Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קניתי רכב חדשה ויש על השימשה האחורית , מבחוץ, מספר מדבקות שמודבקות עליו.

כל המדבקות יבשות ו'שבורות' למלא חלקים קטנים..

איך מומלץ להסיר אותן מבלי לשרוט את השימשה?

(ראיתי בחיפוש שחלק המליצו על WD-40 / מים חמים /אלכוהול ..אבל פה המדבקות במצב אנוש..אז רציתי לוודא)

 

 

תודה! :wink:

פורסם

אחלה תודה.

אם כבר בנושא קצת שונה,

קניתי את הרכב אחרי פוליש ווקס ידני, מדובר בI30 צבע כחול מטאלי.

כל כמה זמן מומלץ לעשות לו פוליש ווקס כזה כדי שישמור על הצבע?

ובלי קשר לאלו, הווקס הזה ש'מוסיפים' ברחיצה אוטומטית, תורם במשהו או שזה בלוף?

 

תודה!!

פורסם

היי , טוב ניסיתי עם הספריי הזה WD-40 וזה לא הולך.. אין מצב ל'תפוס' איזה פינה מהמדבקה ולהסיר כי הן ממש דקות.

ניסיתי גם עם מים חמים וסבון לשפשפף אבל גם לא הולך.

גם נראה שמישהו לפני ניסה להוריד אותם ולא הלך לו..

איך אני מעיף את החבר'ה האלה מהאוטו שלי ?:?

Untitledbbb.jpg

פורסם

עם טינר ובעזרת ציפורן זה ירד.

תיזהר רק שלא לטפטף על הצבע.

 

יש להבים להורדת מדבקות מזכוכית וגם

במקרים כאלה מורידים עם טינר בנוסף.

פורסם

הבעיה היא שפשוט הן דקות ואין לי אפשרות להכניס את הציפורניים ולקלף..

 

אבל אני אנסה מחר שוב עם אציטון..(על אותו עקרון כמו טינר לא?)

 

ראיתי ביוטיוב שמישהו עם סכין גילוח הסיר, זה לא ישרוט את השמשה?

פורסם

בנוגע לשטיפה ולשמירה,הווקס שמוסיפים זו שטות גמורה ולא תורם בכלום מלבד לבעלי המכון שמרוויחים עוד 5-10 או כמה כסף שהם לוקחים על כלום.

ווקס עושים בדר"כ כל 3 חודשים,יש ווקסים חזקים ואיכותיים שיספיקו לחצי שנה וצפונה,כנס לפורום דיטיילינג באתר לעוד פרטים.

Miata ND2

 

פורסם

אחלה תודה. אני אנסה גם עם שפכטל בעדינות ככה מחר ..נראה אם יילך.

ולגבי הווקס/ פוליש וכו'. ראיתי פה באחד הדיונים שהרבה ממליצים על שטיפת רכב באגד הישנה בחיפה,

מישהו אולי יודע מה שם המקום?

×
×
  • תוכן חדש...