Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית עד 70K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזיר רכב ליסינג בקרוב ונוטה לקנות משפחתית ממוצעת ואמינה, במקום להיכנס לעוד עסקת ליסינג (הליסינג נראה לי פחות ופחות כלכלי בהנחה של נסיעה שנתית של 20K או פחות).

התקציב כאמור איזור ה-70, אפשר למתוח אבל ככל שעולה אני מתלבט אם לא להישאר עם נוחות הליסינג. חשבתי על פורד פוקוס או יונדאי CW, ככל הנראה מחברת ליסינג כלשהי כי הפרטיות מחייבות שנתונים נמוכים יותר. כל תובנה תתקבל בברכה.

פורסם

אוטומט, שני ילדים. יותר נסיעות בין עירוניות אבל לא יותר מ20 ק"מ בשנה אני מעריך. כאמור הייתי שמח לקחת שוב רכב ליסינג (הייתי לוקח אוקטביה חדשה כנראה) אבל אני חושב שהתענוג פשוט יקר מדי.

פורסם

שלום אוהד,

 

גם ה-i30cw וגם הפוקוס נחשבות למכוניות טובות ומבוקשות. בפוקוס יש מושב אחורי מעט יותר רחב והיונדאי מרגישה קצת יותר זריזה על הכביש. אבל שתי המכוניות דומות מאוד זו לזו ושתיהן בהחלט מומלצות.

במידה ואתה מעוניין לרכוש רכב משנתון מתקדם יותר באותו התקציב תוכל לשקול גם את המיצובישי לנסר או את השברולט קרוז, שתיהן אמנם לא מגיעות בתצורת סטיישן אבל מחירן כמשומשות נמוך יותר ולכן תוכל לעלות לשנתון גבוה יותר באותו התקציב פחות או יותר. שתי המכוניות הללו הן משפחתיות שמספקות תמורה טובה מאוד לכסף כמשומשות.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

:-D

 

 

מחזיר רכב ליסינג בקרוב ונוטה לקנות משפחתית ממוצעת ואמינה, במקום להיכנס לעוד עסקת ליסינג (הליסינג נראה לי פחות ופחות כלכלי בהנחה של נסיעה שנתית של 20K או פחות).

התקציב כאמור איזור ה-70, אפשר למתוח אבל ככל שעולה אני מתלבט אם לא להישאר עם נוחות הליסינג. חשבתי על פורד פוקוס או יונדאי CW, ככל הנראה מחברת ליסינג כלשהי כי הפרטיות מחייבות שנתונים נמוכים יותר. כל תובנה תתקבל בברכה.

×
×
  • תוכן חדש...