Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לשריטות ליד הפנס בתמונה הלפני אחרונה אני רואה שאפשר לטשטש אותן במקצת לא יותר.

הטמבונים- חבל על הזמן ,מאוד קשה להגיע לתוצאה טובה בצביעה מקומית, בטח ובטח שלא בצביעה עצמית.

רק צביעה תתקן שריטות שבהן הצבע פשוט ירד כליל(כל נקודה עם צבע שחור), לכן הייתי ממליץ לצבוע את 2 הטמבונים ולשכוח מהכל.

Miata ND2

 

פורסם

צביעת טמבון אמורה לעלות בין 250 ל 500 ש״ח

תלוי באיכות, זה יהיה הפתרון הכי יפה ואסתטי.

 

כמו שכבר אמרו רוב השריטות ליד הפנס יורדות עם פוליש.

פורסם

זה התפוצץ לך כיוון שהתיקון הקודם לא היה משהו, תיקון איכותי לא יעלה 250 ש"ח

צביעה בתנור יעבור קצת את ה500 ש"ח. ולדעתי אם אתה רוצה שיחזיק זמן ולא יתפוצץ שוב לך על זה.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אם צובעים מחדש אין בשביל מה לעשות פוליש.

ווקס יש לך המון מדריכים מפורטים ביוטיוב , אפשר לרשום HOW TO DO WAX , HOW TO WAX

אם אתה מתכוון לעשות פוליש לשאר חלקי הרכב אז כנ"ל , HOW TO POLISH .

מומלץ לא לעשות פוליש בעצמך במידה ואין לך הרבה ניסיון , התהליך עלול לגרום לשריפת הלכה או הצבע (לא יודע בדיוק למה)

לגביי ווקס אין בעיה .

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...