Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוד חודש אני צריך לחדש ביטוח,

אבל בעוד 4 חודשים נגמר לי הנהג חדש.

האם הביטוח חובה וצד ג׳ עבור נהג צעיר זול יותר מנהג חדש?

איפה אני יכול להשוואת בין ביטוחים? (וובי נותם רק מגיל 24 ומעלה)

 

ומה סדר גודל מחיר של ביטוח עבור רנו קליאו 99 ידנית 1400 דגם Rt עבור נהג צעיר?

ללא עבר תביעות.

(כרגע מבוטח דרך כלל ביטוח בשיתוף עם קרסו)

 

תודה רבה מראש.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

שלום לך

אני רוצה להגיד לך שיש הפרש מחירים רב בין חברה לחברה,

רק לידיעה נהג חדש וצעיר עד גיל 24 זה אותו דבר בשבילם,מחירים מטורפים ,הצעה שלי כנס בגוגל חברות ביטוח,ועשה סקר לגבי מחירים,וכמובן ידרשו ממך עבר ביטוחי.

שיהיה בהצלחה וסע בזהירות

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני אמור לחדש בקרוב את הביטוח,

חיפשתי דרך ביטוח ישיר ( שבדרך כלל יותר זול מהקיים)

ההצעה עומדת על 3200 חובה ו2090 צד ג',

העולם השתגע ?!

איך אפשר לעמוד בסכום כזה ? זה רכב שהעלות שלו 5אלף, כן אני יודע שזה לא נתון להשוואה אבל בכל זאת.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

הפרשים עצומים - כאשר חידשתי ביטוח לפני 3 חודשים קיבלתי הצעות משתי סוכנויות (בדקתי עבור נהג חדש ועבור צעיר שאינו חדש) - ההפרש עמד על כ-2500 ש"ח לשנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין הבדל.

ההפרש המשמעותי בביטוח הוא בוותק רשיון של שנה ולא שנתיים (בתנאי שהנהג לא יותר מדי צעיר).

 

ויותר בפירוט:

מתחת לגיל 21 ו/או מתחת לשנה רשיון = יקר מאוד מאוד

גיל 21-24 ולפחות שנה רשיון = יקר

גיל 24-30 ולפחות שנה רשיון = סביר

גיל 30-40 ולפחות שנה רשיון = יותר זול

(לא בטוח ב100% לגבי המדרגה של 40, אולי זה 45, לא זוכר)

 

 

2090 צד ג' זה כנראה לנהג מתחת לגיל 21.

לנהג בן 21 עם שנה רשיון אפשר להשיג צד ג' ב1645 שקל כולל גרירה ושמשות. ב"הראל" למשל. (וגם זה יקר יחסית לשנים קודמות. הפרמיות עלו)

3200 לחובה גם כן נשמע כמו נהגים מתחת לגיל 21.

ביטוח חובה בדוק כאן:

http://car.mof.gov.il

 

ביומולדת 21 הפרמיות שלך ירדו משמעותית,

וניתן לקבל החזר יחסי גם באמצע השנה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אז בעוד שנתיים ו4 חודשים תקבל מחירים יותר טובים לביטוח :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה כלום חביבי אני בתור נהג חדש שילמתי 11 אלף שקל על הונדה סיויק רכב שבזמנו השווי שלו היה כ-110 אלף שקל.

רק לצורך השוואה דוד שלי נהג עם 15 שנה ותק שילם פחות מחצי על רכב יקר פי 2.5 משלי.

אין מה לעשות נהג חדש אוכל מרורים בהתחלה, הפרמיה שלי ירדה רק לאחרונה אחרי יומולדת 21 וגם זה לא היה כזה משמעותי אני משלם עכשיו בסביבות ה7-7.5 מקיף וחובה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...