Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבים לא מנגבים טוב את הלכלוך.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בכמה עשרות שקלים בסך הכל ועוד כמה עשרות כדי להגיע לטופ-אנד של ההיצע אז על מה הויכוח וההתלבטות?! אם הם לא מנגבים זה אומר שהם התיבשו וניסדקו בקיץ וצריך להחליף. יש מגבים מסיליקון שהם קצת יותר עמידים אבל כמעט כל מגב יעשה את העבודה לעונה אחת. מה שכן, זה האביזר שיחס המחיר מול חשיבות שלו היא הגבוהה ביותר. אל תחכה לגשם ולבוץ הבאים.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בדיוק כמו שהם חוסכים בגומי.... (צמיגים) :wink:

 

העניין הוא שאחרי שנה וחצי אני קרוב להחליף את הסט השני של הצמיגים, ועדיין לא החלפתי סט אחד של מגבים :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ירדתי לאוטו, נגעתי במגב והוא היה די קשה ויבש....

 

לקחתי קרם סיליקון - כזה שמנקה את הידיים מכל לכלוך - אחרי דקה שתים שמורחים אותו הלכלוך מתייבש על החומר ויורד יחד איתו...

 

קיצר מרחתי אותו על המגבים, וניקיתי הרבה פעמים עם סמרטוט דק, יצא מלא שחור והמגב נעשה יותר גמיש ורך.

 

הבעיה שלא היה לי לכלוך על החלון חוץ מסימנים מפעם קודמת שהתייבשו ממש אז לא היה לי איך לבדוק את התוצאה.

 

אני מתקמצן להחליף כי המגבים הם של חברת בוש :) אבל כמובן שאם הטיפול עם הסיליקון לא עוזר אחליף מיד.

 

(המגבים בשיטה הזו שעל המאזדה 3 לא מוכרים, לכן כשאני אקנה אני רוצה שיחליפו לי כי לבד לא ניסית, רק במכוניות הישנות אני ידעתי להחליף, אחרת היתי קונה מזמן משהו במבצע ושם בצד )

פורסם

מיותר להשקיע במגבים היקרים, מגב זה בסופו של דבר מוצר "טיפש" סה"כ פס גומי שמנדף מים מהשמשה.

 

כל עוד הוא לא יבש\סדוק וגמיש מספיק כדי להתאים לצורת השמשה- הוא יעשה את העבודה בין אם הוא תוצרת ג'ון לאו מסין או בוש.

 

קנה מגבים חדשים זולים שמתאימים למידה שמותקנת אצלך ברכב ובקש מהמוכר שיתקין לך או שתתקין בעצמך ליד החנות, קח בקבוק מים ושפוך על השמשה והפעל אותם.

 

ניגבו טוב?

תתחדש.

 

לא ניגבו טוב?

תגיד למוכר שהם לא טובים ותיקח דגם אחר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

(המגבים בשיטה הזו שעל המאזדה 3 לא מוכרים, לכן כשאני אקנה אני רוצה שיחליפו לי כי לבד לא ניסית, רק במכוניות הישנות אני ידעתי להחליף, אחרת היתי קונה מזמן משהו במבצע ושם בצד )

 

סיקו, במאזדה שלך הכי קל להחליף מגבים, אפילו יותר פשוט מהמגבים שאתה מכיר.

התושבת במאזדה 3 היא "פין" שאליו אתה משחיל את המגב דרך חור במתאם שלו. רק להוציא מגב ולהכניס מגב, לא יותר מזה.

 

הכי חשוב, כשאתה או כל אחד אחר תחליפו מגבים, שימו חתיכת קרטון על השמשה. השבוע הגיע אליי לעבודה חכמולוג במרצדס שלא רצה לחכות שאני ארכיב לו את המגבים. זו התוצאה:

IMG_3008.JPG

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
העניין הוא שאחרי שנה וחצי אני קרוב להחליף את הסט השני של הצמיגים, ועדיין לא החלפתי סט אחד של מגבים :lol:

 

זה אומר שאני צריך להתחיל לדאוג לך לסט צמיגים? :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כנראה שיונדאי חוסכים בוולוסטר, כי הפח אשפה הזה שנקרא מגבים החזיקו בלחץ שנה.

 

בסקודה המגבים המקוריים החזיקו 3 שנים.

אח"כ קניתי מהיבואן מגבים שהיו במבצע, ככה הם מנגבים ומרעישים החל מכמה חודשים לאחר ההרכבה:

 

https://www.youtube.com/watch?v=sF3yTP2K-0Q דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וזה כבר סט איכותי של בוש שהרכבתי אצל מוסך רון בתל אביב (שוב תודה לרון על הכל :-) ):

 

https://www.youtube.com/watch?v=kxfvdjQ1umM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

(אם התצוגה המקדימה של הסרטון לא עובדת, אפשר להיכנס לקישור עצמו).


×
×
  • תוכן חדש...