Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אני רוצה לקנות לאשתי מצלמה שהיא שלב-שניים מעל הסטנדרטיות.

מבדיקה די ראשונית, canon 1100D נראית כאופציה טובה במחיר סביר, החל מ-1670 ₪ כולל עדשה.

פה התחלתי להסתבך - העדשה המוצעת היא 18-55 שאני קורא ומבין שהיא בסיסית.

השאלה המעורפלת - כמה בסיסית עבור משתמש שרוצה קצת מעבר?

האם זה יספיק? האם זה יהיה מכשיר שימצו אותו מהר?

אופי השימוש רגיל, פשוט רוצה לפתח אותו ולהוציא תוצאות טובות יותר. אני יכול לרכוש עדשה רצינית יותר,

אבל רוצה קודם שהיא תתנסה ותראה שהכיוון מעניין אותה לפני שאני מוסיף 1000 ₪ וצפונה רק עבור עדשה.

 

כמובן, אם יש הצעות נוספות למצלמה - תפאדלו.

 

תודה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

זה כמו עם רכב. תתחיל מצרכים ובעיות קיימות.

 

ככלל, תמונות טובות זה קודם כל לדעת לצלם.

אין טעם להשקיע בעדשה להדיוט שלא מבין בצילום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם בכל זאת רפלקס, תבדוק אם יש דיל מעניין על הקנון 100D. מדובר בקפיצת מדרגה מהותית ביחס ל-1100, היא מאוד מאוד קלה וקומפקטית במידות. במבחנים מול ה-700D (שזה גוף מתקדם יותר וגדול יותר), הפערים היו מצומצמים למדי (ל-700 יש גם כמה פונקציות נוספות).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בהשלמה לדברי במבי, תן לה קודם להתנסות בהחזקה

של המפלצת, רוב ה- dslr כבדות ומגושמות "אפילו" לגברברים צעירים וחסונים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם
ככלל, תמונות טובות זה קודם כל לדעת לצלם.

אין טעם להשקיע בעדשה להדיוט שלא מבין בצילום.

 

בכלליות בזה אני איתך (למדתי צילום כמה שנים אמנם לא לתואר אבל באופן די מעמיק),

אבל המצב פה שונה כי זה תחביב פלוס. תחביב שצריך לנפק תמונות איכותיות יותר.

על איכות הצילום היא תעבוד במקביל, כשיתאפשר.

התהייה שלי היא אם העדשה הבסיסית מנפקת ביצועים כמו דיגיטלית רגילה או טובים יותר.

לא מכיר אותם, שנים שלא נגעתי בציוד מקצועי.

 

אוראל תודה, אבל מדובר פה בפי 2 מהמועמדת המקורית, גם ללא עדשה.

 

hans, אני בהחלט מכוון לקטנות יותר, החיפוש בנתיים העלה את ה-1100.

 

העניין הוא שאני רוצה גם לתת פלטפורמה שתאפשר שיפורים בעתיד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי, תאמר לי אם המחירים בארה"ב נראים לך - במידה וכן, יתכן ואוכל להביא לך את המצלמה מארה"ב (בחודש הקרוב).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...