Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים פה רצים להסיק מסקנות וקבעו שבעל הרכב טיפש שלא עשה ביטוח מקיף.

 

אולי זה נכון, ואולי יש משהו שלא אני ואתם יודעים.

 

אדם שיכול להרשות לעצמו פרארי, במיוחד בארץ הקודש, אולי יודע דבר או 2 שאנחנו לא יודעים.

 

אולי תכנן להחזיק את הרכב תקופה ארוכה ואז ללא ביטוח היה ״חוסך״ סכום כסף לא מבוטל הרי כולם תמיד חיים בגישה של ״לי זה לא יקרה״.

גם אם ההנחה הזאת שלי נכונה זה לא הופך אותו לטיפש, זה רק אומר שהוא לקח הימור ולצערו ההימור הפעם לא צלח.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידן

 

אולי ירש את הונו?

 

הימור כפול לקח

 

הראשון מפני תאונה שבוצעה על ידו

 

השני מפני תאונה שמישהו אחר נכנס בו. לכמה אנשים יש ביטוח צד ג' שמכסה נזק גבוה מ 500K ולך תגבה מדלפון בסובארו חבוטה את היתרה של הנזק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

אדם שיכול להרשות לעצמו פרארי, במיוחד בארץ הקודש, אולי יודע דבר או 2 שאנחנו לא יודעים.

.

 

מכיר מספיק טיפשים שסבא שלהם היה מספיק חכם לקנות פרדסים ברעננה לפני מאה שנה.

אם לסבא של היו עשרה דונם פרדסים באחוזה, גם אני הייתי מרשה לעצמי פרארי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עידן,

 

אני מתפלא עליך, ממתי כסף הוא ערובה לחכמה?

 

 

בכל מקרה, אני לא מוכן לקבל את זה כהימור, מדובר בהחלטה גרועה ותו לא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מקרה עצוב חבל שזה הסוף של הרכב המדהים הזה.

חוץ מלאחל רפואה שלמה לנהג

ולאסוף את הפרטים לקישוט לבית לא נשאר הרבה.

פורסם
עידכון מהעיתון:

 

נמצא גם באתר של ידיעות אחרונות:

http://article.yedioth.co.il/default.aspx?articleid=7539

 

פרארי זה לא רכב שגרתי, לכן מרגישים חופשי לכתוב עליו בעיתון כאילו מדובר באיש ציבור.

מי שלא רוצה שיכתבו עליו בעיתון יש ביטוח/אין ביטוח שלא יקנה פרארי.

פורסם

מי שלא מסוגל להחזיק ביטוח לפרארי שלא ייקנה אחת כזאת.

 

בהחלט החלטה רעה ועל סיכון משלמים...

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
אני מבין שאתה "גאון הדור"

אני מציע לך להתבטא בצורה יותר מכובדת בעתיד.

 

צריך להבדיל בין :

אובדן להלכה לבין אובדן גמור ,אובדן גמור כיום ברוב חברות הביטוח הוא 60% מערך הרכב

כאשר אובדן להלכה הוא בערך פחות מכך ,חברות הביטוח היו מוכרות בעבר רכבים עם אובדן להלכה

לסוחרי רכב שהיו מחזירים אותם לכביש לאחר מכן עד שהגיע חוק שביטל זאת ,וכיום חברות הביטוח בעצמן

אחראיות להחזרת הרכב לכביש, חברות הביטוח נוקטות בכל הצעדים להקטנת ההוצאות שלהם על אחת כמה

כאשר מדובר ברכב כמו פרארי ,שום חברת ביטוח לא "תרוץ" לשלם 2 מליון שקל פיצוי שהם 416 אלף יורו

כאשר יש לה על פי פוליסת הביטוח אופציה לתקן את הרכב עד 1.2 מליון שקל שהם 250 אלף יורו

כאשר עלות רכב כזה חדש באיטליה עומדת על 150 אלף יורו בלבד

חברת הביטוח יכולה לשלוח את הרכב הזה למפעלים של פרארי באיטליה

להחליף כל בורג ברכב הזה לחדש ועדיין לצאת ברווח ענק מאשר לשלם פיצוי מלא.

 

רוב הסיכויים שהרכב הנ"ל כמו רוב הרכבים של האלפיון העליון רשום כרכב חברה

דאז תשלום המע"מ על הרכב וגם הוצאות הרכב בעצמם מנוכות במס.

במצב זה הגיוני שיהיה לו ביטוח מקיף כי זו הוצאה מוכרת.

 

כמה שטויות אתה יכול לכתוב,

1. בשיפוץ רכב בחול ישנו עלות של מיסוי מחדש על התיקונים בחו"ל,

כך שאם התיקון יעלה 100K יורו + הובלה ימית ויבשתית לשני הכיוונים + ביטוח לשני הכיוונים תרשום עוד כ150K יורו מיסים

כעת אתה עדיין חושב שהתיקון משתלם ?

חוץ מזה עלויות התיקון אצל המפעל באיטליה יהיו הרבה , הרבה יותר גבוהות מאשר תיקון פחחות בארץ במוסך הסדר...

 

2. בקניית רכב פרטי , לא ניתן לנכות את המע"מ במלואו לרכב חברה

 

בנוסף 11K ק"מ ראשונים בשנה ההוצאות לא מוכרות, והיות שסביר להניח שבעל הפרארי מחזיק רכבים נוספים , ואיתם הוא מתנייד ביום יום, אז כנראה שהוא לא עובר את המכסה. אז הכל הולך להוצאות עודפות שעליהן משלמים מס.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

 

בנוסף 11K ק"מ ראשונים בשנה ההוצאות לא מוכרות, והיות שסביר להניח שבעל הפרארי מחזיק רכבים נוספים , ואיתם הוא מתנייד ביום יום, אז כנראה שהוא לא עובר את המכסה. אז הכל הולך להוצאות עודפות שעליהן משלמים מס.

 

כמוזכר בכתבה, הרכב עבר כולה 3K ק"מ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתם שוכחים שבניגוד למאזדה 3, פרארי היא רכב נישה עם שוק שונה לחלוטין מזה של רכבים רגילים.

 

ירידת המחיר של פרארי שמורה היא אמנם לא קטנה בהתחלה אבל עוד כמה שנים רכב כזה ישמור על המחיר שלו ועדיין ייחשב לפריט נחשק.

 

השוק של פרארי לא מוגבל רק לארץ, אלא למוכר תמיד ישנה האפשרות למכור את הרכב למישהו בארה"ב, אירופה ואפילו בדובאי אם בא לו.

במובן הזה, ההשקעה על פרארי היא פחות מסוכנת מאשר על רכב "נורמלי" כי ירידת הערך היחסית היא לא כל כך נוראית.

הרי מאזדה 3 שעולה 140K תעלה עוד 10 שנים 20K, בעוד שפרארי שעולה 2.2 מליון תוכל להימכר במליון לפחות עוד 10 שנים, ואולי אחרי זה אפילו ביותר (תלוי בדגם).

 

בגלל זה, לא צריך להיות כל כך עשיר בשביל לקנות פרארי, רק צריך 2.2 מליון במזומן או בהלוואות כדי לקנות אותה.

אז הוא התקמצן קצת על המקיף אבל גם התיקון שהוא יעשה לא יוריד עד כדי כך את הערך של הרכב, אז הוא מפסיד פחות ממה שמפסיד מישהו שנכנס עם המאזדה 3 שלו בקיר ומפעיל ביטוח מקיף.

פורסם
מי שלא מסוגל להחזיק ביטוח לפרארי שלא ייקנה אחת כזאת.

בהחלט החלטה רעה ועל סיכון משלמים...

 

מה שרשמת נקרא "חוכמת הבדיעבד". מה עם מי שמשלם ממיטב כספו (ויש כסף) על ביטוח ולא משתמש בו?

פורסם

אבל גם התיקון שהוא יעשה לא יוריד עד כדי כך את הערך של הרכב, אז הוא מפסיד פחות ממה שמפסיד מישהו שנכנס עם המאזדה 3 שלו בקיר ומפעיל ביטוח מקיף.

 

אתה רציני? :shock:

 

פרארי עם תאונת שילדה זו משקולת שכמעט בילתי אפשרי להפתר ממנה.

 

מי ישים מליון שקל על רכב נישה סופר ספורטיבי שיש לו תאונת שילדה?

 

בנוגע לחוסר ירידת הערך של רכבי ספורט/על, רואים את זה יפה מאוד בשוק הבוקסטרים, מזה זמן רב אני משתעשע ברעיון לקנות אחת, מאחר וברור לי שהאחזקה יקרה להחריד, אני כבר שנים רבות מחקה שהמחיר ירד מ 100K ש"ח.

 

המחירון יורד (סביב ה 65K) אבל אף אחד לא מוכר בפחות מ 110-120K ש"ח, אלא אם מדובר באקזמפלר מוזנח/ שחוט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין ספק

 

מקרה הזוי

 

דעות / אמירות הזויות של חלק מהכותבים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אתם שוכחים שבניגוד למאזדה 3, פרארי היא רכב נישה עם שוק שונה לחלוטין מזה של רכבים רגילים.

 

ירידת המחיר של פרארי שמורה היא אמנם לא קטנה בהתחלה אבל עוד כמה שנים רכב כזה ישמור על המחיר שלו ועדיין ייחשב לפריט נחשק.

 

השוק של פרארי לא מוגבל רק לארץ, אלא למוכר תמיד ישנה האפשרות למכור את הרכב למישהו בארה"ב, אירופה ואפילו בדובאי אם בא לו.

במובן הזה, ההשקעה על פרארי היא פחות מסוכנת מאשר על רכב "נורמלי" כי ירידת הערך היחסית היא לא כל כך נוראית.

הרי מאזדה 3 שעולה 140K תעלה עוד 10 שנים 20K, בעוד שפרארי שעולה 2.2 מליון תוכל להימכר במליון לפחות עוד 10 שנים, ואולי אחרי זה אפילו ביותר (תלוי בדגם).

 

בגלל זה, לא צריך להיות כל כך עשיר בשביל לקנות פרארי, רק צריך 2.2 מליון במזומן או בהלוואות כדי לקנות אותה.

אז הוא התקמצן קצת על המקיף אבל גם התיקון שהוא יעשה לא יוריד עד כדי כך את הערך של הרכב, אז הוא מפסיד פחות ממה שמפסיד מישהו שנכנס עם המאזדה 3 שלו בקיר ומפעיל ביטוח מקיף.

 

לא, אתה פשוט לא רציני.. :|

BW


×
×
  • תוכן חדש...