Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפיכת מטען של מקיטה מ 110V ל- 220V


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הבנתי למה כוונתך ב"שטויות".

 

ספציפית לגבי המטען המוסב של הרומבה (בשיטה שפירטתי, יש גם אחד "מקורי מהחברה" שטרם הוסב וניתן לראות את ההבדל ביניהם), יש לי אחד כזה בבית והוא מחובר ל-220V בכניסה ומוציא את ה-22V המיוחלים ביציאה. אתה מוזמן להיווכח במו עיניך.

פורסם
אני מתקשה להתמודד עם כמות השטויות שנכתבו בשרשור הזה אז נסכם שכל אחד יעשה מה שבראש שלו ושיהיה בהצלחה.

אנא הסבר ולמד אותנו בכדי שנחכימה.

איזה כייף לי :)

פורסם
זה 9A DC.... אני מדבר על ה AC

9X18 = 160W

בנצילות זוועתית של 50 % (כדי לקחת מקדם בטיחות) 160W על 220 וולט זה זרם של.... בקושי אמפר.

צריך דיודת ישור של 300 וולט לפחות 1-2 אמפר.

 

לפי התגובה של שמר, כנראה בקבל שעליו מתפתח הישור של ה AC

כנראה שהמטען האמריקאי פשוט מגיע עם קבל מתח מקסימלי נמוך יותר. (לישור של 220 וולט צריך קבל לפחות ל 308 וולט לפי הנוסחא שתיים שורש שתיים.... בקיצור קבל של 400 וולט.

הקבל שיש ל 275 פשוט יתפוצץ וזה מתאים לתאוריה שספק ממותג יכול לאכול כל מתח (אלא אם הקבל הראשי לא עומד במתח הכניסה שזה לגמרי פתיר).

טעות שלי לגבי 9 אמפר.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה לעונים, שמח על הדיון הפורה (שאת חלקו אני לא מבין...)

הנה המטען, והנה תמונה של הסט .

הנה גם קישור למידע מדוייק על הסט

לדעתי אוכל להחליף את החלקים לבד, לאחר שאדע איזה מהם צריך להחליף.

עם הלחמות אני אסתדר.

 

עוד שאלה, למומחים בכלי עבודה- אני חושב להגדיל את הסט, ולרכוש גם מסור חרב, ו- JIG SAW שמבוססים על הסוללות האלו של מקיטה. האם הסוללות האלו יספקו מספיק כוח למסורים ? העבודה שלי היא ביתית, פשוטה, כ 5-6 פעמים בשנה.

תודה

DC10WB_C.jpg

IMG00131-20120914-1431.jpg

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
הבוקר נכנסתי ל"אבן אלקטרוניקה" בהר-ציון כדי לקנות קבל ו-וריסטור עבור המטען של השואב הרובוטי (יש לי מטען נוסף כזה ש"הוסב" כבר בארה"ב. זה בדיוק מה שנעשה שם - החלפת הקבל (47 מיקרו-פאראד/ 400 וולט במקרה של הרומבה, ערך אחר במקיטה) והח' וריסטור בערך של 275 וולט (אפשר גם להפעיל את המטען בלעדיו, אם כי זה מהווה ויתור על הגנה נגד נחשולי מתח, לכן לא ממש מומלץ).

ברגע שביקשתי את הקבל וה-וריסטור, המוכר שאל אותי אם זה עבור הסבת מטען של מקיטה (110 ל-220), כך שככל הנראה מדובר בסוד גלוי ל-לא מעט אנשים. :idea:

"אבן אלקטרוניקה" יקרנים ביחס לסימן טוב אלקטרוניקה במיוחד בימים שעובדת אישתו של בעל המקום שמכפילה את מחיר החלקים.

הבת בסדר וגובה בדרך כלל מחיר אמיתי של החלקים אלא אם האמא נמצאת בסביבה וזורקת מחיר אחר.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני מתקשה להתמודד עם כמות השטויות שנכתבו בשרשור הזה אז נסכם שכל אחד יעשה מה שבראש שלו ושיהיה בהצלחה.

 

למה? האר את עינינו!

:turn-l:
פורסם

בטוחני שבתור מהנדס מוצלח תוכל למצוא בעצמך. קצרה היריעה ומאסתי בויכוחים עם אנשים שלא מביניים על מה הם מדברים.

פורסם
"אבן אלקטרוניקה" יקרנים ביחס לסימן טוב אלקטרוניקה במיוחד בימים שעובדת אישתו של בעל המקום שמכפילה את מחיר החלקים.

הבת בסדר וגובה בדרך כלל מחיר אמיתי של החלקים אלא אם האמא נמצאת בסביבה וזורקת מחיר אחר.

 

שילמתי מחיר מופרז של 25 שקלים על שני הרכיבים. אם הייתי מחכה שסימן טוב יפתח את החנות השעה היתה 08:20), הייתי גורם לאיחור שלי ושל עוד חבר לעבודה בסדר גודל של שעה לפחות. 25 שקלים מהווה פשרה מצויינת, בדיוק כמו נקסוס 4.

פורסם

עוד שאלה, למומחים בכלי עבודה- אני חושב להגדיל את הסט, ולרכוש גם מסור חרב, ו- JIG SAW שמבוססים על הסוללות האלו של מקיטה. האם הסוללות האלו יספקו מספיק כוח למסורים ?

מסור החרב של מקיטה הוא 18V, שלך 10.8V. מדובר בסוללות שונות ולכן לא יתאים.

 

יש להם ג'יגסו 18V וגם (אאל"ט) 14V, אבל אני די בטוח שאין 10.8V.

 

בקיצור, התשובה לשאלתך היא - לא.

 

דני

פורסם
מי מחר לך את החלקים ב-25 שקלים ? האמא ?

 

שדדו אותך לאור יום...

 

 

האבא.

בהתחשב בעובדה שבאותו בוקר הספקתי להשאיר את הגרוטאה במוסך, לקנות כלי עבודה (בוקסה 36 מ"מ, אם זה חשוב למישהו), לקנות את שני הרכיבים, לנסוע ברכבת ועדיין להגיע לעבודה בפיזדלוך לפני 09:30, אני מרוצה גם אחרי ששדדו אותי.

זמן שווה גם הוא כסף, אתה יודע...

פורסם

איזה סוללה מתוחכמת יש למקיטה שמטען חכם לא יכול להטעין??

פחות מ100 שקל עד הבית ואתה מסודר מכל הסוגים.

imaxb6.jpg

 

הוא מטעין את כל הסוגים ואני מטעין איתו הכל, בנוגע לחיבורים : הסוד שלי הוא המגנטים הקטנים מצופי הניקל- ככה אין בעיית מגעים ואין היתעסקויות :-)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...