Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה מצחיק, אני קורא את השרשור בעודי מתהלך ברחוב וחושב שלא בעיה להחזיר את הרכב לכביש :-)

ואז אני חולף מול בודי שופ ומצלם.

 

זה s או מייבאך?

Aprilia Shiver 750

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים, בכל הדיון המרתק הזה שכחתם ש- 50% מערך הרכב הם בעצם מיסים ששולמו עליו ולא כסף שכיסה את עלויות הבניה שלו.

 

מכאן ניתן להניח שאם הרכב הזה יישלח לאיטליה לתיקון ושיחזור אז העלות יכולה להתקרב לעלות הבניה של רכב חדש ובכל מקרה לא יותר מכך (שאז שווה לקנות חדש ולא תתקן) וגם כי ישנם גם חלקים יקרים שלא נפגעו - מנוע, גיר, מחשבים למיניהם וכיוצ"ב.

 

מכאן שאם המכס לא ידרוש שוב את ליטרת הבשר שלו בעבור תיקון הרכב (אין לי מושג בתחום) אז משלוח השרידים לאיטליה וקבלתם אחרי תיקון אמורים להוזיל מאוד את עלויות שיקום הרכב.

אם יחליפו את כל החלקים שנפגעו בחדשים, יתקבל רכב חדש לחלוטין - ולא כבדיחה.

פורסם
והיום בפינת "היכן האינטלקט?" נארח את כתב YNET, רענן בן צור:

 

 

 

לי דווקא נראה שהאוטו כנראה טס מהכביש לתוך ההר והתפוצץ שם על משהו תוך כדי שהוא מתגלגל באוויר, אבל מה אני יודע. הוא כנראה פשוט הרים את צידו אחד מהכביש והתהפך הצידה ברכות.

 

אני איתך, לפי הנזק בחלקה האחורי בצד הנהג, הוא איבד שליטה, נכנס להיגוי יתר והתנגש במשהו עם "התחת"\ התיישר עליו (לפי הנזק בשאר צד הנהג) ומשם החל להתגלגל.

זה מסביר למה צד הנוסע פחות נפגע.

 

לא מומחה בתחום, סתם הגיון בריא

כבר חתמתי...

פורסם
חברים, בכל הדיון המרתק הזה שכחתם ש- 50% מערך הרכב הם בעצם מיסים ששולמו עליו ולא כסף שכיסה את עלויות הבניה שלו.

 

מכאן ניתן להניח שאם הרכב הזה יישלח לאיטליה לתיקון ושיחזור אז העלות יכולה להתקרב לעלות הבניה של רכב חדש ובכל מקרה לא יותר מכך (שאז שווה לקנות חדש ולא תתקן) וגם כי ישנם גם חלקים יקרים שלא נפגעו - מנוע, גיר, מחשבים למיניהם וכיוצ"ב.

 

מכאן שאם המכס לא ידרוש שוב את ליטרת הבשר שלו בעבור תיקון הרכב (אין לי מושג בתחום) אז משלוח השרידים לאיטליה וקבלתם אחרי תיקון אמורים להוזיל מאוד את עלויות שיקום הרכב.

אם יחליפו את כל החלקים שנפגעו בחדשים, יתקבל רכב חדש לחלוטין - ולא כבדיחה.

 

בזמנו מאוד סיקרן אותי אם אין הימור בתיקון רכב כזה שכן אתה עשוי לשלם המון כסף לתיקון שבסוף יסתבר שלרכב נותרה איזושהו פגיעה שאינה ברת תיקון מלא ורכב לקוי שאינו מאפשר להנות מיכולותיו.

אותו בחור עם הלמבורגיני הסביר לי שמדובר בהליך לא פשוט ולא זול שכן החברה שולחת מהנדסים מאיטליה כדי לבחון את מצב הרכב, במידה והם נותנים חוות דעת חיובית הרכב נשלח לאיטליה. ברגע שקיבלת אישור לשלוח לאיטליה משמע הרכב בר תיקון שלאחריו הוא יוצא חדש לחלוטין (אין תיקוני שלדה, יש החלפה של חלקים שלמים בלבד, לא מתיחות וכדומה).

הכל שאלה של כמה הניתוח כירורגי וכמה מתקרב לעלות רכב חדש (במקרה של רכב שעדיין מיוצר, במקרה של רכב שייצורו הופסק נפסלת אופצית רכישת חדש ואז זה רק עניין של האם הוא בר תיקון והאם לך יש את הרצון להשקעה.

 

בכל אופן כפי שניתן לצפות- סיפור מאוד מאוד יקר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, מסכים אתך לגמרי.

 

עד כמה שזה ניראה מוזר, יתכן למשל שאזור תא הנוסעים בנוי מסיבי פחמן יקרים להחריד ושאותה מסגרת (ברת פירוק וחיבור לחלקים חדשים) לא נפגעה.

גם נראה שלא כל חישוקי הגלגלים נפגעו וכן הלאה והלאה, כך שהשיקום עד כמה שהוא יקר - נראה אפשרי והוא יחזיר את הרכב למצב חדש לגמרי - לא פחות.

פורסם
חברים, בכל הדיון המרתק הזה שכחתם ש- 50% מערך הרכב הם בעצם מיסים ששולמו עליו ולא כסף שכיסה את עלויות הבניה שלו.

 

מכאן ניתן להניח שאם הרכב הזה יישלח לאיטליה לתיקון ושיחזור אז העלות יכולה להתקרב לעלות הבניה של רכב חדש ובכל מקרה לא יותר מכך (שאז שווה לקנות חדש ולא תתקן) וגם כי ישנם גם חלקים יקרים שלא נפגעו - מנוע, גיר, מחשבים למיניהם וכיוצ"ב.

 

מכאן שאם המכס לא ידרוש שוב את ליטרת הבשר שלו בעבור תיקון הרכב (אין לי מושג בתחום) אז משלוח השרידים לאיטליה וקבלתם אחרי תיקון אמורים להוזיל מאוד את עלויות שיקום הרכב.

אם יחליפו את כל החלקים שנפגעו בחדשים, יתקבל רכב חדש לחלוטין - ולא כבדיחה.

 

בזמנו ביררתי עלויות משלוח רכב לחו״ל, שיפוץ והחזרתו לארץ.

 

המכס דורש הערכת שמאי לפני היציאה והערכה נוספת בכניסה לארץ. על אלה תוסיף עלויות שילוח לשם ובחזרה. קח את ההפרש בין הערכות השמאי (עלות השיפוץ), תוסיף את עלויות השילוח (איטליה הלוך חזור? $3000 בקירוב), את עלויות ההובלה בתוך מדינת היעד (תוספת שהתווספה לאחרונה).

עכשיו רשום צ׳ק ע״ס %116 מהסכום שקיבלת - מתנה לרשות המיסים.

 

לא דיברתי עדיין על הליך רישוי מחדש. פשוט בשלב הזה העדפתי להפסיק לברר.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
עידן, מסכים אתך לגמרי.

 

עד כמה שזה ניראה מוזר, יתכן למשל שאזור תא הנוסעים בנוי מסיבי פחמן יקרים להחריד ושאותה מסגרת (ברת פירוק וחיבור לחלקים חדשים) לא נפגעה.

גם נראה שלא כל חישוקי הגלגלים נפגעו וכן הלאה והלאה, כך שהשיקום עד כמה שהוא יקר - נראה אפשרי והוא יחזיר את הרכב למצב חדש לגמרי - לא פחות.

 

בוודאי ובעלות זולה בהרבה מבניית רכב חדש שכן יש המון מכלולים (יקרים מאוד) שלא נפגעים בתאונה ואת חלקם ציינת, תוסיף לאותם חלקים את מערכת הבלימה הסופר יקרה, מנוע שבדרך כלל לא מושמד בתאונה וניתן להשמיש, אבזור פנים וכדומה.

 

השאלה הגדולה היא האם ידרשו לשלם מס עצום על התהליך או שהרכב יהיה פטור שכן כבד שולם עבורו מס.

 

מעניין.

 

עריכה-

 

YNV, את הרכב רצית לשלוח עם כל החלקים שלו לחו״ל? (מרכב, מנוע, גיר וכדומה) או לשלוח נניח רק מרכב ולרכוש מנוע בחו״ל?

אם היתה כוונה לרכוש חלקים עיקריים בחו״ל ייתכן שהמקרה פה שונה שכן הרכב הפגוע עתיד להשלח לחו״ל עם כל חלקיו, ושם בפשטות לעבור ״פחחות\צבע״.

לא אמור להיות שינוי במספר שלדה\מנוע, כלומר יצא רכב שבור עם כל חלקיו וחוזר אותו רכב בדיוק- מורכב.

 

בכל מקרה מעניין איך זה עובד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
עידן, מסכים אתך לגמרי.

 

עד כמה שזה ניראה מוזר, יתכן למשל שאזור תא הנוסעים בנוי מסיבי פחמן יקרים להחריד ושאותה מסגרת (ברת פירוק וחיבור לחלקים חדשים) לא נפגעה.

גם נראה שלא כל חישוקי הגלגלים נפגעו וכן הלאה והלאה, כך שהשיקום עד כמה שהוא יקר - נראה אפשרי והוא יחזיר את הרכב למצב חדש לגמרי - לא פחות.

 

אין סיבי פחמן בפרארי הזו. זה מרכב אלומיניום.

אני בספק אם אפשר לתקן את הדבר הזה בפחות מעלות חדשה, או לפחות בהפרש שיצדיק את זה. זה לא שבפרארי עובדים בחינם...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עריכה-

 

YNV, את הרכב רצית לשלוח עם כל החלקים שלו לחו״ל? (מרכב, מנוע, גיר וכדומה) או לשלוח נניח רק מרכב ולרכוש מנוע בחו״ל?

אם היתה כוונה לרכוש חלקים עיקריים בחו״ל ייתכן שהמקרה פה שונה שכן הרכב הפגוע עתיד להשלח לחו״ל עם כל חלקיו, ושם בפשטות לעבור ״פחחות\צבע״.

לא אמור להיות שינוי במספר שלדה\מנוע, כלומר יצא רכב שבור עם כל חלקיו וחוזר אותו רכב בדיוק- מורכב.

 

בכל מקרה מעניין איך זה עובד.

 

במקרה שלי, לשלוח לחו״ל רכב שלם, חלקו ישופץ וחלקו יוחלף.

בכל מקרה, הדלתא בשוויו של הרכב לפני ואחרי השיפוץ חייבת במס, כולל עבודה והעברות.

 

לגבי רישוי, אם לא מדובר בהחלפת מכלולים שדורשים רישוי מחדש (קרי מנוע), כנראה ולא תהיה דרישה כזו. כמו בכל מקרה של תאונה, להערכת השמאי משקל רב.

אגב, על הערכת השמאי ניתן לערער בפני וועדה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לבעל הרכב עומד לרועץ הפרסום הרב שהתאונה קיבלה.

כי בלעדיו אפשר היה "להסתדר" עם השמאי כך שיאשר שמדובר בתיקון קל, או להציג בפניו אקסמפלר חדש ולשלוח לתיקון את ההרוס - בקיצור אפשרויות כיד הדמיון הטובה... :twisted:

פורסם

מסכנה החברת ביטוח :wink:

 

מגוחכת בעיני הדאגה לחברת הביטוח כפי שהועלתה על ידי כמה מגיבים.

 

הפרארי הזו, גם אם היא עולה 2 מיליון ש"ח (והיא לא), זה כסף קטן לחברת ביטוח אשר מבטחת כדבר שבשגרה הרבה מאוד נכסים וסיכונים יקרים בהרבה כמו דירות, מכונות, ציוד כבד, משאיות (כל משאית כבדה או אוטובוס בטח עולים לא הרבה פחות מהפרארי), אוניות ועוד, שלא לדבר על נזקי גוף ומוות ונזקי אחריות מקצועית והתחייבויות שזה כסף גדול יותר בכמה רמות. הפרארי הזו היא כסף קטן בכל קנה מידה לחברת ביטוח ולא מדגדגת אף אחד.

 

טוב שהנהג יצא בשלום. חבל שבכבישי הארץ תיסע פרארי אחת פחות.


×
×
  • תוכן חדש...