לדבר החם הבא בשוק המיני בעוד הפנדה החדשה, שמקיימת את ההבטחה בצריכת הדלק ומתעלה על הקוריאניות בכל הסעיפים האחרים לבד נחיתות לא משמעותית באבזור, תמשיך לצבור אבק באולמות של סמל"ת (האמת שלא, הם שומרים שם על הנקיון טוב טוב. בכלל, אולמות מסוגננים יש לסמל"ת. גם האספרסו שמוגש שם מעולה).

:idea:
פורסם
נכון, נראה שהפיקנטו שתיין לא קטן. אצלי, למשל (אוטומטי), הוא שותה בממוצע כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת, לעומת כ-19 המוצהרים על ידי היצרן (או היבואן).

 

:-o

אתה נוסע עם רכב מלא בעליות הקסטל?

הרכב שלי, ששוקל 500 קילו יותר, צורך 1:12 בנסיעה מעורבת ועצבנית (אמנם יש דלקן, אבל אני עדיין מודד).

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

אני לא נוסע באיזור ירושלים.

אבל בין רחובות להרצליה, בשעות הערב, תמיד חלק מהדרך הוא פקק תנועה, בחלק לא מבוטל מהנסיעות אני עם מזגן (קירור הרכב בקיץ והפשרת השימשה הקדמית בחורף, בעיקר בחשיכה) והרגל שלי קצת כבדה על המצערת.

וזה החלק הבין-עירוני. בחלק העירוני יש לא מעט פקקים בתוך הרצליה, או בתל אביב ובפתח תקוה, כאשר אני נוסע לטיפולים שונים (לא לרכב...).

לפעמים, כאשר אני נוסע בימי שישי מהרצליה לקרית אתא וחזרה, אני מצליח להגיע ל-1:14 (וזה כולל עוד יום או יומיים של פקקים בדרך הרגילה מהעבודה הביתה, כי ללא אותן נסיעות נוספות יתכן שזה היה אפילו טוב יותר).

אז זה נראה לי הגיוני לפיקנטו, בעיקר לאור התלונות הרבות בפורומים, ולא שאני מצדיק את זה...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
נכון, נראה שהפיקנטו שתיין לא קטן. אצלי, למשל (אוטומטי), הוא שותה בממוצע כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת, לעומת כ-19 המוצהרים על ידי היצרן (או היבואן).

 

היה לי רכב ששוקל יותר (סדאן מרווח אירופאי), מנוע 1.8L שתה 1\11 בנסיעה מעורבת, ככה שהצריכה של הפיקנטו שלך גרועה ביותר.

הפיקנטו לא ברשימה כי הפיקנטו לא נמכרת בארה"ב. תסלחו לי על ההתבטאות הפשטנית, אבל האמריקאים לא צרכנים פראיירים.. מגיע לקוריאנים על המשחק המלוכלך הזה.

 

אבל איך אומרים? הכלבים נובחים והשיירה עוברת. ה-i10 תהפוך לדבר החם הבא בשוק המיני בעוד הפנדה החדשה, שמקיימת את ההבטחה בצריכת הדלק ומתעלה על הקוריאניות בכל הסעיפים האחרים לבד נחיתות לא משמעותית באבזור, תמשיך לצבור אבק באולמות של סמל"ת (האמת שלא, הם שומרים שם על הנקיון טוב טוב. בכלל, אולמות מסוגננים יש לסמל"ת. גם האספרסו שמוגש שם מעולה).

 

מסכים איתך.

תמיד ידעתי שמכוניות מהמזרח יהיו פחות חסכוניות ביחס לאירופאיות, וככה זה ברוב המקרים ששמתי לב.

אולי מידי פעם טויוטה\הונדה יוצאות עם הברקה (שמעתי ביקורות טובות על סיויק 1.8, מכמה אנשים).

 

לך תשנה לאנשים תסטיגמה.

 

 

יש לכם מושג איך הולכים לשלם לאנשים את הפיצוי? (מציין שקראתי את הכתבה ברפרוף).

כי השם של הרכב כבר נפגע, הבעלים שילם יותר דלק, אף יצרן לא קולע לבדיקות מעבדה (תמיד יש סטייה של 0.5-3 קמ לרעה).

פורסם
אני לא נוסע באיזור ירושלים.

אבל בין רחובות להרצליה, בשעות הערב, תמיד חלק מהדרך הוא פקק תנועה, בחלק לא מבוטל מהנסיעות אני עם מזגן (קירור הרכב בקיץ והפשרת השימשה הקדמית בחורף, בעיקר בחשיכה) והרגל שלי קצת כבדה על המצערת.

וזה החלק הבין-עירוני. בחלק העירוני יש לא מעט פקקים בתוך הרצליה, או בתל אביב ובפתח תקוה, כאשר אני נוסע לטיפולים שונים (לא לרכב...).

לפעמים, כאשר אני נוסע בימי שישי מהרצליה לקרית אתא וחזרה, אני מצליח להגיע ל-1:14 (וזה כולל עוד יום או יומיים של פקקים בדרך הרגילה מהעבודה הביתה, כי ללא אותן נסיעות נוספות יתכן שזה היה אפילו טוב יותר).

אז זה נראה לי הגיוני לפיקנטו, בעיקר לאור התלונות הרבות בפורומים, ולא שאני מצדיק את זה...

 

זה לא מסתדר לי. אני עושה משהו כמו 50 ק"מ ביום, רובם בפקקים באיילון, כביש 5 וכביש 40. מהירות ממוצעת של 20 קמ"ש, במקרה הטוב. הצריכה הממוצעת שלי ע"פ 6 קק"מ היא 1:12.5. בנסיעות ארוכות בכבישש, אני מגיע לצריכה של 1:16 על פני 240 ק"מ בסה"כ.

 

או שהרכב שלך מתאמץ בצורה קיצונית לנסוע בפקק במישור, או שיש תקלה (בין אם היא ברגל ימין או ברכב עצמו).

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

אני עם פיג׳ו 107 ידנית נוסע כל יום מאשדוד לנתב״ג (עבודה) ובחזרה, בנוסף פעמיים בשבוע אני גם לומד בת״א ואני גם עם רגל דיי כבדה ועדיין אני עושה 1:18 בממוצע!! לפעמים 1:20 ולפעמים 1:17!,

או שהרכב שלך ספציפי לא תקין או שפיקנטו זה חרא רכב (בהתחשב בעובדה שהוא נוצר בשביל להיות חסכוני בדלק).

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

יונדאי i10 אוטומט 2012 אוכלת לי 1:10.5 בלי בושה בנהיגה מעורבת! במוסך טוענים שהכל תקין

לך תתמודד מולם , הראתי להם 5 מדידות שמראות את הנתון המביש הזה ומצידם אין מה לעשות

נוכלות

פורסם
אני עם פיג׳ו 107 ידנית נוסע כל יום מאשדוד לנתב״ג (עבודה) ובחזרה, בנוסף פעמיים בשבוע אני גם לומד בת״א ואני גם עם רגל דיי כבדה ועדיין אני עושה 1:18 בממוצע!! לפעמים 1:20 ולפעמים 1:17!,

או שהרכב שלך ספציפי לא תקין או שפיקנטו זה חרא רכב (בהתחשב בעובדה שהוא נוצר בשביל להיות חסכוני בדלק).

 

הלו, קרא את התגובה האחרונה ונסה לשכנע אותי שרק הפיקנטו שלי לא בסדר...

עד 27.1.2020 אני עסוק

×
×
  • תוכן חדש...