Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות רבות רבותיי.

 

הדוד הנפלא שלי בן כמעט 10 שנים, ומראה סימני התפגרות.

לא מצאתי מידע בגוגל אז אני שואל אתכם.

 

האם קיימת אפשרות סבירה להחליף את הצלחת השחורה שבתמונה באופן עצמאי?

 

rmkavd.jpg

 

מעיבר לזה, האיטום שבקולטים שלי נכשל (כמו בעירך כל שאר איטום הבית) והקולטים מלאים במים ורקובים מחלודה בחלק התחתון.

 

עצות?

פורסם

בוודאי, הצלחת מחוזקת בעזרת שלושה ברגים ורצוי להוריד מאת החשמל לפני שמפרקים אותה.

 

הבעיה שלך היא לא הצלחת אלא הנזילה מהפלאנג שכנראה יש לך שם.

פורסם

הצלחת השחורה זה סתם מגן מפלסטיק, מתחתיו יש את הפלנג' (גוף החימום והטרמוסטט).

 

לדעתי אם אתה אדם טכני, תוכל להחליף את זה לבדך, תצטרך סט בוקסות ומפתחות.

פורסם

סיכוי לא מבוטל שהדוד נפרץ והנזילה מגוף הדוד ולא מהפלאנג' עצמו. עד שלא תפתח לא תדע.

ותיקון לבחור שכתב למעלה- חובה לנתק מהחשמל!

פורסם

3.jpg

 

כן, למרות שתמיד מומלץ לבדוק שאין חשמל גם אחרי הורדה של הפקק (בבית משותף זה קל להתבלבל ולהתחיל לעבוד בטעות על הדוד של השכנים).

 

כמו שנאמר, פלאנג'.

פורסם

האם אפשר להחליף חלק באופן עצמאי בדוד?

 

כן. אם אתה יודע.

והטפטוף הוא לא מהמיכל השחור, זה בסהכ מכסה תחתון.

ברשתות עשה זאת בעצמך מוכרים את כל גוף החימום, זה כרוך בניתוק חשמל, ריקון הדוד.

הדוד שלך מראה סימני ריקבון, וסביר שיש גם בעיית אבנית.

אם הוא בקושי מחמם, כדאי לבדוק זאת לפני שקונים ״חלקי חילוף״, ואולי הדוד כולו צריך החלפה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
סיכוי לא מבוטל שהדוד נפרץ והנזילה מגוף הדוד ולא מהפלאנג' עצמו. עד שלא תפתח לא תדע.

ותיקון לבחור שכתב למעלה- חובה לנתק מהחשמל!

 

מקבל את התיקון. חובה לנתק את החשמל.

פורסם

אני כתבתי את זה למעלה, הפלאנג' הוא כל המכלול שכולל את גוף החימום, השרוול לחימום מהיר, הטרמוסטט ודיסקת המתכת לעיגון הכל את הדוד עצמו.

פורסם
אני כתבתי את זה למעלה, הפלאנג' הוא כל המכלול שכולל את גוף החימום, השרוול לחימום מהיר, הטרמוסטט ודיסקת המתכת לעיגון הכל את הדוד עצמו.
הבנתי, תודה.
פורסם

לא לשכוח שברגע שתשלוף את גוף החימום, יצאו מים. ולא קצת...

 

אהה וכמובן לנתק גם את המים ולא רק החשמל!

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

לפי התאור שלך אתה צריך טיפול הרבה יותר יסודי במערכת - כולל בקולטים. שכור שירותי איש מקצוע (והכן כמה אלפי ש"ח לדוד וקולטים חדשים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...