Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי שזה המקום הכי מתאים..

אז ככה, יש לי שכנה שדרשה ממני לא להחנות במקום מסויים, אמרתי לה גברת עד שאין לך שלט שאומר ששמור אז אני אחנה איפה שבא לי ומתי שבא לי.

אז היא עושה פרניציפים וחונה צמוד צמוד אליי למרות שכלל הרחוב לשורתה, היא בוחרת להתקרב פרנציפ.

עכשיו תכלס אין מה לעשות עם זה, אמרתי אני אתקין מצלמת דרך, יש מצלמת דרך שמצלמת גם שהרכב כבוי?

פורסם

רעיון מצוין להתקין מצלמת רכב נגד זה. ואז תוכל לשבת בבית ובמשך שעות לצפות ב-footage של האוטו שלה חונה ממש צמוד לאוטו שלך. ת'כלס, עדיף אפילו על שידורים חוזרים של החמישייה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בשוק על השאלה שלך, מה אתה ילד?

אתה תבזבז כסף על מצלמה ותשב שעות לראות את זה ? ואז מה תעשה עם הצילומים?

מה המטרה שלך? ללכת איתה למלחמה?

 

אם החנייה היא שלה, זכותה המלאה להגיד לך לא לחנות שם, עם ובלי שלט.

אם החנייה שייכת לשטח הבניין, והיא רוצה לחנות שם במקום שאתה תחנה, אז אתה צריך לערב את וועד הבניין.

אם החנייה היא ציבורית אתה יכול לעשות מה שבא לך והיא יכולה לקפוץ, ואם היא חונה צמוד פשוט תחנה עם התחת ככה שתוכל לצאת מהצד השני שם לא יחסמו אותך.

 

השאלה היא למה היא מתנהגת ככה, הרי היא לא תקבע בעלות על חנייה סתם ככה.

פורסם

במקום להתקין מצלמה ולחכות בשיחים, אחרי שהיא מחנה לידך, תצלם באייפון ותעלה לפייסבוק / יוטיוב או לסרט סטודנטים.

לא ממש הבנתי מה תכליתו של הסרט שצופים בו בתמונה דוממת.

מה יש לראות בסרט מוקלט שאין לראות בצילום סטילס? פגוש ליד פגוש של שני רכבים חונים לא נראה שונה בסרט.

 

אני אחנה איפה שבא לי ומתי שבא לי.

אז היא עושה פרניציפים

 

זה נראה שאתה עושה פרנציפים. לא היא.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
במקום להתקין מצלמה ולחכות בשיחים, אחרי שהיא מחנה לידך, תצלם באייפון ותעלה לפייסבוק / יוטיוב או לסרט סטודנטים.

לא ממש הבנתי מה תכליתו של הסרט שצופים בו בתמונה דוממת.

מה יש לראות בסרט מוקלט שאין לראות בצילום סטילס? פגוש ליד פגוש של שני רכבים חונים לא נראה שונה בסרט.

 

 

 

זה נראה שאתה עושה פרנציפים. לא היא.

שבצילום רגיל אני לא יכול להוכיח לזה שהיא זאת שנמצדה אליי או שמה אני אלייה.

תודה לכולם בכל מקרה על העזרה.

פורסם

והרעיון אגב לכל הציניים למינהם שבמקום לתת תגובות בונות ועוזרות מעדיפים להשתמש בציניות הידועה למדינה שלנו,

הכוונה היא שביום מן הימים אני אחזור, ואראה טמבון מפורק או איזה פנס שבור, תהיה לי דרך להוכיח שהשכנה המטורפת היא זאת שעשתה את זה, "ראייה משפטית", לא כי אני סוטה ומעוניין לשבת כל היום ולהתבונן מי עבר ועשה מה ליד הרכב שלי.

פורסם

תן קצת יותר פרטים

זו חנייה פרטית בתוך שטח של בניין? זו חנייה שנמצאת ברחוב?

אם זה בכלל חנייה מול בית פרטי אז אם אתה לא חוסם לה את השער כניסה לחנייה או משהו כזה - היא לא יכולה להגיד כלום.

 

בכל מקרה, תסביר על איזה חנייה מדובר

 

דרך אגב, אם כבר מצלמה אז מצלמה שמחוברת לDVR שמצלמת מבחוץ לאוטו.

מצלמה שמצלמת מבפנים לא תתפוס אותה במקרה והיא תבוא מאחורה או מאחד הצדדים

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
תן קצת יותר פרטים

זו חנייה פרטית בתוך שטח של בניין? זו חנייה שנמצאת ברחוב?

אם זה בכלל חנייה מול בית פרטי אז אם אתה לא חוסם לה את השער כניסה לחנייה או משהו כזה - היא לא יכולה להגיד כלום.

 

בכל מקרה, תסביר על איזה חנייה מדובר

 

דרך אגב, אם כבר מצלמה אז מצלמה שמחוברת לDVR שמצלמת מבחוץ לאוטו.

מצלמה שמצלמת מבפנים לא תתפוס אותה במקרה והיא תבוא מאחורה או מאחד הצדדים

בית קרקע, ללא חנייה פרטית ללא סימנים לרכב שמור, הבית על שפת המדרכה וזה הכל, אין לה שום חנייה פרטית ששמורה לה.

פורסם

תעלה תמונה שנראה במה מדובר. חוצמזה, אם אתה ממש חונה ליד הבית שלה עדיף לך שתחנה יותר קרוב לבית שלך, למה להכנס לקטנות עם אנשים כאלה? הרי אתה יודע איך זה יכול להגמר.

בנוסף יש מצלמות שגם מעבירות וידאו בזמן שיש תזוזה ליד הרכב ממה שהבנתי, ואז אפשר לדעת אם מישהו נמצא מול הרכב שלך ועושה דבר כלשהו.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...