Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

כמו רבים גם אני לקראת החורף מעוניין להחליף את הצמיגים ברכב , למיטב הבנתי הצמיגים מלפני כ 3 שנים +- .

צמיגים אחוריים "CLEBER" (אני אישית לא מכיר) מיוצר בבריטניה . צמיגים מקדימה יוקוהמה . כמה שבדקתי אין זכר לשנתון הצמיג . מוזר מאוד . צירפתי תמונות . http://jpg.co.il/view/525eb2e3dbd38.jpg + http://srv2.jpg.co.il/8/525eb2e3e91a6.jpg

 

אני כעת מעוניין להחליף את כל הארבע , יש המלצות ?? מחירים +-

 

דבר נוסף והזוי ביותר , הקודן ברכב ( שחור מלבני ) עובד נפלא - אך בבוקר בדרך לעבודה כפתור מסוים לא נלחץ . אציין שבשאר השעות אין בעיה אלא רק בבוקר בדרך לעבודה . מישהו נתקל בתופעה דומה ?

 

תודה מראש לעונים

פורסם

צמיגי ה-KLEBER שבתצלום נראים יבשים לחלוטין , ואילו ה -YOKOHAMA במצב טיפה טוב יותר , שוב , אינני מצליח לראות את כל הצמיג ואת החריצים שלו . בקשר להחלפת כל ה-4 באם אתה לא רוצה להשתולל ומצד שני גם לא להרכיב צמיגים נחותים , אני הייתי הולך על -FALKEN או YOKOHAMA ,ויש דווקא ברשת הרבה מקומות שיעשו לך עיסקה לא רעה בכלל . יש רשתות פרוסות בכל הארץ .

בקשר ללחצן שלא תקין , יתכן {ואני אומר בזהירות} שיש לכלוך או שומן מהידיים בפנים . אך בלי לראות או לבדוק קצת קשה לפענח .

פורסם
צמיגי ה-KLEBER שבתצלום נראים יבשים לחלוטין , ואילו ה -YOKOHAMA במצב טיפה טוב יותר , שוב , אינני מצליח לראות את כל הצמיג ואת החריצים שלו . בקשר להחלפת כל ה-4 באם אתה לא רוצה להשתולל ומצד שני גם לא להרכיב צמיגים נחותים , אני הייתי הולך על -FALKEN או YOKOHAMA ,ויש דווקא ברשת הרבה מקומות שיעשו לך עיסקה לא רעה בכלל . יש רשתות פרוסות בכל הארץ .

בקשר ללחצן שלא תקין , יתכן {ואני אומר בזהירות} שיש לכלוך או שומן מהידיים בפנים . אך בלי לראות או לבדוק קצת קשה לפענח .

 

יוסי שלום , אכן כן הצמיגים מקדימה במצב טוב יותר אך איך קורה מצב כזה שאין תאריך על הצמיג ? בבדיקה מקיפה שעשיתי אין כל סממן לתאריך מוטבע על הצמיג . מוזר מאוד .

 

חברים המליצו לי על אוטו דיפו ? מה דעתכם לגבי המחירים שם והשירות ?

  • ספונסר פורום
פורסם

באוטודיפו יש הרבה פעמים מבצעים טובים בהם אפשר למצוא צמיגים טובים במחירים טובים. אבל כמו בכל פנצ'ריה, יש שם גם צמיגים פחות איכותיים במחירים לא מלהיבים. אני מציע לך לעשות סקר שוק קצר ואז להחליט איפה לרכוש. לשמחתך היום אפשר לעשות סקר כזה גם דרך האינטרנט - כנסה לאתר של טיירדיל ובדוק מולם מחירים זומינות של דגמים.

 

לא הצלחתי לקרוא את מידת הצמיג שלך מהתמונות שציינת, אם תציין מה היא אולי אוכל לעזור לך עם דגם מומלץ ספציפית.

פורסם
יוסי שלום , אכן כן הצמיגים מקדימה במצב טוב יותר אך איך קורה מצב כזה שאין תאריך על הצמיג ? בבדיקה מקיפה שעשיתי אין כל סממן לתאריך מוטבע על הצמיג . מוזר מאוד .

 

חברים המליצו לי על אוטו דיפו ? מה דעתכם לגבי המחירים שם והשירות ?

 

בדקתי ב AUTODEPOT . ארבעה צמיגים כולל הרכבה ואיזון ב פחות מ 1000 ש"ח . תוצרת DAEWOO . אבל אינני מכיר או

יודע את טיבם .

פורסם
באוטודיפו יש הרבה פעמים מבצעים טובים בהם אפשר למצוא צמיגים טובים במחירים טובים. אבל כמו בכל פנצ'ריה, יש שם גם צמיגים פחות איכותיים במחירים לא מלהיבים. אני מציע לך לעשות סקר שוק קצר ואז להחליט איפה לרכוש. לשמחתך היום אפשר לעשות סקר כזה גם דרך האינטרנט - כנסה לאתר של טיירדיל ובדוק מולם מחירים זומינות של דגמים.

 

לא הצלחתי לקרוא את מידת הצמיג שלך מהתמונות שציינת, אם תציין מה היא אולי אוכל לעזור לך עם דגם מומלץ ספציפית.

 

המידות 195\65\15 .

 

אגב , יש קושי בפירוק צמיג על ג'אנט ? נאמר לי שיש בורג מיוחד שמגיע עם הרכב שנדרש להרכיב על הפטיש אוויר , אכן כך ?

 

סליחה על הבורות (:

פורסם
בדקתי ב AUTODEPOT . ארבעה צמיגים כולל הרכבה ואיזון ב פחות מ 1000 ש"ח . תוצרת DAEWOO . אבל אינני מכיר או

יודע את טיבם .

 

בבדיקה שערכתי עם מכרים , שומר נפשו ירחק מאותם צמיגים

 

הפעם אני לא מתכוון להתפשר על איכות הצמיגים .

 

אם צריך להוסיף עוד כמה מאות אני יוסיף על חשבון דברים אחרים .

 

אין חכם כבעל ניסיון מר עם צמיגים תוצרת לא ידועה . ( ותודה לבורא עולם )

פורסם

תחליף לוח מקשים. (ותנקה באותה הזדמנות את המגעים על הPCB)

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=12528

לחסכנים שבינינו, ניתן לפרק ולנקות עם בנזין נקי/ספריי מגעים את העיגולים השחורים באחורי הלחצנים ואת מגעי הנחושת על הPCB.

ידחה את ההחלפה בכמה חודשים טובים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • ספונסר פורום
פורסם

לגבי לוח המקשים יש כמה אפשרויות -

1. לשנות את צירוף המספרים כך שלא יכלול את המספר הבעייתי.

2. לנקות את המגעים.

3. להחליף את לוח המקשים. לוח חדש לרוב הקודניות ניתן לרכוש אצל פאר המנעולים בפתח-תקווה בעלות של שקלים בודדים.

 

לגבי צמיג, תבדוק את הצמיג הזה - 387 ש"ח לפני מיקוח:

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=3432&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=BF7CF8EFDECC05ED525CF281

×
×
  • תוכן חדש...