Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, מכיוון שהבולמים שלי לא במצב מדהים (וגם כשהם היו חדשים הם לא היו מדהימים, אם להודות) אני מחפשת קצת מידע על בולמי זעזועים שווים לסובארו טנדר. (קדמיים ואחוריים).

מכיוון שאני לא ממש מבינה בנושא, אני מבקשת את עזרתכם .

הדגם הוא 2X4, שנת 93 אם זה חשוב.

למישהו יש ניסיון עם זה?

מעדיפה להביא מארה"ב / EBAY - אבל אם יהיה במחירים סבירים בארץ בכלל טוב.

 

תודה מראש.

פורסם

המקוריים של סובארו הם KYB , אם אני לא טועה.

 

הנה הדגם מהאתר של KYB - http://www.kyb.com/catalog/index.php?Action=Submit&MakeID=Subaru&ModelID=812&x=61&y=7

 

(הטנדר נקרא באנגלית brat), באתרים אמריקאיים בולם אחורי אחד עולה כ28 דולר.

 

והנה מישהו בפורום סובארו בחו"ל עם בעיה דומה - http://www.ultimatesubaru.net/forum/archive/index.php/t-21827.html

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לדעתי קצת מיותר להזמין בולמים המיוחד מחו"ל,כנסי לחנות החלפים הקרובה אליך(לא אוטו דיפו) ושם יתנו לך מגוון אפשרויות לבולמים.

 

למען האמת לרכב מסוג זה לא הייתי הולך על בולמים יוקרתיים מדיי מכיוון שהרכב באופן מובנה אינו נוח במיוחד ולא מאפשר ביצועים מיוחדים כך שלהשקיע בבולמים "מיוחדים" נראה לי מיותר לחלוטין

לכי על בולמים סטנדרטים הכי זול והכי בטוח

אלי

פורסם
המקוריים של סובארו הם KYB , אם אני לא טועה.

 

הנה הדגם מהאתר של KYB - http://www.kyb.com/catalog/index.php?Action=Submit&MakeID=Subaru&ModelID=812&x=61&y=7

 

(הטנדר נקרא באנגלית brat), באתרים אמריקאיים בולם אחורי אחד עולה כ28 דולר.

 

והנה מישהו בפורום סובארו בחו"ל עם בעיה דומה - http://www.ultimatesubaru.net/forum/archive/index.php/t-21827.html

תודה כל הלינקים. אני לא רוצה מקוריים, משהו קצת יותר טוב.

לא מתכוונת להשקיע 8000 ש"ח בבולמים, אבל אני רוצה הרגשה קצת יותר נוחה.

שוב תודה.

 

לדעתי קצת מיותר להזמין בולמים המיוחד מחו"ל,כנסי לחנות החלפים הקרובה אליך(לא אוטו דיפו) ושם יתנו לך מגוון אפשרויות לבולמים.

 

למען האמת לרכב מסוג זה לא הייתי הולך על בולמים יוקרתיים מדיי מכיוון שהרכב באופן מובנה אינו נוח במיוחד ולא מאפשר ביצועים מיוחדים כך שלהשקיע בבולמים "מיוחדים" נראה לי מיותר לחלוטין

לכי על בולמים סטנדרטים הכי זול והכי בטוח

אלי

שוב, לא בולמים יוקרתיים מדי, אבל בטח לא את הבולמים המזו*&^ים המקוריים. לא מחפשת ביצועים - רק מקסימום נוחות.

 

אני אוהבת מדי את הטנדר הזה בשביל להחליף אותו 8)

 

תודה לכולם.

פורסם
תודה כל הלינקים. אני לא רוצה מקוריים, משהו קצת יותר טוב.

לא מתכוונת להשקיע 8000 ש"ח בבולמים, אבל אני רוצה הרגשה קצת יותר נוחה.

שוב תודה.

 

 

שוב, לא בולמים יוקרתיים מדי, אבל בטח לא את הבולמים המזו*&^ים המקוריים. לא מחפשת ביצועים - רק מקסימום נוחות.

 

אני אוהבת מדי את הטנדר הזה בשביל להחליף אותו 8)

 

תודה לכולם.

יש לך הרבה סוגים של בולמים לבחירה.

 

מחירי בולמים

MONROE עולה בסביבות 400-430 לאחד.

 

KYB את יכולה למצוא גם ב 300-400 לאחד.

קו---------------------------------------

פורסם
מאיפה הבאת 8000 שקל?

 

כל בולם עולה בסביבות 300 שקלים. *4 =1200

עבודה בסביבות 800 שקלים.

כיוון פרונט 200 שקלים.

 

סה"כ אמור לעלות 2000-2500 שקלים.

ה-8000 הייתה רק הערכה פרועה, להבהרת הנקודה.

300 ש"ח זה לבולם מקורי או בולם עם ביצועים יותר סבירים?

 

והטנדר שלי הוא לא 4X4, חלק גדול מהעבירות שלו נעוץ במשקל הנמוך. החלק האחר (והעיקרי) - הנהג!

פורסם
ה-8000 הייתה רק הערכה פרועה, להבהרת הנקודה.

300 ש"ח זה לבולם מקורי או בולם עם ביצועים יותר סבירים?

 

והטנדר שלי הוא לא 4X4, חלק גדול מהעבירות שלו נעוץ במשקל הנמוך. החלק האחר (והעיקרי) - הנהג!

כמדומני המחירים הם:

באיזור ה 180-200 שח לבולם KYB שמן מקורי - אחורי

באיזור ה 300~ שח לבולם KYB שמן מקורי - קדמי

 

סביבות ה 1000 שח לרביעיה.

 

עבודה לא יותר מ 400-500 שח על כולם.

 

180-200 שח לכיוון פרונט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כמדומני המחירים הם:

באיזור ה 180-200 שח לבולם KYB שמן מקורי - אחורי

באיזור ה 300~ שח לבולם KYB שמן מקורי - קדמי

 

סביבות ה 1000 שח לרביעיה.

 

עבודה לא יותר מ 400-500 שח על כולם.

 

180-200 שח לכיוון פרונט.

 

איציק

תודה, אבל אני לא רוצה מקורי! אני רוצה תחליפי שייתן ביצועים קצת יותר טובים. יש לך הערכת מחיר לדבר כזה?

פורסם

אם את רוצה תחליפי שיתן ביצועים קצת יותר טובים לכי על קוני צהובים :loco:

 

וברצינות, אם את רוצה בולמים טובים לכי על monroe יש להם דגם שנקרא sensatrac שמעתי שהוא בולם גז נפלא שמבטיח בטיחות ונוחות !

דרך אגב הסוכנות שלהם נמצאת בחומה ומגדל 26 ת"א טלפון -035376825

 

נ.ב

מעניין למה בחורות לא אוהבות שמרגישים את המעמורות והזעזועים בדרך ..:multi:

:roflmao: :roflmao:

JDM :twisted:

פורסם

אני עבדתי עם סוברו טנדר כשנה, והעמסתי כמעת תמיד את המקסימום המותר בחוק, החלפתי בולמים ב-180 ש"ח כולל עבודה לא כולל מע"מ לאחד, שנתנו נוחות יחסית, ביצועים הרי אין, והכל היה טוב. בישביל מה להכניס ראש SICK למיטה חולה. ההבדל לא יהייה משמעותי, לפחות לא שווה את ההשקעה. לדעתי. הגה כח ? למה ? מה רע במצב כמו שהוא ? עם לחץ אויר נכון, ההיגוי די קליל. אחרי כיוון פרונט ולחץ אויר מתאים ההגוי כליל כמעט כמו מנואלה של מכונת בשר על ריק...

 

אחלה של אוטו, אם היה עוד מקום לנוסע ליד הנהג, הייתי קונה. אבל יש לי 504, עוד יותר טוב.

פורסם
אני עבדתי עם סוברו טנדר כשנה, והעמסתי כמעת תמיד את המקסימום המותר בחוק, החלפתי בולמים ב-180 ש"ח כולל עבודה לא כולל מע"מ לאחד, שנתנו נוחות יחסית, ביצועים הרי אין, והכל היה טוב. בישביל מה להכניס ראש SICK למיטה חולה. ההבדל לא יהייה משמעותי, לפחות לא שווה את ההשקעה. לדעתי. הגה כח ? למה ? מה רע במצב כמו שהוא ? עם לחץ אויר נכון, ההיגוי די קליל. אחרי כיוון פרונט ולחץ אויר מתאים ההגוי כליל כמעט כמו מנואלה של מכונת בשר על ריק...

 

אחלה של אוטו, אם היה עוד מקום לנוסע ליד הנהג, הייתי קונה. אבל יש לי 504, עוד יותר טוב.

קודם כל, אחרי החלפת זוג צמיגים ההיגוי אכן השתפר פלאים.

בקשר לבולמים - קיבלתי את עצתך. מקוריים נרכוש.

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...