Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נקרא לזה סחיטה נקרא לזה ניצול המצוקה של אדם בשעה קשה שבדיוק בשביל זה הוא עשה את הביטוח וקיווה וציפה כי זו תהיה איתו בדיוק בשעה הקשה הזו.

ואת זה מנצלת חברת הביטוח להגיע לפשרה לא הגונה ולצערנו את זה היא עושה על ידי מסלקי התביעות ולא באמצעות רובוטים

 

לא צריכים לעשות שמאות לכל רכב רק צריך לגבות לפי המצב שידוע לחברת הביטוח לפתע רק כאשר היא צריכה לשלם.

 

אז היא יודעת לשלוף מידע ממאגר התאונות, אז היא יודעת לבדוק אם מדובר ברכב ליסינג בעברו וכו'

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

באשר לנושא ערך הרכב וחישוב עלות הפרמיה. זאת סוגיה מאוד מעניינת, שאלתי את אשתי ולא הייתה לה תשובה. זה אומר שאין מאחורי זה שום דבר מלבד טובת חברת הביטוח עצמה כנראה. מן הסתם, לא פשוט לעשות הערכת שמאות לכל רכב ולקבוע את ערכו ושהפרמיה תיחשב על פיו. בעולם אוטופי זה בדיוק מה שאמור להיעשות אבל זה לא קורה. באמת מאוד מעניין....

 

בכלל לא מעניין - שיקול עסקי קר כי חברת הביטוח מרוויחה פעמיים:

1. הפרמיה ניגבת לפי רכב 'בריא' וכשמגיע מועד התשלום ומתגלה שהרכב 'חולה' אז מקטינים את ההחזר למבוטח - על הדרך החברה מרוויחה את הפרש הפרמיות שבין שני אלה, תכפיל את הסכום באלפי מכוניות ותגיע למספר יפה.

 

2. חסכון נוסף נמצא בביטול הצורך להחזיק מחלקה שתעריך את שווי כלי הרכב המבוטחים, הם מעריכים רק את אלה שעברו תאונה.

 

אתה עדיין חושב שהחברות נוהגות כשורה?

פורסם

היה ראוי שחברות הביטוח יחשבו את הפרמיה כולל הגורמים המשפיעים הנוספים (לפחות אלה הבולטים כמו בעלות קודמת ותאונות בעבר) - מדובר בנתונים המצויים בידן בעת כריתת החוזה ואין סיבה שיתעלמו מהם. אבל אם החברות מתעקשות לא לעשות זאת מן הראוי שלפחות בעת קרות מקרה ביטוח הן יוסיפו לפיצוי גם את החלק היחסי של הפרמיה שנגבה תמורת חישוב מוגדל של ערך הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial

 

הרי לא כולם תובעים

 

למה כל הציבור צריך לשלם על ערך מוגדל

 

והתיקון יבוצע רק לאלה שקרתה להם תאונה

 

כמובן הצעתך עדיפה על המצב הנוכחי וכל חברות הביטוח יהיו "מוכנות " שזה יהיה הנורמה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קראו לי למטה ושכתי את המשפט האחרון - למי שלא תבע אפשר גם להחזיר את הסכום העודף בסוף שנת הביטוח. שנה היא זמן מספק כדי שחברת הביטוח תבצע את כל הבדיקות והחישובים. הרי ממילא מאגר הנתונים פתוח לפניה - הרי איך היא מחשבת את ירידת הערך כאשר היא נתבעת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני שמעתי שיש מאגר חדש יחסית לשימוש כל חברות הביטוח עם גישה חופשית יחסית (לחברות הביטוח) אלא שגישה לרשומה עולה לא מעט (כמה עשרות שקלים) כך שניגשים לרשומות רק במקרה הצורך.

אשמח אם מישהו יאמת או ירחיב בנושא.


×
×
  • תוכן חדש...