Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבים לא מנגבים טוב את הלכלוך.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על מגבי בוש.

הרכב אצלי שנה והגיע עם המגבים שאין לי מושג בני כמה הם. עכשיו כשיש אפילו טיפה לכלוך אני מפעיל את ההשפרצה שזה חומר ניקוי והמגבים משאירים סימנים גם אחרי כמה ןכמה פעמים. את הגשם הוא מנקה יפה מאד. האם זה תקני? כי נדמה לי שברכבי הקודם זה לא היה משאיר שום סימן כשהיתי מנקה לכלוך עם השפריצר דרך הרכב. מה לעשות? איך לבדוק אם המגב טוב? בעיקר שיש לי טסט עוד כחודש ובא לי לבוא מוכן ולא שידחפו לי אמריקן איגל במאה שקל. ( למרות שמניסיון שלי הם מגבים בסדר)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שהם גוססים...

 

אם אתה רוצה בוש במחיר סביר, יש לך כמה אופציות:

- להזמין דרך EBAY.

- לבדוק מול לדיקו (היבואן בארץ).

 

אם אין לך את הסבלנות לזה, חפש לך מגבים של VALEO - מעולים כמו בוש (ובדר"כ עולים פחות).

 

וד"א, אמריקן איגל זה עוד מגב בסדר - ביחס לשאר מגבי האשפה שנמכרים פה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש משמעות למגבים יקרים? אני בד"כ קונה זולים ו"מעפנים" לקראת כל חורף, או כל חורף שני. למעשה, הנוכחיים החזיקו יפה מאוד שנתיים, עד שהחלו לנקות לא בצורה מושלמת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כל מגב יחזיק +- עונה אצלנו,

האחרונים שקניתי של VISIO כבר נכנס לחורף 2 ועדיים מנגבים מצויין !

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

ניקו, מניסיוני וניסיונם של החברים הקרובים אלי - אכן, יש הבדל.

 

מגב אשפתי יחזיק חורף אחד (וגם זה לעיתים בספק), בעוד שכל מגב איכותי (בוש / ולאו) יחזיק כפול זמן - ולעיתים אף יותר.

 

בסופו של יום, כל אחד והשיקול שלו. לא חסר החבר'ה שיעדיפו להחליף פעמיים בשנה סט - מאשר להשקיע.

 

 

נ.ב, ברכבים החדשים (מגבי AEROTEIN) לרב ואין אופציות זולות וחלופיות לבוש / ולאו המקוריים. ישנם רכבים שניתן להתקין בהם מגבים "רגילים" עם מתאם (גדול ומכוער) על זרוע המותאמת למגבי AEROTWIN.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה RS.

בשל העובדה שאני לא עצלן בכל מה שנוגע לבטיחות שלי, ומחליף מגבים מיד כאשר אני מזהה טיפה של אי-תפקוד, חושב שכהרגלי שאסתפק במגבים יותר זולים, אלא אם יהיה איזה מבצע על מגבים איכותיים. איזו חברות נחשבות לאיכותיות?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

BOSCH / VALEO / SWF

 

(SWF חברה השייכת ל-VALEO, היא זאת המייצרת את המגבים המקוריים של רכבי VAG מסויימים)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

על איזה רכב מדובר? אולי המקוריים לא יקרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה שנית :)

אגש כבר השבוע לראות מה קורה בחניות המתמחות.

 

עריכה: מאזדה 3. אני לא יודע אם מה שמורכב כרגע מקורי, אבל אני מאוד אוהב את זה שהמגב בצד הנהג גדול יותר מהימני. זה משפר את הראייה שלי בגשם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו, זה לא רק במזדה 3.

 

בכל מקרה, אם מדובר בדור הראשון - תפנה אל "לדיקו" (היבואן של בוש), יתכן והמחיר יהיה ברמת ההיגיון (בטוח שזה יהיה זול מאשר דרך "דלק"...).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כן אני מודע לעובדה שזה קיים בכמעט כל רכב מודרני. סה"כ ציינתי שזה אחלה שינוי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בפוקוס / לאון / C4 / 308 - הגודל אחיד. רק עכשיו קלטתי שמגב של פוקוס זה 29' והמחיר בהתאם... :roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפני שנתיים קיבלתי מקוריים בחינם מהמוסך. לפני שנה החלפתי לבוש שכרגע לדעתי קצת ירדו מיעילותם.

 

דבר שיכול לשפר קצת תפקוד מגבים - להרים מידי פעם את המגב ולעבור עם שמרטוט רטוב על כל הגומי. אתם תראו איך בשניה השמרטוט נהיה שחור מרוב הלכלוך שמצטבר, ובמשך הזמן פוגע בביצועים.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

אז המגב אמור לנקות בצורה מושלמת גם לכלוך? כי הוא מאד מזייף בלהוריד את הלכלוך. כמובן שעם נוזל יעודי ולא מים. יש לי גם מאזדה 3 דור ראשון. יש כרגע מבצ באוטו דיפו ב 90 שקל פלוס נוזל שמשות. יש אותם גם בפייסבוק, מישהו יכול להגיד שהמגבים שהם מוכרים זה שווה את המחיר?


×
×
  • תוכן חדש...