Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שרשמת נקרא "חוכמת הבדיעבד". מה עם מי שמשלם ממיטב כספו (ויש כסף) על ביטוח ולא משתמש בו?

 

אפשר להגיד את זה על כל רכב... (לא אותם סכומים אבל בכיף יש לי מה לעשות עם הסכומים שיורדים מעו"ש משנה לשנה).

 

המטרה היא לצמצם סיכונים ולישון בשקט.

 

טוב אולי כסף זה לא הבעיה וכבר עכשיו מתכנן את קניית הפרארי החדשה. אז באמת לא אכפת לו על הביטוח מקסימום יקנה חדש.

אבל יצא לי קצת לפשפש עם האנשים הכי חזקים כלכלית (תפתחו עיתון כלכלי כל יום הם שם), ולהוציא כמה מיליונים על רכב זה משהו שהם לא ממש ששים לגביו, מצד שני אצלנו כל אחד יוצא לתספורת או פשיטת רגל... אולי צריך ללכת לחו"ל שם הגויים העשירים מבזבזים את כל המשכורת השנתית שלהם על דברי מותרות.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ביטוח חובה וצד ג' היה לו, כך שמבחינת החוק הוא בסדר ולא היווה סכנה לאף אחד במקרה של תאונה עם מישהו.

מעבר לזה זה סתם חיטוט לאנשים בכיס. למה העיתון צריך לספר על זה לכולם? קניית פרארי היא רכישה ציבורית?

אנשים חיים עם הראש בתחת של השכן ומתפלאים שמסריח להם.

 

:mm_yeah:

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
אתה רציני? :shock:

 

פרארי עם תאונת שילדה זו משקולת שכמעט בילתי אפשרי להפתר ממנה.

 

מי ישים מליון שקל על רכב נישה סופר ספורטיבי שיש לו תאונת שילדה?

 

 

מי אמר משהו על שלדה פה?

לא רואים שיש שם תאונת שלדה, ואת כל שאר הרכב אפשר לתקן.

בגלל שעושים את זה אצל היצרן, אתה גם יכול להיות בטוח זה ייעשה בצורה מושלמת, אז התאונה לא תהיה רלוונטית כבר

אולי רק בשוק הישראלי כן, כי לישראלים אין עדיין מנטליות של הבנה של רכב כמו פרארי, שהוא יותר מסתם צורת תחבורה.

 

מצטער על ההערה הזו אבל בשוק כמו הישראלי שבו אנשים חושבים רק על "איך לחסוך שקל, גם אם אני אסע על רכב זוועתי", אני לא מצפה שאנשים יבינו שהשיקולים בתיקון או לא תיקון הם יותר רחבים מאשר "יירד לי המחירון".

בשאר העולם זה לא בדיוק פועל ככה.

פורסם
מי שלא מסוגל להחזיק ביטוח לפרארי שלא ייקנה אחת כזאת.

 

קודם כל, מי שלא מסוגל להחזיק פרארי על הכביש שלא יקנה אחת כזאת

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אני רואה שמישהו כבר הספיק לעקוץ את לוגו פרארי מ4 הגלגלים...

 

ייגנבו עוד הרבה הרבה חלקים תהיה בטוח :evil:

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בעקבות התמונות החדשות, יאללה, חדל קשקשת ברשת, הרכב הזה, ראס בן אמו, יתהפך העולם, לא חוזר לכביש.

 

(פרנקוס,שים לב לקורת B בצד שמאל של הרכב)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רק ברנו טווינגו!:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בעקבות התמונות החדשות, יאללה, חדל קשקשת ברשת, הרכב הזה, ראס בן אמו, יתהפך העולם, לא חוזר לכביש.

 

(פרנקוס,שים לב לקורת B בצד שמאל של הרכב)

 

 

אם כך אז למה הוא נגרר לפחח ולא למגרש גרוטאות???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בעיתון היה כתוב שלבעל הרכב לא היה ביטוח מקיף, וגם שמחיר הרכב היה 2.2 מיליון בגלל מושב שהותאם במיוחד ע"פ בקשת הנהג.

פורסם
אם כך אז למה הוא נגרר לפחח ולא למגרש גרוטאות???

 

זה הנוהל, הוא נגרר למוסך, שם מגיע שמאי, בוחן את עלות התיקונים ובמידה ויש לתקן, הרכב כבר במוסך.

 

אם לאחר התאונה הוא היה מגיע למגרש הגרוטאות ושם השמאי היה מגיע לחפש אותו, היה מוצא אותו כמו שימצא את הסמל במרכז הג'אנטים של הפרארי הזו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...