Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין בכמה תעלה לו הפרמיה בביטוח של הפרארי הבאה :lol::lol:

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
אז בעצם אם רכב אחר גרם לו לעוף מהכביש עקב התרשלותו, הנהג ברכב האחר יצטרך למכור את ביתו כדי לפצות את בעל הפרארי?

 

הייתי מציע לנקד את המילה "ביתו", אבל בגדול - כן!

פורסם
הייתי מציע לנקד את המילה "ביתו", אבל בגדול - כן!

 

אם לרכב הפוגע היה מקיף אז לא.

הביטוח ישלם.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

המקיף בד"כ מכסה נזקי צד ג' עד 400,000-600,000 ש"ח. מעבר לכך - בעיה של בעל הרכב.

 

ומה יגידו "אור ירוק" - הרי המהירות הורגת. לפי אחד הקישורים שהובאו הנהג יצא בפגיעות קלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

והיום בפינת "היכן האינטלקט?" נארח את כתב YNET, רענן בן צור:

 

לפי המשטרה, הנהג נסע לכיוון אילת בכביש 40 וכשעבר את צומת נאות סמדר, איבד שליטה על הפרארי מסיבה שעדיין אינה ברורה. המכונית התהפכה - אף שמדובר ברכב ספורט נמוך שקשה להתהפך איתו. בסופו של דבר המכונית התנגשה בצלע ההר שליד הכביש.

 

לי דווקא נראה שהאוטו כנראה טס מהכביש לתוך ההר והתפוצץ שם על משהו תוך כדי שהוא מתגלגל באוויר, אבל מה אני יודע. הוא כנראה פשוט הרים את צידו אחד מהכביש והתהפך הצידה ברכות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא משתלם לבטח מקיף בארץ ב -150K שח ,במחיר הזה אתה שולח את הרכב למפעלים של פרארי באיטליה

והם מוציאים לך את הרכב חדש {שמן הסתם זה בדיוק מה שחברת הביטוח תעשה}.

עדיף לקחת את הסיכון שלא תתרחש תאונה ולא לשלם סכום כזה שהוא בגדר "הפסד מראש".

 

תאונה כזו היא אובדן להלכה, אף אחד (כולל אנזו פרארי המנוח) לא יכול להחזיר אותה לכביש.

בטיעון שלך יש עוד שני חורים קטנים: 1. רכב יכול להגנב, לא בארץ אבל יש מקומות אפלים שזה קורה בהם.

2. רכב יכול להשרף.

 

רוב הביטוחים הם הפסד מראש, בגלל זה חברות הביטוח כאלה עשירות אבל מה לעשות שלפעמים שיט הפנס.

ברכות לבעל הפרארי שבטח מתלוצץ עם רופאיו, לפחות סגרת סקאלה?!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

מה עושים עם המכונית עכשיו ? (לא שאני מתכנן עליה או משהו אבל סתם מעניין)

פירוקיות ? עציץ לחצר ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
לא משתלם לבטח מקיף בארץ ב -150K שח ,במחיר הזה אתה שולח את הרכב למפעלים של פרארי באיטליה

והם מוציאים לך את הרכב חדש {שמן הסתם זה בדיוק מה שחברת הביטוח תעשה}.

עדיף לקחת את הסיכון שלא תתרחש תאונה ולא לשלם סכום כזה שהוא בגדר "הפסד מראש".

 

באמת כבר עבר הרבה זמן מאז התגובה המטופשת האחרונה בפורום.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

זה מצחיק, אני קורא את השרשור בעודי מתהלך ברחוב וחושב שלא בעיה להחזיר את הרכב לכביש :-)

ואז אני חולף מול בודי שופ ומצלם.

uploadfromtaptalk1377911125494.jpg

haters will hate

פורסם
כמה מורי נהיגה אתה מכיר שיכולים ללמד אותך לנהוג על פרארי?

בלי לפגוע אבל גם בקורס נהיגה מתקדמת שמבצעים פה בפורום, ספק אם יכולים להביא אותך לרמה שתוכל להתמודד עם כוח כזה בגלגלים

 

יש מספיק, אין הרבה הבדל בין פרארי עם כח כזה לרכב אחר עם כח דומה (סאונד, תחושות וכו זה כבר סובייקטיבי).

הרכב שלי לא רחוק מההספק של ה-458 והוא קשה יותר לנהיגה ספורטיבית חזקה, אני בטוח שמדריך נהיגה שיש לו נסיון עם רכבים חזקים כמו שלי יתמודד מצויין עם פרארי, לא צריך להדחף.

 

תאונה כזו היא אובדן להלכה, אף אחד (כולל אנזו פרארי המנוח) לא יכול להחזיר אותה לכביש.

 

אל תיהיה בטוח ידידי, בהרבה מקרים זה שאלה של ממון ורצון.

מי שזוכר לפני כמה שנים צילמתי במפגש בו לקחתי חלק למבורגיני דיאבלו ירקרקה וכעבור כמה שבועות סיפרתי שהיא סיימה את חייה (הנהג טס איתה באיזה כביש בסין, איבד שליטה ופירק את הרכב על סלע).

כולם היו בטוחים שהרכב לא בר שיקום כי ניזוק מאוד קשה אבל בעל הרכב שהינו אספן לא התייאש.

הרכב נשלח חזרה לאיטליה, ועבר Rebuild מחדש.

מסתבר שלמבורגיני מחזיקים שם סדנא מיוחדת לטיפול בדגמים ישנים וכל עוד הרכב לא נפגע בכמה נקודות קריטיות- הכל כמעט בר שיקום ואתה מקבל את הרכב חדש עם חלקים מתלים\שלדה וכל המסביב חדש לגמרי כך שבעצם אם למבורגיני הצליחו לשקם אותו- אתה לא תסבול משום ליקוי בטיחותי שנוגע לשלדה שניזוקה.

 

האינטואיציה אומרת שאם ללמבורגיני יש דבר כזה- כנראה פרארי מחזיקה סדנא דומה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
באמת כבר עבר הרבה זמן מאז התגובה המטופשת האחרונה בפורום.

 

 

אני מבין שאתה "גאון הדור"

אני מציע לך להתבטא בצורה יותר מכובדת בעתיד.

 

צריך להבדיל בין :

אובדן להלכה לבין אובדן גמור ,אובדן גמור כיום ברוב חברות הביטוח הוא 60% מערך הרכב

כאשר אובדן להלכה הוא בערך פחות מכך ,חברות הביטוח היו מוכרות בעבר רכבים עם אובדן להלכה

לסוחרי רכב שהיו מחזירים אותם לכביש לאחר מכן עד שהגיע חוק שביטל זאת ,וכיום חברות הביטוח בעצמן

אחראיות להחזרת הרכב לכביש, חברות הביטוח נוקטות בכל הצעדים להקטנת ההוצאות שלהם על אחת כמה

כאשר מדובר ברכב כמו פרארי ,שום חברת ביטוח לא "תרוץ" לשלם 2 מליון שקל פיצוי שהם 416 אלף יורו

כאשר יש לה על פי פוליסת הביטוח אופציה לתקן את הרכב עד 1.2 מליון שקל שהם 250 אלף יורו

כאשר עלות רכב כזה חדש באיטליה עומדת על 150 אלף יורו בלבד

חברת הביטוח יכולה לשלוח את הרכב הזה למפעלים של פרארי באיטליה

להחליף כל בורג ברכב הזה לחדש ועדיין לצאת ברווח ענק מאשר לשלם פיצוי מלא.


×
×
  • תוכן חדש...