Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הגשתי בקשה לרכב שמועד העליה לכביש המצוין ברשיון הוא 06/1984 , צירפתי אישור מיצרן הרכב, שהרכב הורכב ב 09/1983 ובקשתי נדחתה, מהסיבה שהרכב אינו בן 30.

הוסבר לי ששנת דגם , כפי שעודכנה בעבר היתה נחשבת כשנת ה״מודל״ הבאה לרכבים שיוצרו אחרי יולי.

לכן הרכב שלי נחשב כ״מודל״ 84 ואוכל להגיש את הבקשה החל מינואר 2014.

 

אמנם זה לא עוד הרבה זמן, אבל אשמח לדעת אם למישהו יש המלצה בנושא...

פורסם

מעניין...

ניסית להראות להם את הנהלים בהם כתוב במפורש ״מועד יצור״?

 

אני מתחיל לקבל את התחושה שמדובר בעניין לא חד משמעי, תלוי מי בודק את בקשת רשיון היבוא. בהחלט חסרון אבל זה אומר שאולי אפשר לשנות החלטה.

פורסם
אני הגשתי בקשה לרכב שמועד העליה לכביש המצוין ברשיון הוא 06/1984 , צירפתי אישור מיצרן הרכב, שהרכב הורכב ב 09/1983 ובקשתי נדחתה, מהסיבה שהרכב אינו בן 30.

הוסבר לי ששנת דגם , כפי שעודכנה בעבר היתה נחשבת כשנת ה״מודל״ הבאה לרכבים שיוצרו אחרי יולי.

לכן הרכב שלי נחשב כ״מודל״ 84 ואוכל להגיש את הבקשה החל מינואר 2014.

 

אמנם זה לא עוד הרבה זמן, אבל אשמח לדעת אם למישהו יש המלצה בנושא...

אז איך אתה מסביר את זה שהפורשה שלי שיוצרה ב7/83 קיבלה רשיון ייבוא ב 7/2013 והיא כבר שוחררה ואזרחית ישראלית מן המניין ?

אתה מדבר על אחרי יולי כולל או אחרי יולי כלומר אוגוסט?

כי אם כך הייתי על הגבול ...

בכל מקרה לדעתי אתה יכול לתבוע את משרד התחבורה כי אותך לא מעניין מתי הרכב עלה על הכביש ,

יכלו להעלות אותו גם ביוני 1985

אם בנהלים הם דורשים מועד ייצור הם צריכים לעבוד לפי הנהלים ולא לפי הגחמות של אנואר ממחלקת תקינה שטוען ואני מצתת אותך "הוסבר לי ששנת דגם , כפי שעודכנה בעבר היתה נחשבת כשנת ה״מודל״ הבאה לרכבים שיוצרו אחרי יולי.

לכן הרכב שלי נחשב כ״מודל״ 84 ואוכל להגיש את הבקשה החל מינואר 2014 "

מה זה שנת דגם עודכנה בעבר???

הנהלים מעודכנים כל שנה ע"י המכס ומשרד התחבורה.

מכתב מעו"ד יכול לפתור לך את הבעיה אני חושב ...

בכל מקרה החברה במשרד התחבורה ראש קטן ואוהבים להציק ,

לי הייתה בעיה מוכרת של שני מספרי שלדה שמשרד התחבורה מודע לבעיה ויודע שזה קיים ( יש מספר שלדה אמריקאי ויש מספר שלדה אירופאי ברכב אירופאי שעבר תקן בארצות הברית)

והיו כבר תקדימים בנושא ולמרות זאת הציקו לי בכוונה ודרשו מכתב מפורשה שהמספרי שלדה תואמים והם של אותו רכב .

הכל בשביל להציק ולהקשות.

טענתי שזה קרה לפני חודש לחבר שהביא גם פורשה אז הם ענו לי כל רכב לגופו ,

מזל שהיה לי את האימייל הישיר של מי שמטפל בזה בפורשה העולמית וקיבלתי את המכתב המקורי חתום ע"י TNT תוך 24

כי בקשתי אותו דחוף

כי במצב רגיל הייתי מקבל את המכתב אחרי חודש כי עד שהם עונים הנשמה יוצאת וביתיים המונה של האחסון בנמל דופק !

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הנושא נבדק ולהלן התשובה:

אכן יש שנת ״מודל״ שנקבעת על ידי היצרן!

השנה הזו מיוצגת על ידי האות העשירית במספר השלדה, כאשר A מייצגת 1980 וכל אות הבאה, מייצגת שנה הבאה .

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/17801713.pdf

 

ראו גם הסבר על מבנה מספר זיהוי יצרן VIN

http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_identification_number

 

חייב לציין שלמרות שהיה לי קשה להשיג טלפונית את אנואר, הוא ענה לי באדיבות.

 

מקווה שהמידע יועיל לכם

פורסם

אצלי האות D כלומר 1984 במספר שלדה ותאריך ייצור 7/83 וקיבלתי רשיון ייבוא ב7/2013 .

כנראה שזה תקנות חדשות מתאריך 1/1/14

ראיתי גם שהורידו את ההגבלה למכירת הרכב משלוש שנים לשנה ... טוב מאוד 8)

יש לי הרגשה שמשרד התחבורה צופה פה בפורום ,

מעניין השרשור נפתח וב 18/11 הוציעו חידוד לתקנות ייבוא שיחולו רק מה 1/1/14,

מה נראה לכם שהאיום בתביעה עזר או שאני חולם ?

דרך אגב חיים , אתה עדיין יכול לדרוש קבלת רשיון יבוא ,התקנות שאנואר מדבר עליהן נכתבו ב 18/11 ויחולו רק מינואר שנה הבאה .

לכן לדעתי אתה צריך לקבל רשיון יבוא בינתיים מאותה סיבה שאני בטח לא יכול למכור את הפורשה שלי עכשיו 3 שנים ולא אחרי שנה כי הבאתי אותה לפני פרסום התקנות החדשות וה 1/1/14.

בקיצור אם הם חכמים תהיה אתה יותר חכם , יש לך פה תקדים,

ואני לא בטוח שאתה צריך עורך דין בשביל זה.

אני מצתת את עצמי מהשרשור למעלה :

״אם בנהלים הם דורשים מועד ייצור הם צריכים לעבוד לפי הנהלים ולא לפי הגחמות של אנואר ממחלקת תקינה שטוען ואני מצתת אותך "הוסבר לי ששנת דגם , כפי שעודכנה בעבר היתה נחשבת כשנת ה״מודל״ הבאה לרכבים שיוצרו אחרי יולי.

לכן הרכב שלי נחשב כ״מודל״ 84 ואוכל להגיש את הבקשה החל מינואר 2014 "

מה זה שנת דגם עודכנה בעבר???

הנהלים מעודכנים כל שנה ע"י המכס ומשרד התחבורה.

מכתב מעו"ד יכול לפתור לך את הבעיה אני חושב ...״

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

לי כתוב לצערי F.

למרות שהאופנוע יוצר ביולי 1984 אאלץ בתקנות החדשות להמתין עד ינואר 2015 על מנת להגיש בקשה לרשיון יבוא.

 

אכן נראה לי שמישהו עוקב אחר הפורום...

פורסם
טומי, אתה קצת לא מדייק ...

אגב, אם הרכב יוצר באוקטובר 1984 כמודל 1985, אי אפשר לייבא אותו בשנת 2014 וצריך לחכות לינואר 2015 ואילך.

ברכב אספנות הולכים לפי השנה, גם אם כתוב "מועד ייצור", בפרקטיקה ברכב אספנות הולכים לפי השנה בלבד.

האמת, קצת מתנשאת התגובה שלך, במיוחד שאתה לא תמיד יודע מי קורא את הדברים שאתה כותב ...

אתה ממש הנביא יחזקאל ב8/11/2013 ידעת כבר על הנהלים החדשים לשנת 2014 שהתפרסמו ב 18/11/2013 ...

נראה לי קצת מוזר ...

בכל מקרה שיחקת אותה

והנה הנוהלים החדשים שפורסמו שהנביא שלנו בפורום חזה מבעוד מועד :

 

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/17801713.pdf

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
אתה ממש הנביא יחזקאל ב8/11/2013 ידעת כבר על הנהלים החדשים לשנת 2014 שהתפרסמו ב 18/11/2013 ...

נראה לי קצת מוזר ...

בכל מקרה שיחקת אותה

והנה הנוהלים החדשים שפורסמו שהנביא שלנו בפורום חזה מבעוד מועד :

 

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/17801713.pdf

 

טומי, לא נביא ולא בן נביא אנוכי, אל תיתן לי קרדיט שלא מגיע לי :lol:

בסך הכל יודע לקרוא בין השורות ומכיר את המצב בשטח, לפעמים "הגאונים" כותבים דבר אחד ומתכוונים לדבר אחר.

עכשיו שתי אופציות: לזרום עם זה ולהשיג את המטרה גם אם זה דורש לחכות קצת או ללכת ראש בראש שלרוב רק אתה יכול להפסיד מזה כי אין סימטריה, הם אנשי מקצוע ולרוב דעתם תהיה זו שתתקבל.

בכל מקרה טוב עשו שפרסמו את הנוהל החדש, הוא עושה סדר וכעת המצב הרבה יותר ברור ממה שהיה קודם, כך אני חושב בכל אופן.

פורסם

עוד דבר טומי, כשכתבתי לך "במיוחד שאתה לא תמיד יודע מי קורא את הדברים שאתה כותב ..." התכוונתי שהשכל והבינה לא מצויים רק אצלך והשמש אינה זורחת לך מן האיבר עליו נהוג לשבת.

יש עוד אנשים בפורום הזה שחיים את הנושא הרכב, ויש כאלה שמבינים לא פחות ממך ולפחות כמוך.

 

תנשום עמוק.

פורסם
עוד דבר טומי, כשכתבתי לך "במיוחד שאתה לא תמיד יודע מי קורא את הדברים שאתה כותב ..." התכוונתי שהשכל והבינה לא מצויים רק אצלך והשמש אינה זורחת לך מן האיבר עליו נהוג לשבת.

יש עוד אנשים בפורום הזה שחיים את הנושא הרכב, ויש כאלה שמבינים לא פחות ממך ולפחות כמוך.

 

תנשום עמוק.

 

הכל בסדר ... שום דבר פה לא אישי ...

מבין גדול אתה לא כי עובדה שטעית ,זה שהוציאו נהלים חדשים כמו שאתה טענת הכל טוב ויפה אבל עד שהוציאו אותם התהליך היה שונה ,

סבירות מאוד גבוה היא שבגלל החוסר ידע שלך והפה הגדול שלך השתנו הנהלים , כנראה שהחברה במשרד התחבורה קוראים פה בפורום ,

כל טוב וחג חנוכה שמח .... דרך אגב תקעתי נפיחה עכשיו מהעבר שאני יושב עליו יש לך מזל שאתה לא לידי ;)

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

אז אם אני הולך לפי הכיוון שלך, אז אני רוצה שלא יידרש יותר רישיון יבוא בכלל וכל אחד יביא איזה רכב שהוא רוצה בתנאי שהרכב תקין ועובר טסט. מה אתה אומר, אלה שקוראים בפורום יסכימו לזה ? :lol:

פורסם

ללא קשר לוויכוח המלומד שמתנהל כאן, רציתי להביע את התפעלותי הכנה מרכישת האופנוע המעניין (ובסיעתא דשמיא ייבואו העתיד לארצנו) - שהינו נדיר מאד בקנה מידה בינלאומי.

פורסם

תודה רבה broadaxe!

אכן אופנוע מעניין גם מבחינה הסטורית וגם טכנולוגית (לא היה קל למצוא).

מצורפת תמונה:

ImageUploadedByTapatalk1385693182.001922.jpg

×
×
  • תוכן חדש...