Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולהתעסק שעות ע"ג שעות בבעיה שולית לכל הדיעות זה חוסר ערך לזמן, ומכיוון שזמן שווה כסף (באמת, תסתכל בתלוש המשכורת שלך), אומָר שהגישה שלך היא חוסר ערך לכסף.

פורסם

מפאת זאת שראיתם את הבעיה בשימוש הראשוני אז אני הייתי חוזר לחנות באותו רגע שראיתי את הבעיה ודורש מחשב ״ישר״ ושהם יתמודדו עם הספק שלהם שיחליף להם את המחשב העקום.

 

אם לא היו מסכימים והיו דורשים שישלח אל נותן האחריות הייתי עושה זאת וכשהייתי מקבל שוב את המחשב עקום הייתי שוב חוזר לחנות שיחליפו אותו במחשב ישר

אם היו מסרבים הייתי תובע בתביעות קטנות את החנות על שמכרו לי מוצר פגום, הכירו בבעיה והתנערו ממני.

 

ולא תאמינו כמה זה קל לתבוע בתביעות עם עילה כזו מספקת ולקבל פיצוי ששווה את ההתעסקות

בכל אופן סביר להניח שהיו יוצרים אתך קשר לפתרון הבעיה כבר ברגע שהיו מקבלים בקשה להצגת כתב הגנה.

 

עשיתי זאת על מכונת תספורת שלא כיבדו אחריות, מדיח (שאיחרו לי במתן שרות), נעלים שסירבו להחליף, קרמיקה שסופקה בכמות כפולה, מזגן שסירבו להתקין ועוד.

 

שילמת על חדש - תקבל חדש תקין ועובד כמו שצריך, אם בזבזת על זה זמן יקר טרם היה קלקול מגיע לך פיצוי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מפאת זאת שראיתם את הבעיה בשימוש הראשוני אז אני הייתי חוזר לחנות באותו רגע שראיתי את הבעיה ודורש מחשב ״ישר״ ושהם יתמודדו עם הספק שלהם שיחליף להם את המחשב העקום.

 

אם לא היו מסכימים והיו דורשים שישלח אל נותן האחריות הייתי עושה זאת וכשהייתי מקבל שוב את המחשב עקום הייתי שוב חוזר לחנות שיחליפו אותו במחשב ישר

אם היו מסרבים הייתי תובע בתביעות קטנות את החנות על שמכרו לי מוצר פגום, הכירו בבעיה והתנערו ממני.

 

ולא תאמינו כמה זה קל לתבוע בתביעות עם עילה כזו מספקת ולקבל פיצוי ששווה את ההתעסקות

בכל אופן סביר להניח שהיו יוצרים אתך קשר לפתרון הבעיה כבר ברגע שהיו מקבלים בקשה להצגת כתב הגנה.

 

עשיתי זאת על מכונת תספורת שלא כיבדו אחריות, מדיח (שאיחרו לי במתן שרות), נעלים שסירבו להחליף, קרמיקה שסופקה בכמות כפולה, מזגן שסירבו להתקין ועוד.

 

שילמת על חדש - תקבל חדש תקין ועובד כמו שצריך, אם בזבזת על זה זמן יקר טרם היה קלקול מגיע לך פיצוי

 

תחילה לא חשבתי לפנות לחנות כי בכל זאת למוצר יש אחריות.

מאוד יתכן שאם הייתי מגיע לחנות דרכה היה יותר קל לפתור את העניין ( ישירות עם הספק ),את הפגם ראיתנו אחרי שהפעלנו את הווינדוס והתחלנו כבר להעביר קבצים משלנו והייתי בטוח שאמנם החנות תרצה לעזור אבל לא האמנתי שהם יחליפו או יעשו עם זה משהו כאשר הוא נפתח והשתמשנו בו כבר.

ברגע שיצרתי קשר עם החנות עם דיברו עם הספק והספק התקשר אלי וכרגע ביקשו לשלוח את המחשב לנותני האחריות וככה זה התגלגל...

 

בכל אופן, היום הכירו בזה שיש תקלה גם בדיסק הקשיח, הנציג שהיה איתי היה ממש נחמד וניראה לאן כל הסיפור יתקדם, ביקשתי מהם שיבדקו לגבי פסילה של המחשב בגלל התקלה בדיסק הקשיח והבעיה הרגילה, נחכה וניראה...

 

שהגישה שלך היא חוסר ערך לכסף.

 

ולדעתי הגישה שלך היא חוסר ערך לכסף.

אולי אצלך אתה רגיל שהוא מגיע בקלות ולא שווה לבזבז זמן על "שטויות" ( לדבריך ), אני לא כזה.

אתה הייתה מוכן לקנות לדוגמה טלויזיה, לראות שיש בה בעיה ולהגיד "לא שווה לבזבז על זה זמן, נעבוד נרוויח עוד כסף ונקנה חדש"?

כי אני לא, אם כבר הושקע סכום לא מבוטל של כסף במחשב חדש, לא מוצא שום סיבה שהוא לא יהיה תקין ( אני שוב אציין, השוונו ל 2 מחשבים זהים ובשניהם התופעה לא הייתה ).

פורסם

עדכון קל,

הבוקר התקשרו והודיעו לי שהמחשב חוזר ליבואן.

תודה לכל מי שעזר, אני שמח שבסוף יש סוף טוב לסיפור הזה

עוד מילה טובה לשירות של IBM שבסוף עשו מה שצריך לעשות ( בעיניי ) עם קצת עקשנות מצידי, אבל שמגיעה מילה טובה אז...

פורסם
תברר אם המחשב שתקבל בחזרה הוא חדש או מחודש.

 

היבואן זיכה את החנות שממנה רכשתי את המחשב ויהיה לי משם זיכוי למחשב אחר...

×
×
  • תוכן חדש...