Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מודעה ביד 3 עוד 4 חודשים

 

למכירה פרארי יד ראשונה נקיה מרופא קילומטרג' נמוך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בעקבות התמונות החדשות, יאללה, חדל קשקשת ברשת, הרכב הזה, ראס בן אמו, יתהפך העולם, לא חוזר לכביש.

 

(פרנקוס,שים לב לקורת B בצד שמאל של הרכב)

 

כן, אכן מבאס.

בתמונות האחרות זה לא נראה כל כך גרוע.

פורסם

יש בעיתון ידיעה שנהג הפרארי נהג ללא ביטוח מקיף, מישהו יכול לאמת את זה?

 

1280855_10200337187864524_311007930_n.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

הידיעה הופיעה פה, בשני פורמטים. גלול קצת מעלה.

 

[ציניות]מה זאת אומרת "מישהו יכול לאמת את זה?", זה הרי כתוב בעיתון. נראה לך שיכתבו משהו בעיתון מבלי לאמת אותו?[/ציניות]

פורסם
הידיעה הופיעה פה, בשני פורמטים. גלול קצת מעלה.

 

[ציניות]מה זאת אומרת "מישהו יכול לאמת את זה?", זה הרי כתוב בעיתון. נראה לך שיכתבו משהו בעיתון מבלי לאמת אותו?[/ציניות]

 

כותבים הרבה דברים בעיתון - ולאחר שקראתי את החלק הקודם בטרד הזה אני רואה שהוא באמת נהג בלי ביטוח ומקיף ואף אמר :

 

"לא נורא, יש לי עוד מכוניות כאלה" בלי להתרגש בכלל שעכשיו הוא הרס 2 מליון שקל...

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

יתכן שבכלל לא הסכימו לבטח אותו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

עכשיו יעשו לו מחיר מיוחד.

מנוע 3000 ק"מ, עוד לא סיים את ההרצה. לפי הערכות הנהג נסע במהירות 160 לאחר שעבר את צומת שיזפון. מישהו יודע מיקום מדוייק? יש שם כ-9 סיבובים ברדיוסים שונים עד לצומת קטורה.

פורסם

ולמרות שאי אפשר להשוות בין תאונה אחת לרעותה, קשה שלא להתפעל שמהתאונה הזו, שעל פי הצילומים והתאורים היתה תאונה קשה למדי, יצא הנהג בפציעות קלות בלבד.

פורסם
אני רואה שמישהו כבר הספיק לעקוץ את לוגו פרארי מ4 הגלגלים...

 

האמת היא שהסמלים נעקצו כבר באותו יום של התאונה...

 

5220a0500b4441021.jpg

Detailer.gif
פורסם
ולמרות שאי אפשר להשוות בין תאונה אחת לרעותה, קשה שלא להתפעל שמהתאונה הזו, שעל פי הצילומים והתאורים היתה תאונה קשה למדי, יצא הנהג בפציעות קלות בלבד.

 

באחד הפוסטים הראשונים בעניין כתבתי שלפי התמונה הראשונה שפורסמה אני נוטה לשער שנוסעי הפרארי יצאו עם לא יותר מפציעות קלות.

התמונות פה דווקא מעידות שביחס לפרארי התאונה לא היתה עד כדי כך קשה.

מעצם ייעוד הרכב לרכבים האלה יש מבנה שונה ממבנה של רכב רגיל, לדגומא כל החלק שמקיר האש שמאחורי הנוסעים ועד הזנב בנוי על תת שילדה נפרדת שמחזיקה בעצם את כל המנוע\גיר\מתלים וכדומה, בעת תאונה חזקה באמת עם פגיעה ישירה בחלק האחורי כל התת שלדה הזאת מיועדת לקרוס, קרי- להתנתק מהרכב לחלוטין.

תעשה חיפוש ברשת ותגלה תמונות שממחישות את מה שהסברתי (של כל מיני ״חצאי פרארי״ לאחר תאונה), הרכב נראה כאילו עבר הפגזה ונוסעי הרכב שרדו את התאונה עם פציעות שלרוב אינן חמורות.

 

עידן

 

אולי ירש את הונו?

 

הימור כפול לקח

 

הראשון מפני תאונה שבוצעה על ידו

 

השני מפני תאונה שמישהו אחר נכנס בו. לכמה אנשים יש ביטוח צד ג' שמכסה נזק גבוה מ 500K ולך תגבה מדלפון בסובארו חבוטה את היתרה של הנזק

 

מכיר מספיק טיפשים שסבא שלהם היה מספיק חכם לקנות פרדסים ברעננה לפני מאה שנה.

אם לסבא של היו עשרה דונם פרדסים באחוזה, גם אני הייתי מרשה לעצמי פרארי.

 

עידן,

 

אני מתפלא עליך, ממתי כסף הוא ערובה לחכמה?

 

 

בכל מקרה, אני לא מוכן לקבל את זה כהימור, מדובר בהחלטה גרועה ותו לא.

 

חברים התפרצתם לדלת פתוחה, כוונתי היתה שמיותר לצאת בהשערות ו\או תיאורים כאלה ואחרים ונתתי את עניין הכסף כקונטרה.

אני האחרון שחושב שיש קשר בין חוש עסקי מפותח לבין חוכמה של אדם, בואו נרגע.

 

:lol:

 

בכל אופן, תחושות הלב שלי אומרת שיש מצב שלנו כואב על אובדן הפרארי יותר מאשר לבעל הרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...