Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתאריך ה 12.11 חברה שלי רכשה מחשב נייד חדש של ASUS מדגם V400CA 191H.

לאחר הפתיחה והפעלת המחשב, שמתי לב שבסיס המחשב הנייד מתנדנד. כלומר, הפינה הימנית שלו כשהוא על משטח - נמצאת באוויר (בכל מצב שבו המסך מוטה יותר מ 70 מעלות בערך ).

לא המתנתי, וישר התקשרנו ל IBM. לא חשבתי לחזור חזרה לחנות שממה רכשתי את המחשב כי מה היא כבר יכולה לעשות? הפעלתי את המחשב, הדלקתי, השתמשתי ורק אחרי כמה שעות שמתי לב.

המחשב נשלח לתיקון ב IBM ( החברה שנותנת שירות למחשבי ASUS ).

כדי לבדוק שאנחנו לא הוזים, בדקנו עם עוד 2 מחשבים כאלו בדיוק ובאף אחד מהם לא הייתה תקלה.

באופן פלא, המחשב חזר באותו מצב בדיוק.

בדו"ח התיקון נרשם כי הוחלפה גומיה, ועדיין בפועל המחשב עדיין לא תקין לדעתי.

התקשרתי לחנות שממנה רכשתי את המחשב, ושם האמת שהיו נחמדים אבל מה הם כבר יכולים לעשות חוץ מלפנות לספק?

פנו לספק, יצרו איתי קשר מויזו'אל. שם כמובן רוצים שאני אשלח את המחשב שוב ל IBM ( שאגב חזר משם עם רעשי חריטה מהדיסק הקשיח שלא היו לפני כן, גם על זה בהמשך אני אתלונן ) למרות שהוא נכנס אליהם כבר פעם אחת ויצא באותו מצב.

 

צירפתי את התמונות באיכות הכי טובה שיכולתי שיראו על מה מדובר.

בתמונה הראשונה - הפינה הימנית באוויר.

שניה - פינה שמאלתי תקינה.

שלישית - ימנית באויר

רביעית - ימנית עומדת ישר כשאני מפעיל עליה לחץ. ( בין התמונה השלישית לרביעית אפשר להבין בזה בבירור )

 

http://i206.photobucket.com/albums/b...psaa1eede0.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/b...psce77246c.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/b...ps90802961.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/b...ps725af61d.jpg

 

היום אחרי עוד שבוע שהמחשב היה אצלהם ( אגב, היה אצלהם לדעתי יותר ממה שהיה אצל חברה שלי שצריכה אותו ללימודים ובנתיים עם המחשב שלי ) יצרו איתי קשר.

אני מרגיש שמנסים למרוח אותי על ימין ועל שמאל, על ההארד דיסק אמרו לי "כל הארד דיסק עושה רעשים" אז אמרתי להם שישוו את זה עם מחשבים שיש להם שם ויחזרו אלי אם זה אותו דבר.

על העניין של המחשב הטכנאי אמר לי שהוא בדק עם עוד 2 מחשבים זהים שיושבים אצלהם וגם שם זה ככה, אבל אני ראיתי 2 שבהם זה לא ככה. אמר לי דברים הגיוניים שבגלל שהמחשב קל ודק אז אין איזון של הבסיס כאשר המסך פתוח ביותר מ 90 מעולת, אבל שילמנו פאקינג 3.5 אלף שקל על מחשב כדי לדעת שהחברה שייצרה אותו לא תיכננה אותו טוב?

לצערי את כל ההתנהלות מולם אני צריך לעשות תוך כדי הלימודים והיום אחרי שסיימתי ללמוד הם כבר היו סגורים כדי שאני אנזוף בהם שוב.

אני כמובן מחר אנסה לפנות ליבואנית שוב, שכן לדעתי האחריות היא שלהם שמחשב הגיע לדעתי לא תקין מהחברה.

 

איך אתם הייתם מתנהלים מולם? מדלגים על זה שיש רווח של חצי ס"מ בין החלק הימני של המחשב למשטח שעליו הוא נמצא או שנלחמים?

פורסם

אני יודע שאתה לא תסכים איתי, אבל מכיוון ששאלת, אענה,

 

לדעתי אתם אנשים משועממים שיש להם הרבה יותר מידי זמן פנוי לזרוק על שטויות, אני לא הייתי עושה דבר (וכמו שאמרתי, כמובן שאתם אנשים עסוקים מאוד שעומדים על שלהם לקבל תמורה מלאה [ומאוזנת!] ל-3.5K ש"ח ששילמתם).

פורסם
אני יודע שאתה לא תסכים איתי, אבל מכיוון ששאלת, אענה,

 

לדעתי אתם אנשים משועממים שיש להם הרבה יותר מידי זמן פנוי לזרוק על שטויות, אני לא הייתי עושה דבר (וכמו שאמרתי, כמובן שאתם אנשים עסוקים מאוד שעומדים על שלהם לקבל תמורה מלאה [ומאוזנת!] ל-3.5K ש"ח ששילמתם).

 

 

לא הבנתי את התגובה החצי עוקצנית הזו.

לשנינו אין יותר מדי זמן פנוי, ובשביל לקבל מחשב עם מסך 14" שיפעל ויריץ הכל מהיר במשקל קל יחסית צריך לשלם, חברה שלי הייתה מוכנה לשלם ואני לא מוכן לקבל מוצר תקול.

לאבא שלי גם כן יש חנות וגם הוא מייבא, וכשיש מוצר תקול לא חושבים פעמיים ומחליפים/מתקנים.

אין להם את האפשרות לתקן, שימצאו מה לעשות עם המחשב, לא ניראה לי שאנחנו אמורים לספוג את זה...

פורסם

הייתי מנסה שוב לדבר עם IBM ומכין את עצמי לעובדה שכנראה לא יקרה כלום וזה מה שיהיה.

בשורה התחתונה זו בעייה זניחה וכל עוד המחשב עצמו עובד בצורה תקינה הייתי אומר תודה.

שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

לדעתי אתם אנשים משועממים שיש להם הרבה יותר מידי זמן פנוי לזרוק על שטויות,

 

+1

אולי לא משועממים, אבל בהחלט "אובר פדנטים".

פורסם

חבר'ה מדובר פה על סטודנטים, עניין התקציב פה הוא קריטי.

להוציא 3.5K על מחשב זו החלטה מאוד קשה לסטודנט וזה מאוד מבאס לגלות שלא קיבלת משהו במצב מושלם, הרי בגלל זה הם קנו חדש.

 

אז לא אובר פדנטים, לא משועממים. צודקים לחלוטין בהתבאסות אבל לפחות זה לא משהו קריטי ואפשר "להחליק" את זה.

שיהיה בהצלחה ואתם צודקים לגמרי

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

זה די פשוט: אצל כל אדם הזמן מתומחר באופן שונה.

אצל בעלי הכנסה נמוכה (סטודנטים וכיו"ב) הזמן הוא די זול,

הפסד של שעת/יום עבודה הוא זניח בשקלים ואפשר להשקיע את הזמן הזה (למי שזה עושה לו נעים)

בטלפונים, ריצות, טרטורים ושאר מרעין בישין.

 

אצל בעלי הכנסה גבוהה יותר הזמן הוא די יקר, והפסד של שעת או יום עבודה

פשוט לא שווים בשורה התחתונה. פעם (בימי האקדמיה העליזים) הייתי מתרוצץ בין חנויות בשביל להשיג מחירים זולים יותר,

ואילו היום, כשאני מכניס לשיקול את עלות שעת העבודה, יותר זול בשורה התחתונה לקנות במקום קרוב

לבית או לעבודה, אפילו אם המחיר מופקע.

 

בנוגע למחשב - חבל שהתחלת בכלל, מחשב נייד עקום זאת לא הפרעה ממשית לעבודה,

וזה משהו שאפשר לפתור תוך כמה שניות עם אלתור של חתיכת נייר או פלסטיק.

חבל שסיכנת את המחשב עם משלוח. לא יודע מה להגיד לך בנוגע לרעש מהכונן,

אני לא יכול לשפוט מרחוק.

אצלי המחשב התעקם עם השנים וזה לא מפריע אפילו לקלדנית-עיוורת-חורכת-מקלדות שכמותי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

העניין הוא כמה אתה מעריך שהזמן שלך שווה.

 

אם אתה מגיע למסקנה שהזמן שלך יקר מידי מהבעיה השולית הזאת, אתה תבחר לא לעשות כלום.

אם אתה מגיע למסקנה שהזמן שלך שווה פחות ממשקולת של 25 גרם, אתה תתקשר, תריב, תיסע הלוך-ושוב, ובסופו של דבר אתה תקבל מחשב שנפתח עשרות פעמים עם משקולת מאולתרת קטנה שמקובעת עם דבק-חם ע"מ להשתיק אותך.

 

אבל כן, אתה לחלוטין צודק.

פורסם
אני יודע שאתה לא תסכים איתי, אבל מכיוון ששאלת, אענה,

 

לדעתי אתם אנשים משועממים שיש להם הרבה יותר מידי זמן פנוי לזרוק על שטויות, אני לא הייתי עושה דבר (וכמו שאמרתי, כמובן שאתם אנשים עסוקים מאוד שעומדים על שלהם לקבל תמורה מלאה [ומאוזנת!] ל-3.5K ש"ח ששילמתם).

 

+1

אולי לא משועממים, אבל בהחלט "אובר פדנטים".

 

אני מבין שהתרגלתם לקבל שירות קלוקל ומוצרים דפוקים, כך שזה בסדר מבחינתכם להוציא 3500 ש"ח על מוצר דפוק...:roll:

בנוסף, אני מבין ש- 3500 ש"ח זה כסף קטן בשבילכם, כך שאתם ממליצים למישהו אחר שפשוט יקנה מחשב חדש.

 

פות"ש, פנה ישירות ל- IBM. (דרך אגב, זה ממש מוזר לי ש- Asus מטופלים אצל IBM.)

שלח אליהם למייל את התמונות ותסביר להם בדיוק מה התקלה. כשמסבירים דרך צד שלישי, אף אחד לא מבין מה באמת התקלה.

פורסם

צריך להבחין בין מוצר דפוק לבין מוצר שיש לו דפיקה קלה.

לא אבחנה פשוטה בפורום של חובבי רכב. :wink:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני מבין שהתרגלתם לקבל שירות קלוקל ומוצרים דפוקים, כך שזה בסדר מבחינתכם להוציא 3500 ש"ח על מוצר דפוק.

 

ומי החליט, שהמוצר "דפוק" אתה? אני מבין כי בדקת את המחשב?

אני מכיר, כמה "אובר פדנטים".

שאוכלים את עצמם, על כל פיפס שאדם סביר לא היה מבחין בו.

ומשקיעם את זמנם ומרצם, ב "לא לצאת פרייארים" ולהחליף מוצרים "דפוקים".

זה לא עושה להם טוב, וגם לא לנותן השרות האומלל שעומד מולם.

פורסם

איך אני הייתי מיתנהל?

 

א: בחיים לא אקנה מוצר כמו מחשב נייד בלי ליבדוק אותו בחנות מכל הצדדים והבחינות (במיוחד המוצקות ופתיחת המסך והסגירה והנידנוד) והתאימות לשימוש שלי /נוחות מיקלדת.

 

ב:על שטות (יחסית) כזו לא הייתי סומך בשום אופן על שליחה למעבדה כי היא בחיים לא תחזור כמו חדשה מהמיפעל

 

ג:"לדעתי הבעיה" מוכרת במחשבים קלים ודקים כי בפינה הזו אין מישקל נגדי ובפתיחת המסך מעבר לזווית מסויימת משנה את מרכז הכובד וגורמת להיתרוממות הפינה(עיוות הגוף), כמובן ישנם דגמים/יצרנים שאצלם התופעה שולית יותר או לא קיימת.

 

בקיצור- עכשיו אני יותר דואג למצב הפנימי של הנייד שלך אם לא דפקו לך את הד.קשיח או האם הבעיות שאיתם המחשב חוזר מהמעבדה לא גדולות יותר מהבעיה האסטטית שאיתה שלחת.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תפנה שוב לIBM ותסביר להם את המקרה, על כך שיש רעשים בלתי סבירים מהכונן הקשיח שהתחילו לאחר שחזר מתיקון.

תסביר להם שזו פנייה שניה מאז רכישת המחשב בקשר לאותה בעיה והמחשב אינו תקין, ותשאל אותם לגבי מדיניות החלפת מוצר בחדש ע"י היבואן במקרה של ריבוי תקלות בזמן כל כך קצר - שים דגש על כך כי פתיחת התקלה הראשונה הייתה במהלך 14 הימים הראשונים של השימוש במחשב.

נסה לדבר עם אדם אחראי שם.

אני מקווה שיצליח לך, היה לי מקרה דומה פעם, גם מחשב אסוס, אך נרכש מיבואן אחר (לא ויז'ואל ועם בעיה אחרת לגמרי) וקבלתי זיכוי מלא על המחשב כי לא היה להם פשוט דגם זהה במלאי להחליף לי ולא הסכמתי לחלופות.

 

מקרה הכי גרוע, ישנו נותן שירות נוסף למחשבי ASUS, מעבדות SERVPRO *9770, אם לא מצליח עם IBM, נסה לשלוח אליהם.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
איך אני הייתי מיתנהל?

 

א: בחיים לא אקנה מוצר כמו מחשב נייד בלי ליבדוק אותו בחנות מכל הצדדים והבחינות (במיוחד המוצקות ופתיחת המסך והסגירה והנידנוד) והתאימות לשימוש שלי /נוחות מיקלדת.

שהדלקנו אותו לצערי הוא לא ישב על משטח ישר כך שלא יכולתי לשים לב לבעיה לפני שהפעלנו אותו.

 

ב:על שטות (יחסית) כזו לא הייתי סומך בשום אופן על שליחה למעבדה כי היא בחיים לא תחזור כמו חדשה מהמיפעל

 

ג:"לדעתי הבעיה" מוכרת במחשבים קלים ודקים כי בפינה הזו אין מישקל נגדי ובפתיחת המסך מעבר לזווית מסויימת משנה את מרכז הכובד וגורמת להיתרוממות הפינה(עיוות הגוף), כמובן ישנם דגמים/יצרנים שאצלם התופעה שולית יותר או לא קיימת.

 

בקיצור- עכשיו אני יותר דואג למצב הפנימי של הנייד שלך אם לא דפקו לך את הד.קשיח או האם הבעיות שאיתם המחשב חוזר מהמעבדה לא גדולות יותר מהבעיה האסטטית שאיתה שלחת.

 

א. חייב להגיד שפתחנו את המחשב בחנות אבל לא הבחנתי בדבר כזה. אספתי את המחשב כמה דקות אחרי שהוא הגיע מהספק ככה שלא קיבלתי בטעות איזה מוצר שהחזירו או משהו.

 

ב. לדעתי פשוט היינו תמימים בנוגע לטיפול בזה. אני יודע ב 10000% שאין את זה בעוד מחשב נייד זהה נוסף שאני ראיתי, שידידה טובה שלי קנתה בסניף אחר כמה דקות אחרי שאני קניתי. ראיתי את המחשב ובחנתי אותו ולא הייתה בו את הבעיה. זה מה שהניע אותי למצות את העניין הזה.

יש לי גם לנובו 10" שכשפותחים את המסך שני הצדדים מתרוממים מעט, אבל פה אני מצליח להבין כי המחשב עשוי רובי מפלסטיק ובהחלט הגיוני שלא יהיה את האיזון. אבל למחשב הזה יש בסיס גדול יותר ויציב יותר, וראיתי בוודאות שאין את זה בעוד מחשבים.

היום במחשבה נוספת, אני גם חושב שלא כ"כ היה שווה את כל זה, בעיקר בגלל הבעיה עם ההארד דיסק שאני מקווה שיפתרו אותה מחר.

 

תפנה שוב לIBM ותסביר להם את המקרה, על כך שיש רעשים בלתי סבירים מהכונן הקשיח שהתחילו לאחר שחזר מתיקון.

תסביר להם שזו פנייה שניה מאז רכישת המחשב בקשר לאותה בעיה והמחשב אינו תקין, ותשאל אותם לגבי מדיניות החלפת מוצר בחדש ע"י היבואן במקרה של ריבוי תקלות בזמן כל כך קצר - שים דגש על כך כי פתיחת התקלה הראשונה הייתה במהלך 14 הימים הראשונים של השימוש במחשב.

נסה לדבר עם אדם אחראי שם.

אני בקשר גם עם האחראי שם.

אחרי התמונות שללחתי לו במייל, הוא אמר לי מפורשות שלדעתו זה מצב לא תקין ומבחינתו הוא מחליף לי מחשב אבל הוא צריך לתת תשובות ליבואן מה לעשות עם המחשב הלאה. ככה אני נופל בינהם כי ברור שהמחשב לא 100%.

 

+1

אולי לא משועממים, אבל בהחלט "אובר פדנטים".

אני לא יודע במה אתה עוסק ואיך אתה מרוויח את הכסף שלך, לא ענייני גם.

אבל אחרי שבנאדם קורע את התחת בשביל פרוטות של שכר מינימום, לא כיף לקנות מחשב שנחשב יחסית יקר ( היה אפשר לקנות חלופות גם ב 2000 שקל, כבדים יותר ובאיכות נמוכה יותר ) ולקבל מחשב עם בעיה כזאת, ששוב אני אדגיש שלידידה טובה יש מחשב זהה בלי הבעיה.

לא הייתי עושה "בעיות" אם הייתה שריטה על המחשב או סתם איזה משהו באמת שולי. אבל כשזה מפריע לשימוש השוטף במחשב יש סיבה לעשות עם זה משהו.

פורסם
אני יודע שאתה לא תסכים איתי, אבל מכיוון ששאלת, אענה,

 

לדעתי אתם אנשים משועממים שיש להם הרבה יותר מידי זמן פנוי לזרוק על שטויות, אני לא הייתי עושה דבר (וכמו שאמרתי, כמובן שאתם אנשים עסוקים מאוד שעומדים על שלהם לקבל תמורה מלאה [ומאוזנת!] ל-3.5K ש"ח ששילמתם).

 

+1

אולי לא משועממים, אבל בהחלט "אובר פדנטים".

 

מה נסגר איתכם? 3.5 אלף שקל, בוודאי שמה שהם מקבלים צריך להיות תקין!! זה לא מחשב ב800 שקל!

 

לא אקרא לכם פראיירים אבל בהחלט זה סוג של חוסר ערך לכסף.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...