Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של פרארי באזור הערבה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מוכן לקנות את הרכב כמו שהוא.

ברצינות, השאלה היא בכמה, פה בארה"ב רכב שמוגדר טוטאל לוס נמכר ב10-15% מהשווי שלו במחירון, לפעמים קצת יותר.

אני מוכן לשלם עליה 200k מזומן עכשיו.

haters will hate

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מוכן לקנות את הרכב כמו שהוא.

ברצינות, השאלה היא בכמה, פה בארה"ב רכב שמוגדר טוטאל לוס נמכר ב10-15% מהשווי שלו במחירון, לפעמים קצת יותר.

אני מוכן לשלם עליה 200k מזומן עכשיו.

 

אפשר לשאול מה יש לך לעשות איתה?

הרכב כלכך הרוס שאפילו שולחן-מנוע כמו בטופ גיר אי אפשר לעשות.

האאא כן,וגם אף אחד שפוי לא רוצה לקנות שולחן ב200 אלף שקל.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עזוב, לא נראה לי שהמנוע שלה יכנס בתא מנוע של הרנגלר :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ולהזכירכם את תאונת הפרארי הסינגפורית:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=oZG1HgOyFkU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wreckage-of-a-ferrari-599-gto-involved-in-crash-in-singapore_100390408_m.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא עברתי על כל השרשור אבל שאלה,

כנראה בוודאות התאונה קרתה כתוצאה מהחלקה במהירות מופרזת, במקרה כזה יש למשטרה עילה להעניש את הנהג? (שלילה או כל דבר אחר?)

פורסם
כנראה בוודאות

 

ברכותי, שברת שיא במהירות סתירה עצמית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לא עברתי על כל השרשור אבל שאלה,

כנראה בוודאות התאונה קרתה כתוצאה מהחלקה במהירות מופרזת, במקרה כזה יש למשטרה עילה להעניש את הנהג? (שלילה או כל דבר אחר?)

 

כן, אבל זה מצריך קביעה של בוחן תאונות. אחר כך מזמנים את נהג לחקירה, ואז אפשר לקנוס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ברכותי, שברת שיא במהירות סתירה עצמית.

 

ניתן ליישב את הסתירה הזאת באמצעות רעיון קצת יותר מורכב.

בכל אופן, לגבי השאלה: אני חושב שנהוג להאשים את הנהג בעבירות רק אם יש נפגעים נוספים. יש אמצעים שהמשטרה לא משתמשת בהם לאכיפה (וטוב שכך!).

פורסם
סלאו ספרינטר,

 

 

בארוחת הצהריים מחר שאל את זוגתך איך היא מסבירה את מכת המדינה שנקראת "רשלנות תורמת".

 

פעמיים הם כבר אילצו אותי לקחת אותם לבית משפט, פעם אחת הרשלנות שלי הייתה שהרכב שפגע בי לא עצר בעצור, בשניה הרכב שלי בכלל חנה בצד הכביש.

 

אני לא מכיר את המקרה הספציפי, אני לא יודע אם מדובר בשתי חברות שונות או שמא זה אותה חברה/סוכן וכו' וכו'. יכול להיות שאתה צודק, אני לא נתקלתי בדברים כאלה. גם בי נכנס מישהו מאחורה בזמן שעמדתי ברמזור אדום ואח"כ הכחיש הכל ואמר שנסעתי רוורס פתאום. חברות הביטוח סגרו את זה יפה מאוד.

 

Slow Sprinter

 

דמעות זלגו מעיני ושטפו את הכרית.

 

הבסיס של חברת הביטוח הוא שX אנשים מכסים תביעות של Y אנשים שX גדול פי 100 מ Y

 

לכן לא צריך לזמבר את Y כאשר הוא מגיש תביעה להוציא לו את הנשמה וסתם להוריד לו כמה מאות ש"ח מתביעתו בידיעה מלאה כי הוא לא ירוץ אחר אותם כמה מאות ש"ח.

 

בדיוק בסכום כזה שאדם שפוי לא יטרח לגבות בבית המשפט לתביעות קטנות.

 

או ניצול של מצוקת אנשים שנזקקים לפיצוי כדי לרכוש רכב לאחר תאונה או לשקם את עיסקם לאחר ששריפה כילתה את כל המכונות שבו, ולהגיע איתם לפשרה שבינה לבין הוגנות אין כל קשר.

 

סחיטה קוראים לזה, ובכך מתעסקת / התעסקה אשתך.

 

כן יש גם מקרי הונאה.

 

אבל חברות הביטוח לא נקיות מזה

 

רכשת רכב עם עבר ביטוחי החל מליסינג וכלה בתאונה

 

אתה משלם פרמיה כאילו הרכב ללא עבר ביטוחי וכאשר קורית תאונה והרכב מוכרז כאובדן גמור או אובדן כהלכה אז בעת התשלום תוריד לך חברת הביטוח את כל העבר. הלו איפוא היית כשגבית את הפרמיה על הערך המלא של הרכב.

 

נראה לי שהלכת רחוק עם הסחיטה. אולי הם סוחטים את המיץ אבל קשה לי להאמין שאשתי סחטה אנשים במובן שאתה מתכוון אליו. אני לא בא להגן על חברות הביטוח והפנמתי את מה שהיה לך להגיד. אני מסכים עם רוב הדברים, גם עם זה שחברות הביטוח לא נקיות משקרים וצעדים מפוקפקים. אני מדבר רק על הרעיון הכללי ועל הקלות בה מפילים אחריות על חברות ביטוח. עו"ד נכבד אחד בשם חיים קליר נוהג לפרסם כתבות ב-YNET בהן הוא יוצא נגד חברות הביטוח "בלי לציין שמות" לרוב. הסיבה שהוא עושה זאת היא כנראה בכדי להימנע מתביעה על הוצאת דיבה. באחד המקרים הוא תיאר תיק שאשתי טיפלה בו והשמיט את הרבה פרטים כך שחברת היבטוח הוצגה באור ממש רע. כמובן שהוא גרר מחיאות כפיים וטוקבקים מלאי נאצה כלפי חברות הביטוח.

אפרופו עו"ד - מכיר את זה, מהסרטים, שכל הראיות מצביאות על מישהו והוא חף מפשע בעצם? בהרבה מקרים חברות ביטוח מוצגות בדיוק כך.

באשר לנושא ערך הרכב וחישוב עלות הפרמיה. זאת סוגיה מאוד מעניינת, שאלתי את אשתי ולא הייתה לה תשובה. זה אומר שאין מאחורי זה שום דבר מלבד טובת חברת הביטוח עצמה כנראה. מן הסתם, לא פשוט לעשות הערכת שמאות לכל רכב ולקבוע את ערכו ושהפרמיה תיחשב על פיו. בעולם אוטופי זה בדיוק מה שאמור להיעשות אבל זה לא קורה. באמת מאוד מעניין....

Live fast, die young - leave a better looking corpse


×
×
  • תוכן חדש...