Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

הייתי צריך לפתוח את המחבר של צינור הגה כח שמתחבר למשאבה . משום שפורד שמו בורג עגול טורקס מתחת למחבר הנ"ל .

ולכן ע"מ לפרק את המשאבה (כדי לקבל גישה לבורג אחר). יש צורך לפתוח את הצינור שמתחתיו נמצא הבורג שתופס את המשאבה לתושבת.

 

העניין שאחרי שסגרתי את המחבר בחזרה התחילה ממנו נזילה קטנה.

בבדיקה שעשיתי הבנתי שצריך להחליף את המחבר יש בפורד ועולה 100 ש"ח.בתמונה בשקית

לא בדיוק הבנתי איך הוא אמור להתברג להתברג על הקיים ואז הוא משמש בתור ראש חדש?

 

מישהו נתקל בזה?

 

נ.ב מחיפוש ברשת הבנתי שהדבר קיים בהרבה דגמים של פורד וברכבים אמרקאים אחרים.

ייתכן שעליי להוסיף רק את השייבה פלסטיק משום שאצלי לדעתי היא לא קיימת .היכן אפשר להשיג?

 

תודה

מחבר צינור הגה כח.jpg

מחבר הגה כח 2.pdf

פורסם

מסתבר שיש שני אטמים השייבה טפלון הלבנה שרואים בתמונה ועוד או רינג פנימי בתוך התבריג.

כמו שאני רואה את זה הנזילה היא בין הבורג למשאבה ולכן מספיק לי השייבה טפלון הזאת.

בפורד רוצים 80 ש"ח סכום שנראה לי תלוש מהמציאות . איפה אפשר למצוא שייבה מטפלון ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...