Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור בכותרת, אני רוצה להחליף את ה-42 אינץ' שיש לי בסלון במשהו גדול יותר - 55 אינץ' לפחות וכולי תקוה שאפשר להשיג גם 60. הייתי במחסני חשמל והוצעה לי שארפ דגם le652 שנראתה טוב בחנות אבל לא מצאתי ביקורות עליה. הוצעו גם דגמים של LG ופיליפס אבל לצערי אני לא זוכר מה הם.

 

השימוש של הטלויזיה יהיה לצפיה בתוכן HD מסטרימר ומשחקי אקסבוקס. לא מעניין אותי תלת מימד או יכולות סמארט, אני מתעניין בעיקר בתמונה טובה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אם כבר לקנות שארפ זה רק סידרה 8 ,התקציב יחסית נמוך למסכי הענק , אם יש אפשרות להוסיף , אז המסך הזה של פיליפס מצויין .

http://www.electra-trade.co.il/%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%99%D7%94-led-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%A1-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%98-%D7%93%D7%92%D7%9D-pfl6008k

פורסם
ממליץ לרדת משארפ, הכיוון הכי הגיוני היום זה סמסונג, LG והסדרה החדשה של סוני.

 

ככה ביטלת במחי יד את פיליפס ופנסוניק ? :nono:

פורסם

המסך של פיליפס בלינק עולה קרוב ל13 אש"ח, זאת מתיחה של יותר מ50% של התקציב. אשמח להצעות שקרובות יותר לתקציב שהקצבתי לעצמי.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
המסך של פיליפס בלינק עולה קרוב ל13 אש"ח, זאת מתיחה של יותר מ50% של התקציב. אשמח להצעות שקרובות יותר לתקציב שהקצבתי לעצמי.

60 אינץ איכותית לא תיקנה בתקציב הזה, למסך הזה יש דגם זהה 55 אינץ שעולה בסביבות 9.5 !

http://www.pompa.co.il/pl_product~55PFL6008K~58~350.htm

 

אני בטוח שעם מיקוח קל אפשר לרכוש בסביבות ה-9K .

פורסם

אני רכשתי את הסמסונג f 6400 בגודל 50 והיא פשוט מדהימה.

 

אולי בגדלים שאתה מחפש תיאלץ (אולי) למתוח מעט את התקציב אבל אני בטוח שלא תתאכזב.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חייב לצאת להגנת שארפ.

רכשתי לפני כמה חודשים, את סדרה 8 שלהם, הQUATTRON (ארבעה צבעי יסוד) תלת מימד, 60 אינצ'.

ולטעמי, המסך מדהים מדהים מדהים, איכות סרטי HD, איכות ערוצי HD בממיר, ואפילו איכות ערוצי הSD,

ואני לא מתחיל לדבר על התלת מימד (לא כולם אוהבים, אבל זה פיצ'ר נחמד מאוד מידי פעם עם החברים)

אם ישנה אפשרות למתוח טיפה את התקציב בשבילו, אני ממליץ בחום.

אני חושב שמבחינת עלות תועלת, אין הרבה מסכים שמתחרים במסך הזה (צריך לעלות היום פחות מ13K)

אין לי מושג למה ביטלו פה את שארפ לאלתר.

פורסם

הורי רכשו את סדרה AQUOS 6, עם אותם הפיצ'רים כולל 3D ו SMART ואינטרנט וממיר שמתחבר ללויין וכו'..

איכות מעולה (לא יודע אם שווה את הכסף שכן אולי יש איכות מעולה במכשירים זולים יותר).

 

אגב, מה ההבדל בין סדרה 6 ל 8.

 

 

עדכון:

עשיתי השוואה בין הטופ של הטופ של SHARP (בגודל של 60" שזה הדגם 841E uוגם 857) לבין הטלויזיה שהורי קנו (652E)

וההבדל הוא שב841 מקבלים WIFI DONGLE והיא יותר חסכונית ב19KWH לשנה!)

כלומר אין הבדלים בינהם.

פורסם

אני לגמרי לא בקיא בשוק כרגע, אבל פאנסוניק הודיעו שהם מפסיקים לייצר פלזמות, אז אולי יש כאן הזדמנות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...