Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז שלום לכולם, אני הולך להרכיב מערכת בפג'ו 205 שלי

רמקולים אחורים- פיוניר 400 וואט 5 וואי

סאב-פיוניר 600W "יהלום"

מגבר- לאזר 800

בנוגע לרמקולים הקדמיים אני מתלבט! האופציות הם:

סט קומפוננט של מגנט- http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12370

רמקולים של פיוניר 220 ואט- http://www.audionet.co.il/details.asp?id=486&lead_id=&look=

או ללכת על סט קומפוננט טוב יותר אבל יד שניה

מה דעתכם?

 

בנוגע להגגברה שלהם יש ליאופציה לחבר אותו למגבר של הלאנזר או לקנות להם מגבר של פיוניר 200 ואט

השאלות הם שאלות של עדיפות של לאיכות שמיעה ולא בעדיפות של קלות התקנה או כל דבר אחר

בתודה מראש על השאלות, עומרי.

פורסם

האם תוכל לציין בפננו את הדגם של הלאנזר, ומה מחירו ,

ומה כיוון אותך דוקא אליו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אם הסט במצב טוב אין שום מניעה ללכת על רמקולים יש שניה. זה שהרוב רגילים לרמקולים סינים שמתפוררים אחרי שנה לא אומר שרמקולים טובים לא יחזיקו מעמד.
אייל זה נכון

אבל לא תמיד שווה לקחת את הסיכון

כי אם התקציב שלו זה 350 מה הוא כבר יכול להביא יד שניה שבאמת זה השתלם לו

זה הימור אני יודע שאתה פעם מכרת כמה דברים ומי שקנה אותם היה בר מזל

ויש אנשים טיפשים כמוני שקנו ממישהו שדפק אותם !( ואייל אתה יודע למי אני מתכוון)

פורסם

התקציב הוא עד 400 שקל ולא עניתם לי על השאלה...

מה עדיף? זוג רמקולים של פיוניר שציינתי או את הסט קומפוננט?

ומה בנוגע להגברה שהצעתי?

המגבר של לאנזר 800 והוא יד שניה אני לא יודע מה הדגם

אני קונה אותו ב 800 שח

פורסם
התקציב הוא עד 400 שקל ולא עניתם לי על השאלה...

מה עדיף? זוג רמקולים של פיוניר שציינתי או את הסט קומפוננט?

ומה בנוגע להגברה שהצעתי?

המגבר של לאנזר 800 והוא יד שניה אני לא יודע מה הדגם

אני קונה אותו ב 800 שח

עוד דעה?

אגב מה המידה של הרמקולים בפג'ו 205 מקדימה?

פורסם

הבעיה היא שמיטב זכרונך עלול להטעות אותך...

שנית לפעמים יש הרבה דגמים שונים

ויש אנשים ששומעים מנהל אומר משהו מסויים רצים וקונים, הכי טוב שימדוד...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לא הכי טוב שימדוד כי יכול להיות שהוא לא יודע לפרק את הדלת וכמו כן שהוא לא יבצע את המדידה כמו שצריך.

 

אני בטוח ב99% שזה 5.25, בשביל לוודא את העניין הוא יכול להריץ חיפוש (שמתי לב שאתה עדיין לא מודע לאופציה) ולקבל את האחוז החסר או לחילופין לחכות לתשובה מאחד המתקינים שכותבים בפורום.

פורסם

אתה לא צריך להזכיר לי את אופציית החיפוש... לא אני פתחתי את התראד.

 

שנית אני חוזר ואומר, יש אנשים (לאו דווקא פותח התראד) ששומעים מנהל אומר משהו וקופצים על זה באותה השניה. עדיף שבמקום שתשלח אותו (או אותי) לחפש אחר תשובה עם סיכוי גבוה לטעות (הרבה יותר גבוה מאשר תשובה חד משמעית), תסביר בשלוש מילים איך צריך למדוד.

 

ואני בטוח שגם מבלי לפרק את הדלק אפשר למדוד.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...